Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Kielcach ogłasza przetarg
- Adres: 25-375 Kielce, ul. Wojska Polskiego 51
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3493500, 3493521 , fax. 041 3493505
- Data zamieszczenia: 2009-05-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Kielcach
ul. Wojska Polskiego 51 51
25-375 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3493500, 3493521, fax. 041 3493505
REGON: 29039112900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzoz.kielce.ids.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa kompresów bawełnianych i włókninowych dla szpitala ZOZ MSWiA na okres 24 miesięcy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup i dostawa kompresów bawełnianych i włókninowych dla Szpitala ZOZ MSWiA w Kielcach na okres 24 miesięcy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411197
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadanie uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności 2.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3.Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4.Posiadanie wymaganych świadectw i atestów 5.Nie podleganie wykluczeniu zgodnie z art.24 ust.1,2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 mies. przed terminem skladania ofert 2.Zaświadczenie właściwego naczelnika U.S. oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 mies. przed składaniem ofert 3.Zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej przez GIF 4.Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu a)oświadczenie wykonawcy zgodnie z art.22 ust.1 pkt.1-3 i art.24 ust.1i2 Ustawy PZP b)aktualna informacja z KRK albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt4-8 wystawionych nie wcześniej niż 6 mies. przed upływem składania ofert c)aktualna informacja z KRK w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 wystawiona nie wcześniej niz 6 mies. przed upływem składania ofert W przypadku wykonawców mających miejsce zamieszkania lub siedzibę za granicą zamiast dokumentów o których mowa w ppkt.b i c należy złożyć równoważne dokumenty. 6. Parafowany wzór umowy 7.Kopia umowy(w przypadku oferenta składającego ofertę wspólną) 8.Wypełniony formularz cenowy 9.Pełnomocnictwo w przypadku złożenia wspólnej ofert lub podpisania oferty przez osoby nie ujawnione w rejestrze sądowym lub ewidencji działalności gospodarczej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.kielce.ids.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną