Przetargi.pl
Zakup i dostawa laboratoryjnych odczynników i materiałów zużywalnych i kontrolnych oraz dzierżawę analizatorów dla NOVUM-MED Sp. z o.o. w Więcborku.

Novum-Med Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 89-410 Więcbork, ul. Mickiewicza
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3896231 , fax. 52 3897263
  • Data zamieszczenia: 2018-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Novum-Med Sp. z o.o.
    ul. Mickiewicza 26
    89-410 Więcbork, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3896231, fax. 52 3897263
    REGON: 9321366300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital-wiecbork.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: osoba prawna, o której mowa w art. 3 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa laboratoryjnych odczynników i materiałów zużywalnych i kontrolnych oraz dzierżawę analizatorów dla NOVUM-MED Sp. z o.o. w Więcborku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa laboratoryjnych odczynników i materiałów zużywalnych i kontrolnych oraz dzierżawa analizatorów zgodnie z załączonymi formularzami cenowymi, stanowiącymi załącznik Nr 4a niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 4 pakiety: Część I: Pakiet Nr 4 Część II: Pakiet Nr 5 Część III: Pakiet Nr 7. Część IV: Pakiet Nr 8. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć produkty nowe, bez wad, nieuszkodzone, nieobjęte prawami osób trzecich. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania usługi z należytą starannością, rozumianą, jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, w oparciu o aktualne unormowania prawne, zgodnie z obowiązującymi standardami oraz etyką zawodową. Miejsce realizacji zamówienia: NOVUM-MED Sp. z o.o. w Więcborku –Szpital Powiatowy NZOZ ul. Mickiewicza 26. Wymagania: 1. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie odbywać się na koszt i ryzyko Wykonawcy. 2. Przedmiot dostawy musi posiadać świadectwa dopuszczenia do obrotu, karty charakterystyki, świadectwa rejestracji, świadectwa jakości, atesty dopuszczające oferowane produkty do obrotu – dostarczone w formie pisemnej po podpisaniu umowy z wybranym Wykonawcą. 3. Wykonawca zobowiązuje się udostępnić na prośbę Zamawiającego aktualne świadectwa rejestracji, atesty czy karty charakterystyki produktów leczniczych i wyrobów medycznych. 4. Zamawiający wymaga podania przez Wykonawcę imienia, nazwiska i stanowiska osób, które należy wpisać w przyszłej umowie dostawy. 5. Dostarczone przez Wykonawcę odczynniki, materiały kontrolne i materiały eksploatacyjne muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy (z wyłączeniem krwi kontrolnej i krwinek wzorcowych). 6. Zamawiający wymaga podania numeru telefonu, imienia, nazwiska oraz stanowiska osób, które kontaktować się będą z kierownikiem Laboratorium w sprawach zamówień, reklamacji itp. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość telefonicznie lub za pomocą faksu korygowania terminów i wielkości dostaw. 8. Dostawy będą realizowane sukcesywnie na podstawie złożonych telefonicznie lub faxem zamówień, w terminie do 4 dni roboczych, lub do 48 na cito (z wyłączeniem pakietu nr 8) licząc od dnia złożenia zamówienia, transportem Wykonawcy na jego koszt wraz z wyładowaniem w miejsca wskazane przez Medyczne Laboratorium Diagnostyczne. Podane ilości w załączniku Nr 4 a do SIWZ są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 24 miesięcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zakupu części towaru wynikającym z braku zapotrzebowania lub zmniejszenia zapotrzebowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33694000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymogów z zakresie ww. warunku. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz ofertowy, 2. formularz cenowy, 3. zobowiązanie os. trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów 4. dokument potwierdzający uprawnienie osoby/osób do złożenia oferty, jeżeli umocowanie nie wynika z odrębnych dokumentów

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach