Przetargi.pl
Zakup i dostawa Lampy operacyjnej LED z zawieszeniem sufitowym

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 17-200 Hajnówka, ul. Doc. Adama Dowgirda
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 684 26 79 , fax. 85 684 26 79
  • Data zamieszczenia: 2019-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Doc. Adama Dowgirda 9
    17-200 Hajnówka, woj. podlaskie
    tel. 85 684 26 79, fax. 85 684 26 79
    REGON: 50582500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: spzoz.hajnowka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa Lampy operacyjnej LED z zawieszeniem sufitowym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa Lampy operacyjnej LED z zawieszeniem sufitowym wraz z montażem oraz demontaż istniejącej lampy bezcieniowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zamieszczony w Załączniku nr 1 a i 1 b do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy. Nazwa i kod określony według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem przedmiot główny: Kod CPV: 33167000-8 Lampy chirurgiczne Minimalny, wymagany okres rękojmi: 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. Wykonawca wraz z ofertą składa wypełnione i podpisane Załączniki do SIWZ o numerach:Załącznik nr 1a – Formularz asortymentowo-cenowy.- Załącznik nr 2 – Formularz ofertowy.- Załącznik nr 3 – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia.- Załącznik nr 6 – Oświadczenie dotyczące obowiązku podatkowego po stronie Zamawiającego. lub własny dokument/oświadczenie o treści tożsamej z treścią w/w Załączników. - dokumenty potwierdzające, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, czyli foldery, katalogi, ulotki, zawierające dokładny i jednoznaczny opis parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzające spełnianie przez zaoferowany przez danego Wykonawcę sprzęt medyczny, wszystkich bez wyjątku parametrów, których wymaga Zamawiający w treści SIWZ (Załącznik nr 1 do SIWZ). - stosowne pełnomocnictwo- w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru. 10. Warunki realizacji zamówienia: a) Dostawa sprzętu nastąpi do SPZOZ w Hajnówce przy ul. Doc. A. Dowgirda 9, pomieszczenia Bloku Operacyjnego (sala nr 2) lub inne pomieszczenia, wskazane przez Zamawiającego, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu. b) Przedmiot zamówienia obejmuje demontaż już istniejącej lampy ze stropu laminarnego oraz dostawę, montaż, uruchomienie nowej lampy operacyjnej, zakończone podpisaniem protokołu odbioru i wystawieniem faktury przez Wykonawcę. Realizacja przedmiotu zamówienia winna nastąpić w terminie do 4 tygodni od daty zawarcia umowy na koszt i ryzyko Wykonawcy. W/w termin obejmuje kompletne wykonanie przedmiotu zamówienia, na który składają się: demontaż już istniejącej lampy ze stropu laminarnego oraz dostawę, montaż, uruchomienie nowej lampy operacyjnej, zakończone podpisaniem protokołu odbioru i wystawieniem faktury przez Wykonawcę..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33167000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień związanych z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą składa wypełnione i podpisane Załączniki do SIWZ o numerach:- Załącznik nr 1a – Formularz asortymentowo-cenowy.- Załącznik nr 2 – Formularz ofertowy.- Załącznik nr 3 – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia.- Załącznik nr 6 – Oświadczenie dotyczące obowiązku podatkowego po stronie Zamawiającego. lub własny dokument/oświadczenie o treści tożsamej z treścią w/w Załączników. - dokumenty potwierdzające, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, czyli foldery, katalogi, ulotki, zawierające dokładny i jednoznaczny opis parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzające spełnianie przez zaoferowany przez danego Wykonawcę sprzęt medyczny, wszystkich bez wyjątku parametrów, których wymaga Zamawiający w treści SIWZ (Załącznik nr 1 do SIWZ). - stosowne pełnomocnictwo- w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy przepisów z art. 24 ust. 1 uPzp: W celu potwierdzenia przez Wykonawcę nie podlegania wykluczeniu Zamawiający wymaga przedłożenia mu wraz z ofertą oświadczenia (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.Zamawiający nie przewiduje wykluczenia wykonawców na podstawie przesłanek wskazanych w art. 24 ust. 5 uPzp. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej (www. spzoz.hajnowka.pl) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem przedmiotowego oświadczenia (Załącznik nr 4 do SIWZ), Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną