Przetargi.pl
Zakup i dostawa laptopów i tabletów do szkolnych pracowni w ramach projektu pn. „Odkrywcy Nowych Możliwości w Gminie Andrespol”

Gmina Andrespol ogłasza przetarg

  • Adres: 95-020 Andrespol, ul. Rokicińska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 422 132 440 , fax. 422 132 434
  • Data zamieszczenia: 2020-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Andrespol
    ul. Rokicińska 126
    95-020 Andrespol, woj. łódzkie
    tel. 422 132 440, fax. 422 132 434
    REGON: 47205774400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.andrespol.bip.cc

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa laptopów i tabletów do szkolnych pracowni w ramach projektu pn. „Odkrywcy Nowych Możliwości w Gminie Andrespol”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 87 sztuk laptopów wraz z oprogramowaniem i 25 sztuk tabletów do szkolnych pracowni w ramach projektu pn. „Odkrywcy Nowych Możliwości w Gminie Andrespol” 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres przedmiotowy i ilościowy wyszczególnione zostały w Załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiącym integralną część niniejszego SIWZ. 3. Oferta dla swojej ważności musi być złożona na wszystkie pozycje. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na poszczególne pozycje. 4. Przedmiotowe zadanie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020 – Umowa o dofinansowanie Projektu „Odkrywcy Nowych Możliwości w Gminie Andrespol” nr RPLD.11.01.02-10-0069/18-00 z dnia 16.04.2019r. 5. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być zgodny ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. Nie spełnienie wszystkich wymaganych parametrów spowoduje odrzucenie oferty w trybie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy. 6. Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. 7. Przedmiot zamówienia będzie kompletny i gotowy do użycia po zainstalowaniu bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji po stronie Zamawiającego. 8. Wykonawca oświadcza, że dostarczony przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy, nieużywany, nierekondycjonowany, wyprodukowany najpóźniej 6 miesięcy przed datą podpisania umowy, kompletny, wolny od wad fabrycznych i prawnych, wykonany w bezpiecznych technologiach, w pełni sprawny i zdatny do użytkowania w momencie odbioru oraz że posiada wszelkie wymagane prawem atesty i certyfikaty. 9. Urządzenia muszą posiadać wymagane certyfikaty CE lub deklaracje zgodności, gwarancje, licencje oraz, nośniki instalacyjne, instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim i dostarczone Zamawiającemu formie papierowej lub elektronicznej (na płycie CD/DVD) najpóźniej w dniu podpisania protokołu odbioru. 10. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia spełniał wymogi określone obowiązującym prawem polskim, jak i prawem Unii Europejskiej, został dopuszczony do obrotu i posiadał wymagane prawem ważne dokumenty, stwierdzające dopuszczenie do stosowania na terenie UE, a także spełniać inne wymagania (normy, parametry), określone przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 11. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem: dostawę z transportem (na koszt, ryzyko i odpowiedzialność wykonawcy) przedmiotu zamówienia w miejsce realizacji zamówienia, rozładunek, wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w budynkach szkół. 12. Zamawiający wymaga aby system operacyjny był nieużywany oraz nieaktywowany nigdy wcześniej na innym urządzeniu. 13. Zamawiający wymaga by oprogramowanie systemowe było fabrycznie zainstalowane przez producenta komputera i było dostarczone wraz ze stosownymi, oryginalnymi atrybutami legalności. 14. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia udzielenia Zamawiającemu – przez uprawnionych – bezterminowych i niewyłącznych licencji na systemy operacyjne zainstalowane w dostarczonych komputerach. 15. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia udzielenia Zamawiającemu – przez uprawnionych – bezterminowych i niewyłącznych licencji na programy komputerowe zainstalowane na dostarczonych komputerach inne niż określone w ust. 14. 16. Za wypadki i szkody powstałe podczas realizacji zamówienia odpowiada Wykonawca. Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie Wykonawca. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonanie wszystkich świadczeń stanowiących przedmiot zamówienia oraz za osoby lub podmioty, z których pomocą Wykonawca swe obowiązki wykonuje lub którym powierza ich wykonanie. 17. W przypadku niezgodności przedmiotu zamówienia lub ilości, co do wymagań określonych przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany i uzupełnienia dostawy w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od dokonania dostawy. 18. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia będą: 18.1. Szkoła Podstawowa z oddziałami przedszkolnymi im. J. Brzechwy w Justynowie, ul. Łódzka 17, 95-020 Andrespol. 18.2. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Bedoniu Wsi, ul. Jarzębinowa 1, 95-020 Andrespol. 18.3. Szkoła Podstawowa im. H. Sienkiewicza w Wiśniowej Górze, ul. Tuszyńska 32, 95-020 Andrespol. 18.4. Liceum Ogólnokształcące im. Jana Karskiego w Wiśniowej Górze, ul. Tuszyńska 32, 95-020 Andrespol Dokładne miejsca dostaw i ilości poszczególnych urządzeń wskazane zostały w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia - Załącznik nr 1 do SIWZ. 19. Użytkownikami przedmiotu zamówienia będą w/w placówki oświatowe. Zamówienie związane jest z działalnością dydaktyczną placówek oświatowych. Zakupione urządzenia zostaną nieodpłatnie przekazane w użytkowanie placówką oświatowym, w celu wykorzystania na cele edukacyjne. 20. Zamawiający wymaga, aby minimalny okres gwarancji wynosił 24 miesiące, z tym zastrzeżeniem, iż Wykonawcy mogą zaoferować dłuższy okres gwarancji niż wskazany powyżej. Okres gwarancji rozpoczyna się od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. Warunki gwarancji zostały opisane w załączniku 1do SIWZ. Uwaga: Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert, szczegółowo opisany w Rozdziale XVI SIWZ. 21. Podane w SIWZ oraz w jej załącznikach wszystkie nazwy własne (np. pochodzenie, producent) mają wyłącznie charakter przykładowy (pomocniczy) w celu doprecyzowania przedmiotu zamówienia, w tym dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń, wyposażenia, dlatego należy je rozpatrywać łącznie z wyrazem równoważny, o ile zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 22. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, poprzez wskazanie przez Wykonawcę np. nazw własnych, znaków towarowych, patentów, pochodzenia lub norm, o ile zaproponowane rozwiązania będą miały te same cechy funkcjonalne i których jakość nie będzie gorsza od wymaganej przez Zamawiającego. Możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych będzie uzależniona od ich zgodności z parametrami określonymi w SIWZ oraz akceptacji Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, w ramach dostawy, spełniają wymagania określone w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2. Zamawiający w zakresie kompetencji i uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 12. Wykonawca bez wezwania Zamawiającego, zobowiązany jest w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w dziale XVI pkt. 7 SIWZ do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach