Przetargi.pl
Zakup i dostawa koparko - ładowarki z osprzętem ładowarkowym i koparkowym dla Powiatowego Zarządu Dróg w Zawierciu

Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Sienkiewicza 34
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6710765 , fax. 032 6710773
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu
    ul. Sienkiewicza 34 34
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 032 6710765, fax. 032 6710773
    REGON: 27628582700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzd.zawiercie.powiat.finn.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa koparko - ładowarki z osprzętem ładowarkowym i koparkowym dla Powiatowego Zarządu Dróg w Zawierciu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki (rok produkcji: 2009) do siedziby Zamawiającego, posiadającej możliwość poruszania się po drogach publicznych na własnych kołach zgodnie z ustawą - Prawo o ruchu drogowym oraz posiadającej parametry techniczno-eksploatacyjne, co najmniej takie jak: silnik: - moc: min 98 KM, - 4-suwowy, wysokoprężny z turbodoładowaniem, skrzynia biegów: - w pełni automatyczna, - liczba biegów przód/tył: 4/3, układ hydrauliczny: - pompa o wydatku min 150 l/min, kabina: - wyciszona, - drzwi z obu stron kabiny, - kierownica regulowana w pionie i poziomie, - nagrzewnica, - 1 lampa ostrzegawcza, - immobiliser, - fotel regulowany, amortyzowany, osprzęt: - układ ładowarkowy równoległy - łyżka ładowarkowa wieloczynnościowa (dzielona) o pojemności 1,00 m3, z widłami uchylnymi, - wysięgnik koparkowy teleskopowy przesuwny na ramie tylnej - przesuw wysięgnika w zakresie min 1400 mm - głębokość kopania wysięgnikiem koparkowym min 6000 mm, - szybkozłącze do mocowania osprzętów na wysięgniku koparkowym, - łyżka koparkowa 1 szt. o szerokości 700 mm, - łyżka koparkowa wąska 1 szt. o szerokości 300 mm, - łyżka koparkowa do skarpowania 1 szt. 1500 mm z przechyłem, - linia młota hydraulicznego, - instalacja hydrauliczna narzędzi ręcznych, - nakładki gumowe do podpór stabilizacyjnych. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia w zakresie bieżącej obsługi koparko-ładowarki dla 2 pracowników wytypowanych przez Zamawiającego. Szkolenie powinno odbyć się w siedzibie Zamawiającego, podczas uruchomienia maszyny i obejmować zakres umożliwiający prawidłową eksploatację maszyny. Dokumentacja maszyny powinna być w języku polskim i powinna zawierać co najmniej: -instrukcję obsługi -certyfikat CE -kartę gwarancyjną -katalog części zamiennych w 2 egzemplarzach Wykonawca powinien być producentem lub autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanej koparko-ładowarki, dysponującym punktem serwisowym zlokalizowanym w odległości do 60 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 12 miesięcy /1500 godzin pracy (w zależności co nastąpi pierwsze)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 432600003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Oferent musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi w SIWZ. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt. VI SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia : 1. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ) 2. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej objętym zamówieniem publicznym 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zadania zostały wykonane z należytą starannością (Załącznik Nr 3 do SIWZ). Przez dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom, stanowiącym przedmiot zamówienia, należy rozumieć wykonanie co najmniej: trzech (3) dostaw podobnych maszyn budowlanych. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej stosuje się §2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Oferta powinna również posiadać: 1. Wypełniony formularz oferty (wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ) 2. Dokumenty wymienione w pkt VI SIWZ 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest powołany. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i podpisania umowy. 5. Zaakceptowany wzór umowy (wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ) Wszystkie dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę(y) podpisującą ofertę z umieszczoną klauzulą-za zgodność z oryginałem. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości , co do jej prawdziwości , a zamawiający nie może sprawdzić jej autentyczności w inny sposób. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Wykonawcy występujący wspólnie ( np. konsorcjum, spółka cywilna ) muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. Fakt ustanowienia pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów. Wykonawcy , którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców powinna spełniać następujące wymagania: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku, o którym mowa w pkt 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zwarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz przedstawiają Zamawiającemu dokument, z którego wynika pełnomocnictwo. 3. Wszelkie zawarte w SIWZ warunki i wymagania dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w pkt. 1. 4. Podmioty występujące wspólnie muszą złożyć odrębne dla każdego podmiotu dokumenty dotyczące pkt VI ppkt 1-4 SIWZ 5. Dokumenty wymienione w pkt pkt VI ppkt 5-6 SIWZ podmioty występujące wspólnie muszą łącznie spełniać wymagane warunki. 6. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wszelka korespondencja między zamawiającym a wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia będzie kierowana do ustanowionego pełnomocnika ze skutkiem dla mocodawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzd.zawiercie.powiat.finn.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach