Gmina Biała ogłasza przetarg
- Adres: 48-210 Biała, ul. Rynek 10/2
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4388542, 4388540 , fax. 077 4387679
- Data zamieszczenia: 2010-09-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Biała
ul. Rynek 10/2 10/2
48-210 Biała, woj. opolskie
tel. 077 4388542, 4388540, fax. 077 4387679
REGON: 00052797700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.biala.gmina.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa krzeseł i stołów w ramach projektu: Remont i wyposażenie Sali widowiskowo- konferencyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Białej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
a)krzesła konferencyjne - szt. 200. Rama metalowa chromowana z podłokietnikami, siedziska profilowane, Stelaż wykonany z rury metalowej, chromowany. Stelaż wyposażony w filcowe podkładki, możliwość sztaplowania krzeseł. Kubełek wykonany ze sklejki bukowej. Wymiary: wys. krzesła 800-900 mm, szer. 500- 600 mm, gł. 560- 600mm. wy. siedziska 400-470mm, szer. siedziska 400-430mm, gł. Siedziska 400-410mm Kolor dopasowany do wystroju sali ( zdjęcia w załączniku nr 5 do SIWZ) b)krzesła konferencyjne- szt. 60. Krzesło wykonane z drzewa bukowego w kolorze zbliżonym do koloru parkietu Sali ( zdjęcia w załączniku nr 5 do SIWZ).Siedziska wykonane z skóry ekologicznej w kolorze beżowym (odcień dopasowany do stelaża krzesła). Krzesło tradycyjne bez elementów ozdobnych. Wymiary: wys. krzesła 940-950mm, szer. 400-420mm, gł. 400-420 mm, wysokość od podłoża do siedziska 450-460mm c)Wózek do przewozu krzeseł- 10 szt. d)Stół szt. 30. Stół wykonany z drewna bukowego. Nie rozkładany. Wymiary : wys. 73-75cm, szer. 80 cm, dł. 120cm - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391120000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.biala.gmina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa krzeseł dla Wydziału Budownictwa Politechniki Opolskiej (nr sprawy ZP/D/93/2014)
Dodano: 2014-11-17 - Dostawa i montaż krzeseł dla Oddziału ZUS w Opolu
Dodano: 2013-09-16 - Dostawa krzeseł dla Oddziału ZUS w Opolu
Dodano: 2012-11-28 - Dostawa mebli pokojowych i łóżek Zamówienie obejmuje : Dostawę mebli własnym środkiem transportu pod wskazany adres i rozładunek do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego.
Dodano: 2010-10-18