Przetargi.pl
zakup i dostawa: komputera przenośnego, drukarek, zestawów komputerowych i monitorów, UPS

Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 25-381 Kielce, ul. Langiewicza 2
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. (041) 361 58 17 , fax. (041) 361 58 17
  • Data zamieszczenia: 2010-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego
    ul. Langiewicza 2 2
    25-381 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. (041) 361 58 17, fax. (041) 361 58 17
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chok.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup i dostawa: komputera przenośnego, drukarek, zestawów komputerowych i monitorów, UPS
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa : komputera przenośnego, drukarek, zestawów komputerowych i monitorów, UPS (zasilacz awaryjny pakiet nr1-Zestawy komputerowe i monitory pakiet nr2- Komputer przenośny, drukarki pakiet nr3-UPS (zasilacz awaryjny) Przedmiot zamówienia został szczegółowo przedstawiony w Opisie przedmiotu zamówienia załącznik Nr 1- pakiet nr1, pakiet nr2, pakiet nr3 Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr1: pakiet nr1, pakiet nr2, pakiet nr3 zostaną odrzucone. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom Zamawiającego, Wykonawca winien do oferty załączyć firmowe materiały informacyjne (katalog, prospekt), w którym winny być zaznaczone informacje potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów - użytkowych. , 1.Dostarczony sprzęt powinien być oznakowany przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta. 2.Wszystkie urządzenia muszą posiadać certyfikat CE. 3.Dostarczony sprzęt musi być w pełni gotowy do pracy. 4.Zamawiający przy dostawie zastosuje protokół odbioru ilościowego. 5.Dostawa realizowana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. 6.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w zakresie całych pakietów, wszystkich pozycji w nim umieszczonych .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302360002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki, dotyczące: a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b)posiadania wiedzy i doświadczenia, c)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Zamawiający może zastrzec w ogłoszeniu o zamówieniu, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, u których ponad 50% zatrudnionych pracowników stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 3.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca na żądanie Zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w art.22 ust.1, i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art.24 ust.1. 2.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3.Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku. 4.Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art.25 ust.1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art.25 ust.1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż upłynął termin składania ofert. 5.Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1. 6.Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty lub oświadczenia: a) Wypełnioną i podpisaną ofertę według formularza stanowiącego załącznik nr1 do niniejszej specyfikacji. b) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy, według wzoru stanowiącego (załącznik nr2 do SIW).Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. c) Oświadczenie z mocy art. 36 ust.4 ustawy w sprawie podwykonawców- załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. W przypadku oferty wspólnej należy złożyć jedno oświadczenie. d) Oświadczenie w trybie art.44 ustawy - załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. W przypadku oferty wspólnej należy złożyć jedno oświadczenie. e) W celu wykazania spełniania posiadania wiedzy i doświadczenia, do oferty należy załączyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wykaz sprzętu komputerowego- zbliżonego do przedmiotu zamówienia, według formularza załącznik nr6), oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. f) W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda: opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, o wartości równej przedmiotowi zamówienia (wartość brutto oferty). g) Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. Dz. U. Nr 226, poz. 1817). Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju,w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. h) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Zamawiający żąda: oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (według formularza oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji), aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt.2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust.1 pkt2,. 7. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca winien : a)dostarczyć ofertę, będącą oświadczeniem woli wykonawcy, b)zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami zawartymi w załączniku nr1- pakiet nr1, pakiet nr2, pakiet nr3., c)złożyć oświadczenie, iż oferowany przedmiot zamówienia (asortyment wymieniony w pakiecie) jest dopuszczony do obrotu na terytorium RP, d)materiały informacyjne, na podstawie których Zamawiający dokona oceny zgodności oferty z opisem przedmiotu zamówienia ( katalogi, prospekty, opisy opracowane przez producenta w języku polskim). e)Wszystkie dokumenty wymagane zgodnie z postanowieniami niniejszej Specyfikacji powinny być złożone w języku polskim. Wszelkie dokumenty dołączone w innym języku niż polski powinny być załączone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Zamawiający będzie mógł żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu w przypadku, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości Zamawiającego, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie będzie mógł sprawdzić jej prawdziwości,pełnomocnictwo do podpisania oferty (jeżeli dotyczy) podpisane przez osobę/osoby figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę/y do tego nie upoważnioną/e będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art.89 ust.1 pkt.8 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chok.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach