Przetargi.pl
Zakup i dostawa laptopów, zestawów komputerowych typu AllinOne, drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych wraz z pakietem licencji do istniejącego systemu wydruków na potrzeby Urzędu Miasta Częstochowy – 4 części

Gmina Miasto Częstochowa ogłasza przetarg

  • Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Śląska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48343707100 , fax. +48343707170
  • Data zamieszczenia: 2020-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Częstochowa
    ul. Śląska 11/13
    42-217 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. +48343707100, fax. +48343707170
    REGON: 15139900200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa laptopów, zestawów komputerowych typu AllinOne, drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych wraz z pakietem licencji do istniejącego systemu wydruków na potrzeby Urzędu Miasta Częstochowy – 4 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    zakup i dostawa laptopów, zestawów komputerowych typu AllinOne, drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych wraz z pakietem licencji do istniejącego systemu wydruków na potrzeby Urzędu Miasta Częstochowy – 4 części: CZĘŚĆ 1: Zakup i dostawa 7 urządzeń wielofunkcyjnych wraz z pakietem licencji do istniejącego systemu zarządzania wydrukiem. CZĘŚĆ 2: Zakup i dostawa 95 sztuk laptopów. CZĘŚĆ 3: Zakup i dostawa 3 sztuk drukarek kolorowych. CZĘŚĆ 4: Zakup i dostawa 11 sztuk zestawów komputerowych typu AllinOne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium: - dla CZĘŚCI 1: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych), - dla CZĘŚCI 2: 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych), - dla CZĘŚCI 3: 300,00 zł (słownie: trzysta złotych). - dla CZĘŚCI 4: 1.000,00 zł (jeden tysiąc złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W zakresie CZĘŚCI 1 należy złożyć oświadczenie wykonawcy o spełnianiu wymogów RODO określonych w art. 28 i 32 RODO, określonych w punkcie 5.2. SIWZ. 2. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających jakość oferowanych produktów zgodnie z wymaganiami Zamawiającego: 1) Szczegółowy wykaz oferowanych produktów sporządzony przez wykonawcę odpowiednio dla części, na które składana jest oferta - w zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SOPZ stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Wykaz musi zawierać spis oferowanych produktów z podaniem producenta, modelu, zastosowanych komponentów i ich parametrów technicznych z wyjątkiem wykazu dotyczącego oprogramowania, który musi zawierać spis oferowanych produktów. Ponadto, jeżeli wykonawca zaproponuje w ofercie produkt równoważny, to wykaz musi zawierać nazwę produktu (typ, producenta), oraz dokładny opis techniczny oferowanego zamiennika z podaniem ich parametrów technicznych. 2) Oświadczenie wykonawcy, zawarte w druku OFERTA, że: a) produkty oferowane w zakresie wszystkich części charakteryzują się wysoką niezawodnością i bezpieczeństwem użytkowania, są fabrycznie nowe, tj.: nie są ani używane, ani składane z używanych części, pochodzą z legalnego kanału dystrybucyjnego określonego przez producenta na terenie kraju, nie były używane w żadnym innym projekcie na terenie Unii Europejskiej. b) produkty oferowane w zakresie części 1, 2 i 4, posiadają deklarację zgodności CE, dyski twarde pozostaną własnością zamawiającego w przypadku awarii. c) w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy lub firmy serwisującej, producent przejmie na siebie wszystkie zobowiązania związane z serwisem produktów oferowanych w zakresie części 2 i 4, d) produkty oferowane w zakresie części 2 i 4 spełniają kryteria środowiskowe, określone w punkcie 3 SIWZ. 3) Wydruki testów procesora dla laptopów 85 sztuk – dotyczy CZĘŚCI 2. Oferowane procesory muszą osiągać: - w teście PassMark CPU Mark wynik min. 5200 http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php, - oraz wynik min. 2300 https://www.cpubenchmark.net/singleThread.html Wynik testu powinien zostać poświadczony wydrukiem ze strony http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php, wykonanym nie wcześniej niż 2 tygodnie przed upływem terminu składania ofert. Wydruk ten ma zostać dołączony do oferty. 4) Wydruki testów procesora dla laptopów 10 sztuk – dotyczy CZĘŚCI 2. Oferowane procesory muszą osiągać: - w teście PassMark CPU Mark wynik min. 6400 http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php, - oraz wynik min. 2200 https://www.cpubenchmark.net/singleThread.html Wynik testu powinien zostać poświadczony wydrukiem ze strony http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php, wykonanym nie wcześniej niż 2 tygodnie przed upływem terminu składania ofert. Wydruk ten ma zostać dołączony do oferty. 3. Dokumenty, które Wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcę w druku OFERTA, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Druk OFERTA musi ponadto zawierać oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 2) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. 3) Szczegółowy wykaz oferowanych produktów określony w punkcie 6.2.1. SIWZ. 4) Wydruki testów procesorów określone w punkcie 6.2.3 i 6.2.4 5) Dowód wpłaty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach