Przetargi.pl
Zakup i dostawa komputera przenośnego dla Instytutu Zdrowia Publicznego Wydziału Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie.

Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum ogłasza przetarg

  • Adres: 31-008 Kraków, Św. Anny
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 433 27 29 , fax. 12 398 37 01
  • Data zamieszczenia: 2018-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum
    Św. Anny 12
    31-008 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 433 27 29, fax. 12 398 37 01
    REGON: 127000040
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.cm-uj.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa komputera przenośnego dla Instytutu Zdrowia Publicznego Wydziału Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy komputera przenośnego dla Instytutu Zdrowia Publicznego Wydziału Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. 1.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający specyfikację komputera przenośnego, tj. konfigurację, parametry i warunki wymagane przedmiotu zamówienia oraz dodatkowo punktowane, zawiera Załącznik A do Formularza oferty stanowiący integralną część SIWZ. 1.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a) dostawę jednej sztuki komputera przenośnego wraz z transportem. b) wniesienie do wskazanego pokoju i sprawdzenie kompletności dostawy w obecności użytkownika sprzętu. c) podpisanie protokołu dostawy przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w obecności użytkownika i przedstawiciela Zamawiającego (wzór protokołu dostawy - załącznik nr 1 do wzoru umowy). d) dostarczenie wraz z przedmiotem zamówienia instrukcji obsługi w języku polskim w wersji papierowej lub elektronicznej oraz karty gwarancyjnej w języku polskim w wersji papierowej lub elektronicznej, a także systemu operacyjnego na płytce CD/DVD lub kopii systemu operacyjnego na dysku twardym. e) udzielenie minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości *warunek dodatkowo punktowany, zgodnie z warunkami opisanymi w Załączniku A do Formularza oferty stanowiącym integralną część SIWZ. Zaoferowany okres gwarancji musi być zgodny z okresem gwarancji oferowanym przez producenta. f) zapewnienie serwisu gwarancyjnego przez serwisu producenta lub przez autoryzowany serwis producenta. g) czas reakcji serwisowej w okresie gwarancji wynosi max. 48 godziny w dni robocze w godzinach pracy Zamawiającego (przez czas reakcji rozumiany jest przyjazd serwisanta do siedziby Użytkownika i podjęcie czynności zmierzających do naprawy sprzętu na miejscu lub wysłanie przez gwaranta po reklamowany towar a następnie odesłanie (na swój koszt) do siedziby Użytkownika. h) czas usunięcia wady, wynosi do 10 dni roboczych licząc od daty zgłoszenia (zgłoszenie za pomocą faksu, e-mail, lub telefonicznie). Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z usunięciem usterki/awarii. i) zapewnienie bezpiecznego opakowania zabezpieczającego przed wpływem warunków atmosferycznych oraz przed uszkodzeniami mechanicznymi; j) na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia, aż do chwili potwierdzenia odbioru przez Zamawiającego. 1.3 Dostawa musi być zrealizowana w terminie maksymalnie do 7 dni roboczych od daty zawarcia umowy. Dostawa musi zostać zrealizowana, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 13:00. 1.4 Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o planowanym terminie dostawy z wyprzedzeniem min. 2 dni roboczych. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, niepowystawowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2018 roku oraz musi posiadać pakiet usług gwarancyjnych i wsparcie techniczne producenta obejmujące użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej. 1.5 Oferowany sprzęt musi być oznakowany znakiem CE zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (t. j. Dz. U. z 2017r. poz. 1226).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach