Novum-Med Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 89-410 Więcbork, ul. Mickiewicza
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 3896231 , fax. 52 3897263
- Data zamieszczenia: 2018-12-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Novum-Med Sp. z o.o.
ul. Mickiewicza 26
89-410 Więcbork, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 3896231, fax. 52 3897263
REGON: 9321366300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital-wiecbork.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: osoba prawna, o której mowa w art. 3 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa laboratoryjnych odczynników i materiałów zużywalnych i kontrolnych oraz dzierżawę analizatorów dla NOVUM-MED Sp. z o.o. w Więcborku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa laboratoryjnych odczynników i materiałów zużywalnych i kontrolnych oraz dzierżawa analizatorów zgodnie z załączonymi formularzami cenowymi, stanowiącymi załącznik Nr 4a niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 4 pakiety: Część I: Pakiet Nr 4 Część II: Pakiet Nr 5 Część III: Pakiet Nr 7. Część IV: Pakiet Nr 8. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć produkty nowe, bez wad, nieuszkodzone, nieobjęte prawami osób trzecich. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania usługi z należytą starannością, rozumianą, jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, w oparciu o aktualne unormowania prawne, zgodnie z obowiązującymi standardami oraz etyką zawodową. Miejsce realizacji zamówienia: NOVUM-MED Sp. z o.o. w Więcborku –Szpital Powiatowy NZOZ ul. Mickiewicza 26. Wymagania: 1. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie odbywać się na koszt i ryzyko Wykonawcy. 2. Przedmiot dostawy musi posiadać świadectwa dopuszczenia do obrotu, karty charakterystyki, świadectwa rejestracji, świadectwa jakości, atesty dopuszczające oferowane produkty do obrotu – dostarczone w formie pisemnej po podpisaniu umowy z wybranym Wykonawcą. 3. Wykonawca zobowiązuje się udostępnić na prośbę Zamawiającego aktualne świadectwa rejestracji, atesty czy karty charakterystyki produktów leczniczych i wyrobów medycznych. 4. Zamawiający wymaga podania przez Wykonawcę imienia, nazwiska i stanowiska osób, które należy wpisać w przyszłej umowie dostawy. 5. Dostarczone przez Wykonawcę odczynniki, materiały kontrolne i materiały eksploatacyjne muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy (z wyłączeniem krwi kontrolnej i krwinek wzorcowych). 6. Zamawiający wymaga podania numeru telefonu, imienia, nazwiska oraz stanowiska osób, które kontaktować się będą z kierownikiem Laboratorium w sprawach zamówień, reklamacji itp. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość telefonicznie lub za pomocą faksu korygowania terminów i wielkości dostaw. 8. Dostawy będą realizowane sukcesywnie na podstawie złożonych telefonicznie lub faxem zamówień, w terminie do 4 dni roboczych, lub do 48 na cito (z wyłączeniem pakietu nr 8) licząc od dnia złożenia zamówienia, transportem Wykonawcy na jego koszt wraz z wyładowaniem w miejsca wskazane przez Medyczne Laboratorium Diagnostyczne. Podane ilości w załączniku Nr 4 a do SIWZ są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 24 miesięcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zakupu części towaru wynikającym z braku zapotrzebowania lub zmniejszenia zapotrzebowania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33694000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymogów z zakresie ww. warunku. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz ofertowy, 2. formularz cenowy, 3. zobowiązanie os. trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów 4. dokument potwierdzający uprawnienie osoby/osób do złożenia oferty, jeżeli umocowanie nie wynika z odrębnych dokumentów
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa zestawów, prekursorów, odczynników oraz wzorców do produkcji i kontroli jakości radiofarmaceutyków diagnostycznych do PET-CT i PET-MR wraz z transportem
Dodano: 2020-09-24 - Czynniki diagnostyczne III
Dodano: 2020-09-11 - Dostawa odczynników do wykonywania badań genetycznych w tkance nowotworowej techniką FISH
Dodano: 2020-09-07 - Czynniki diagnostyczne II
Dodano: 2020-06-26 - Dostawa zestawów odczynników do wykonywania badań genetycznych w tkance nowotworowej
Dodano: 2020-06-22 - Czynniki diagnostyczne I
Dodano: 2020-04-10 - Dostawa: - kartrige kompatybilne z sekwenatorem MiniSeq; - biblioteka kontrolna PhiX kompatybilna z sekwenatorem MiniSeq; - kartrige kompatybilne z sekwenatorem NextSeq; - biblioteka kontrolna PhiX kompatybilna z sekwenatorem NextSeq.
Dodano: 2020-02-10 - Czynniki diagnostyczne III
Dodano: 2019-11-05 - Czynniki diagnostyczne II
Dodano: 2019-09-09 - Dostawa odczynników do wykonywania badań genetycznych techniką FISH
Dodano: 2019-06-27