Przetargi.pl
„Zakup i dostawa kostki betonowej oraz pozostałych wyrobów betoniarskich na potrzeby realizacji inwestycji pn: „ Modernizacja Rynku w Ścinawie Małej – Etap I”, „ Przebudowa nawierzchni drogi ul. Marii Konopnickiej w Korfantowie” oraz „Przebudowa nawierzchni drogi ul. Mickiewicza w Korfantowie” - postępowanie 3/WWK/2017”

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 48-317 Korfantów, ul. Powstańców Śląskich
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4343859 , fax. 77 4343860
  • Data zamieszczenia: 2017-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
    ul. Powstańców Śląskich 8
    48-317 Korfantów, woj. opolskie
    tel. 77 4343859, fax. 77 4343860
    REGON: 001008179
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup i dostawa kostki betonowej oraz pozostałych wyrobów betoniarskich na potrzeby realizacji inwestycji pn: „ Modernizacja Rynku w Ścinawie Małej – Etap I”, „ Przebudowa nawierzchni drogi ul. Marii Konopnickiej w Korfantowie” oraz „Przebudowa nawierzchni drogi ul. Mickiewicza w Korfantowie” - postępowanie 3/WWK/2017”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zamówienie obejmuje zakup wraz z sukcesywną dostawą i rozładunkiem kostki betonowej oraz pozostałych wyrobów betoniarskich niezbędnych do realizacji inwestycji pn. „Modernizacja Rynku w Ścinawie Małej – Etap I”, „Przebudowa nawierzchni drogi ul. Marii Konopnickiej w Korfantowie” oraz „Przebudowa nawierzchni drogi ul. Mickiewicza w Korfantowie” 2. Planowana ilość materiałów budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wynosi orientacyjnie:1.kostka betonowa 8 cm szara BEHATON bez fazy 1302 m 3; 2.kostka betonowa 8 cm czarna BEHATON bez fazy 204 m 3;3.kostka betonowa 8 cm szara BEHATON bez fazy startowa 9 m 3; 4.kostka betonowa 8 cm czarna BEHATON bez fazy połówki 17 m 3; 5. kostka betonowa 8 cm szara BEHATON bez fazy połówki 51 m 3; 6 kostka betonowa 8 cm szara HOLAND bez fazy 122 m 3; 7.kostka betonowa 8 cm czerwona HOLAND bez fazy 15 m 3; 8.kostka betonowa 8 cm czarna HOLAND bez fazy 134 m 3; 9.kostka betonowa 6 cm szara HOLAND fazowana 55 m 3; 10.kostka betonowa 6 cm czerwona HOLAND fazowana 55 m 3; 11. kostka betonowa 8 cm jasno szara STAROBRUK 1000 m 3; 12.kostka betonowa 8 cm czarna STAROBRUK 90 m 3; 13.obrzeża betonowe 8x30x100 231 szt.; 14.krawężniki drogowe szare 15x30x100 168 szt.; 15.krawężniki najazdowe szare 15x22x100 61 szt.; 16.krawężniki skośne lewe 2 szt.; 17.krawężniki skośne prawe 2 szt.; 18.krawężniki łukowe 15x30x100 R=5 20 szt.; 19.wpusty uliczne kręgi betonowe ⌀ 500 h – 200 10 szt.; 20.wpusty uliczne kręgi betonowe ⌀ 500 h – 400+ dno 10 szt.; wpusty uliczne kręgi betonowe ⌀ 500 h – 400 + jeden otwór 10 szt (przejście szczelne ⌀ 160 ) 2. Przedmiot zamówienia musi posiadać deklarację zgodności, aprobaty techniczne, oznakowanie CE i odpowiadać dla kostki betonowej normie PN – EN 1338:2005, dla krawężników i obrzeży normie PN – EN 1340:2004, dla wpustów ulicznych normie PN – EN 1917:2004 lub normom równoważnym. Wykonawca odpowiada za szkody powstałe w wyniku sprzedaży Zamawiającemu w/w przedmiotu zamówienia złej jakości. 3. Dostarczone materiały spełniają wymagania określone odpowiednimi przepisami i są dopuszczone do stosowania i obrotu na terenie RP zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych. 4. Zakup materiałów będzie odbywał się bezgotówkowo. 5. Płatność za zakupione materiały dokonana będzie przelewem na podstawie prawidłowej faktury Vat, wystawionej za dostawę w terminie 30 dni od daty dostarczenia dla Zamawiającego faktury. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu w/w materiałów w ilościach odbiegających od podanych wielkości, przy zastosowaniu prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 Pzp tj. zwiększenie w okresie realizacji umowy ilości każdego rodzaju zamówionego materiału o nie więcej niż 25 % w zależności od faktycznych potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego w realizacji przedmiotowego zadania. 7. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie umożliwiać Zamawiającemu zakup dodatkowych ilości materiałów na takich samych zasadach, jak objęte zamówieniem podstawowym wg cen jednostkowych wskazanych w złożonej ofercie. 8. Każda dostawa musi być potwierdzona przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego na dokumencie WZ wystawionym przez Wykonawcę. 9. Palety zwracane będą Wykonawcy przy kolejnej dostawie , w przypadku dostawy końcowej partii materiałów Wykonawca odbierze dostarczone palety w terminie nie krótszym niż 30 dni od daty dostawy. 10. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, co najmniej 2 osobę wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak wyżej, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 3 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie skutkowało zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umową cywilnoprawną. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia w/w osoby przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego czynności, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osoby. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. Powyższy wymóg dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane wyżej prace.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44114200-4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach