Przetargi.pl
Zakup i dostawa Ładowarki teleskopowej

Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowy Instytut Badawczy Zakład Doświadczalny Radzików ogłasza przetarg

  • Adres: 05-870 Błonie, Radzików
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 253 715 , fax. 227 253 715
  • Data zamieszczenia: 2019-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowy Instytut Badawczy Zakład Doświadczalny Radzików
    Radzików
    05-870 Błonie, woj. mazowieckie
    tel. 227 253 715, fax. 227 253 715
    REGON: 79480000400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdhar.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowy Instytut Bdawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa Ładowarki teleskopowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Kod CPV: 16000000-5 – Maszyny rolnicze, 3.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup na fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej z roku 2018/2019r. bez narzędzi roboczych. 3.2 Ładowarka musi posiadać system mocowania narzędzi (tj. widły do palet, łyżka do materiałów sypkich, wycinak do kiszonki, chwytak do belek okrągłych, krokodyl), kompatybilny z narzędziami mocowanymi do ładowarki typu Weideman T 6025. 3.3 Zamawiający w rozliczeniu zapłaty stawia do dyspozycji Sprzedającego maszynę używaną Typu Ładowarka Weidemann T6025 rok produkcji 2013. 3.4 Ładowarka musi spełniać polskie i europejskie wymagania w zakresie bezpieczeństwa poruszania się po drogach publicznych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012r. poz. 1137 z późn. zm.). 3.5 Warunki oraz terminy płatności - patrz załącznik nr 5 § 5. 3.6 Szczegółowy opis zamówienia oraz dane techniczne oraz sposób zapłaty zawiera specyfikacja techniczna – Załącznik nr 6 ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA, ŻE ZOSTANĄ ROZPATRZONE TYLKO TE OFERTY, KTÓRE UWZGLĘDNIAJĄ W ROZLICZENIU ZAKUP ŁADOWARKI UZYWANEJ WYSTAWIONEJ NA SPRZEDAŻ PRZEZ ZAMAWIAJACEGO. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Kod CPV: 16000000-5 – Maszyny rolnicze, Przedmiotem zamówienia jest zakup na raty fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej z roku 2018/2019r. bez narzędzi roboczych. Ładowarka musi posiadać system mocowania narzędzi (tj. widły do palet, łyżka do materiałów sypkich, wycinak do kiszonki, chwytak do belek okrągłych, krokodyl), kompatybilny z narzędziami mocowanymi do ładowarki typu Weideman T 6025. Zamawiający w rozliczeniu zapłaty stawia do dyspozycji Sprzedającego maszynę używaną Typu Ładowarka Weidemann T6025 rok produkcji 2013. NABYWCA WYKLUCZY OFERTY, W KTÓRYCH ŁADOWARKA JEST WYPOSAŻONA W SILNIK DEUTZ. I. DANE TECHNICZNE MASZYNY: 1. WYMIARY MASZYNY 1) Szerokość: max. 2200 mm. na standardowym ogumieniu, 2) Wysokość maszyny: max. 2100 mm. na standardowym ogumieniu, 3) Maksymalna wysokość podnoszenia: min. 6000 mm. 4) Udźwig maksymalny: min. 2500 kg. 2. SILNIK: 1) Moc sinika: min. 55,4 kW(75KM) przy 2600 obr/min 2) Silnik wysokoprężny 3) Liczba cylindrów : 4 4) Pojemność silnika: min. 2100 cm3 5) Chłodzony cieczą 6) Norma emisji spalin: IIIB 7) Nabywca nie zakupi ładowarki z silnikiem Deutz bez względu na jej parametry techniczne. Oferta, w której będzie zamieszczona ładowarka z silnikiem Deutz nie będzie rozpatrywana. 3. NAPĘD 1) Napęd hydrostatyczny na wszystkie koła, 2) Prędkość jazdy nie mniej niż 30 km/h, 3) System skrętu kół zwrotnicowy z trzema trybami skrętu, 4) System wspomagający operatora VLS (3 tryby pracy) 5) Osie z blokadą mechanizmu różnicowego 100% na przedniej osi, 4. HYDRAULIKA 1) Wydajność pompy hydraulicznej (pompa zębata): min. 90 l/min 2) Ciśnienie robocze: min. 200 bar 240 3) Chłodnica oleju hydraulicznego. 4) 3 obwód sterowniczy z przodu z funkcją ciągłej pracy, 5. INSTALACJA ELEKTRYCZNA 1) Napięcie robocze: 12v 2) Akumulator: min. 100Ah 3) Przyłączę elektryczne z przodu ładowarki, 6. KABINA 1) Komfortowa kabina. 2) Komfortowy fotel z automatycznymi pasami bezpieczeństwa. 3) Regulowana kolumna kierownicy 4) Ogrzewanie 5) Klimatyzacja 6) Wskaźnik przeciążenia 7) Sygnał ostrzegawczy podczas cofania 8) Radioodtwarzacz CD/mp3 9) Oświetlenie wewnątrz kabiny 7. WYPOSAŻENIE 1) Elektrycznie sterowany joystick z przełączaniem kierunku jazdy oraz funkcje ruchowe teleskopu, 2) Oświetlenie drogowe pełne uprawniające do poruszania się po drogach publicznych, 3) Lampa ostrzegawcza – „kogut” 4) Ogumienie: min. R20 profil rolniczy 5) Wycieraczki przód/ tył, 6) Lusterka zewnętrzne, 7) Licznik godzin pracy, 8) Wskaźnik paliwa, 9) Błotniki skrętne na wszystkich kołach 10) Hydrauliczne mocowanie osprzętów WM, 11) Instrukcja w języku polskim oraz katalog części 12) Zaczep transportowy mechaniczny, II. W ROZLICZENIU ZAPŁATY NABYWCA STAWIA DO DYSPOZYCJI SPRZEDAJĄCEGO MASZYNĘ: 1) Ładowarka teleskopowa typu T 6025 CC 70, nr podwozia 407010235, nr inwentarzowy: V/3/169, rok produkcji 2013 (zakupu 2014). 2) Informacja na temat używanej ładowarki wraz z opinią rzeczoznawcy będzie do wglądu podczas oględzin zainteresowanym firmom. 3) Cenę jaką proponuje Dostawca za używaną ładowarkę, którą zamierza nabyć w rozliczeniu podaje w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do oferty. 4) Zainteresowani mogą oglądać Ładowarkę w dni robocze - od dnia 03.07.2019 r. od godz. 800 do dnia 10.07.2019 do godziny 1400. Osobą kontaktowa: Zbigniew Bogucki tel. kom. 601 394 245 III. FORMA PŁATNOŚCI 1. Całkowita kwota do zapłaty, musi uwzględniać rozliczenie używanej Ładowarki. 2. Kwota z VAT powstała z różnicy pomiędzy ceną zakupu nowej Ładowarki a ceną odsprzedawanej używanej Ładowarki zapłacona będzie przelewem w następujących ratach: a) wkład własny (tj. wartość z VAT używanej Ładowarki i ewentualne uzupełnienie wpłaty do 25% wartości brutto. b) oraz 3 równe raty półroczne wg. załącznika nr 1 do oferty. 3. Pierwsza rata płatna do 14 dni od dnia odbioru przedmiotu zamówienia i stronie na podstawie prawidłowo wystawionych faktur. 4. Pozostałe trzy raty płatne co pół roku. 5. Wykonawca określi w formularzu ofertowym wysokość raty uwzględniając oprocentowanie oraz wszystkie koszty, które Zamawiający poniesie. 6. Zapłata za przedmiot dostawy zostanie realizowane na warunkach nie mniej korzystnych niż następujące: 1) Wpłata własna 25% wartości brutto płatne w ciągu 14 dni od dnia popisania przez przedstawicieli obu stron protokołu odbioru przedmiotu zamówienia i zakupu. 2) Zapata I - 25% wartości brutto – płatna do 31.12.2019r. Zapata II - 25% wartości brutto – płatna do 31.06.2020r. Zapata III - 25% wartości brutto – płatna do 31.12.2020r. 3) Zamawiający nie może być obciążony przez Wykonawcę dodatkowymi opłatami oraz prowizjami innymi niż określone w przedmiotowej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca winien uwzględnić wszystkie upusty i rabaty oraz koszty, w cenie ofertowej przedmiotu zamówienia. 7. Dostawca nowej ładowarki wystawi fakturę VAT za dostarczoną nową ładowarkę natomiast Zamawiający wystawi fakturę za używaną ładowarkę firmie dostarczającej nową Ładowarkę. IV. Dodatkowe wymogi 1) Ładowarka fabrycznie nowa nieużywana. 2) Wszelkie koszty wykonywania przeglądów technicznych pojazdu w okresie gwarancji ponosi Wykonawca, 3) Wykonawca zobowiązuje się uruchomić dostarczony przedmiot zamówienia w dniu dostawy. 4) Wykonawca zapewni przeszkolenie pracowników Zamawiającego i instruktaż stanowiskowy w dniu odbioru na koszt własny 5) Odbiór ładowarki nastąpi po jego dostarczeniu do siedziby Zamawiającego, w miejsce przez niego wskazane, po przeszkoleniu wskazanego personelu i instruktażu stanowiskowym oraz pierwszym rozruchu, na podstawie podpisanego bez zastrzeżeń przez Przedstawicieli Stron protokołu odbioru. 6) Gwarancja min 12 miesięcy liczona od daty odbioru potwierdzonego protokołem odbioru 7) naprawy gwarancyjne ciągnika w siedzibie użytkownika w terminie do 3 dni roboczych od dokonania zgłoszenia 8) Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt dostarczyć przedmiot umowy do Zamawiającego w terminie do dnia 31.07.2019 r. 9) Wykonywania przeglądów technicznych pojazdu i napraw gwarancyjnych dokonywane będzie w siedzibie Zamawiającego, a wyjątkowych sytuacjach, w których dokonanie naprawy nie będzie możliwe w siedzibie Zamawiającego, Wykonawca odbierze niesprawny sprzęt i dokona naprawy we własnym serwisie na własny koszt 10) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru ubezpieczyciela 11) Odległość serwisu pogwarancyjnego od siedziby Zamawiającego nie większa niż 150 km ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA, ŻE ZOSTANĄ ROZPATRZONE TYLKO TE OFERTY, KTÓRE UWZGLĘDNIAJĄ W ROZLICZENIU ŁADOWARKĘ WYSTAWIONĄ PRZEZ ZAMAWIAJACEGO.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 15. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM. 15.1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Wadium w pieniądzu wnosi się przed upływem terminu składania ofert; 15.2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 15.3 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 15.4 Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału razem z ofertą w osobnej kopercie. 15.5 Z treści gwarancji poręczeń, o których mowa w pkt. 15.2 ust.2-5 SIWZ (art. 45 ust.6 pkt 2-5 Pzp) musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji: 15.5.1 Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 15.5.2 Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt.23, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt.3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15.5.3 Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć najpóźniej na dzień przed terminem otwarcia ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy z adnotacją podaną poniżej: Nr rachunku: B.G.Ż. S.A. I O. Warszawa Numer 31203000451110000000315670 z wpisem: Wadium – ZP/IHAR-PIBZD.PN.D 06/2019 (Zakup i dostawa ładowarki dla IHAR-PIB ZD Radzików) 15.6 Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 15.7 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, został wykluczony z postępowania lub oferta została odrzucona. 15.8 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15.9 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy Powyższe okoliczności, o których mowa w muszą być jednoznacznie określone w treści gwarancji wnoszonej w formie innej niż w pieniądzu. 15.10 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 15.11 Niewniesienie wadium: a) do upływu terminu składania ofert, b) na przedłużony okres związania ofertą, c) przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, skutkować będzie wykluczeniem z udziału w postępowaniu. 15.12 Wszelkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza SIWZ dokonywane są w polskich „PLN” z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 15.13 W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa Zamówień publicznych zawarte w art.45 i 46 Prawa zamówień publicznych. 15.14 W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej lub czynności (posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji) jeżeli przepisy prawa nakładają taki obowiązek. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wymagane jest złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (patrz pkt.7.2-1).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oferta - załącznik 1 formularz cenowy załącznik 1a 7. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA SPEŁNIENIAWARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA. 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale 5 pkt 5.1 ppkt.2 (załącznik nr 2), 2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie okoliczności, o których mowa w art.24 ust.1 oraz art.24 ust.5 pkt.1. (załącznik nr 3), 3) Wzór umowy Załącznik nr 5 w sprawie zamówienia publicznego musi być dołączony do składanej oferty i zaakceptowany. 4) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 5) Dokumenty (patrz pkt.11.1) potwierdzające, że dany przedmiot zamówienia spełnia wymagania opisane w Załączniku nr 6 oraz podpisany załącznik nr 6.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach