Przetargi.pl
Zakup i dostawa latarek dla jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu 4 WOG Gliwice

4 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 44121 Gliwice, ul. Gen. Andersa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 261111371 , fax. 261111232
  • Data zamieszczenia: 2018-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Gen. Andersa 47
    44121 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 261111371, fax. 261111232
    REGON: 24076379800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://4wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa latarek dla jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu 4 WOG Gliwice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych latarek z bieżącego roku produkcji stanowiących indywidualne wyposażenie żołnierzy dla jednostek wojskowych i instytucji będących na zaopatrzeniu 4 WOG Gliwice. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: nr 2 do SIWZ - formularz cenowy oraz załącznik nr 3 do SIWZ – wymagania eksploatacyjno – techniczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31521320-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć: a. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. b. Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; c. Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca w formularzu cenowym musi podać wszystkie wymagane dane, tj. nazwa producenta/marka zaoferowanego produktu – asortymentu. Formularz cenowy musi być podpisany przez wykonawcę lub pełnomocnika. Brak podania niniejszych danych lub załączenie niepodpisanego formularza cenowego będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) – treść złożonej oferty nie będzie odpowiadała treści SIWZ.tj. jej treść nie odpowiada treści SIWZ. d. pełnomocnictwo – jeżeli ofertę składa pełnomocnik

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach