Przetargi.pl
Zakup i dostawa kolorowego, wielkoformatowego urządzenia zintegrowanego (kopiarka, ploter, skaner) wraz z oprogramowaniem dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu.

Powiat Inowrocławski ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Roosevelta 36/38
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3592100 , fax. 052 3574820
  • Data zamieszczenia: 2013-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Inowrocławski
    ul. Roosevelta 36/38 36/38
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3592100, fax. 052 3574820
    REGON: 09236539400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa kolorowego, wielkoformatowego urządzenia zintegrowanego (kopiarka, ploter, skaner) wraz z oprogramowaniem dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa kolorowego, wielkoformatowego urządzenia zintegrowanego (kopiarka, ploter, skaner) wraz z oprogramowaniem dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu. Urządzenie musi posiadać mechanizmy obsługi sieciowej z możliwością jednoczesnego drukowania i przetwarzania zadań kopiowania i skanowania, wyświetlania stanu urządzenia, realizowanych w danym czasie zadań (anulowanie, wstrzymanie, wznowienie), komunikatów itp. na stanowiskach roboczych. Urządzenie musi być fabrycznie nowe, nie regenerowane, nie instalowane nigdy wcześniej, wyprodukowane nie wcześniej niż 6-miesięcy przed jego dostawą do zamawiającego. Cały system wymagany jako jedno zintegrowane, kompaktowe urządzenie z jednym wbudowanym panelem do obsługi funkcji drukowania, kopiowania i skanowania. Urządzenie musi posiadać minimum 2-rolkowy podajnik automatyczny z automatycznym obcinaniem. Wbudowany w panel port USB umożliwiający bezpośredni wydruk z pamięci USB. Rozdzielczość druku min. 600x600 dpi. Szerokość druku min. 208 mm - 914 mm. Rozdzielczość kopiowania min. 600x600dpi. Rozdzielczość skanowania min. 600x600 dpi. Szerokość skanowanego obrazu min. 208mm - 914 mm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w opisie technicznym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenie, wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne. Za urządzenie równoważne przedstawione przez wykonawcę należy rozumieć takie, które charakteryzuje się co najmniej parametrami technicznymi opisanymi przez zamawiającego. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na wykonawcy. Oferta równoważna musi posiadać wyspecyfikowane dane techniczne sprzętu, celem uzasadnienia równoważności. Przedmiot zamówienia będzie dostarczony przez wykonawcę na jego koszt do siedziby Zamawiającego ul. Prezydenta Franklina Roosevelta 36-38, 88-100 Inowrocław pok. nr 107. Wykonawca na swój koszt dokona instalacji i szkolenia ( na jednym stanowisku) z zakresu obsługi urządzenia w siedzibie zamawiającego. W dniu dostawy Wykonawca zobowiązany jest dołączyć kartę gwarancyjną na dostarczone urządzenie. Oferowany sprzęt musi być kompatybilny z zainstalowanym oprogramowaniem systemowym. Urządzenie musi mieć kompletne odpowiednie okablowanie niezbędne do jego uruchomienia. Oferowane urządzenie musi posiadać szczegółową instrukcję obsługi i konserwacji, oraz kartę katalogową producenta, kartę gwarancyjną w języku polskim. Dokumenty wystawione w języku obcym muszą być przetłumaczone i podpisane przez Wykonawcę. Wykonawca przedstawi certyfikaty producenta sprzętu: ISO 14001 na produkcję oraz ISO 9001 na świadczenie usług w zakresie serwisu (lub równoważne). Wykonawca przedstawi deklarację zgodności CE, certyfikat Energy Star dla oferowanego urządzenia. Do oferty Wykonawca dołączy specyfikację techniczną oferowanego urządzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302321407
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.powiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach