Przetargi.pl
Zakup i dostawa latarek taktycznych wraz z akcesoriami dla dowództwa Wojsk Obrony Terytorialnej

26 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 05-131 Zegrze, Juzistek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261883896 , fax. 261883868
  • Data zamieszczenia: 2020-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Juzistek 2
    05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
    tel. 261883896, fax. 261883868
    REGON: 14291704000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.26wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa latarek taktycznych wraz z akcesoriami dla dowództwa Wojsk Obrony Terytorialnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa latarek taktycznych wraz z akcesoriami dla dowództwa Wojsk Obrony Terytorialnej” w ilości 5 tysięcy sztuk. Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia wynosił 36 miesięcy (chyba, że producent udzielił gwarancji dłuższej, wówczas obowiązuje gwarancja udzielona przez producenta) od daty podpisania Protokołu Odbioru Dostawy. Towar ma odpowiadać warunkom eksploatacyjno-technicznym określonym w załączniku nr 5 do umowy, stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ i obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego z datą produkcji w 2020 r. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych (art. 29 ust. 3 ustawy Pzp) wskazanych przez Zamawiającego w zakresie parametrów technicznych i funkcjonalnych. Produkt równoważny to produkt o parametrach, cechach jakościowych i użytkowych identycznych lub nie gorszych jak produkt opisany przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że zaoferowany produkt odpowiada wymaganiom wskazanym w SIWZ spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest podać (dotyczy artykułu równoważnego) w Formularzu cenowym, stanowiącego załącznik nr 2. do SIWZ, nazwę (markę), typ oferowanego artykułu. W przypadku, gdy Wykonawca nie wpisze nazwy, marki, typu oferowanego artykułu w kolumnie 10 Formularza cenowego (załącznik nr 2 do SIWZ ) – Zamawiający uzna, że przedmiotem oferty jest produkt wskazany przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania jakim ma odpowiadać oraz warunki jego realizacji określa SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31521320-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do upływu terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 1 niniejszej SIWZ, do złożenia oferty w formie pisemnej. Wzór formularza oferty stanowią: 1) Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ; 2) Formularz cenowy – wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo: 1) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) m.in. KRS, CEIDG, i innych odpowiednich dla Wykonawcy lub danego podmiotu, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo; do reprezentowania Wykonawcy w zamówieniu w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie; 2) pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) – należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach