Przetargi.pl
Zakup i dostawa kart podarunkowych dla pracowników Teatru Narodowego w Warszawie na kwotę 282 120,00 PLN

Teatr Narodowy ogłasza przetarg

  • Adres: 00077 Warszawa, Plac Teatralny
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 692 06 09 , fax. 22 692 07 41
  • Data zamieszczenia: 2016-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Teatr Narodowy
    Plac Teatralny 3
    00077 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 692 06 09, fax. 22 692 07 41
    REGON: 01305731700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa kart podarunkowych dla pracowników Teatru Narodowego w Warszawie na kwotę 282 120,00 PLN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup i dostawa kart podarunkowych dla pracowników Teatru Narodowego w Warszawie na kwotę 282 120,00 PLN. Dostarczone karty muszą spełniać następujące warunki: a) karty uprawniają do dokonania dowolnych transakcji bezgotówkowych (do wysokości limitu na karcie), we wskazanych placówkach handlowych u usługowych oznaczonych znakiem Visa, b) wszystkie karty muszą być zabezpieczone PIN-em, c) kod PIN musi być nadany do karty i przekazany razem z kartą, d) wymagany termin ważności kart – co najmniej do dnia 30.06.2018 r., e) dostarczenie kart do siedziby Zamawiającego na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy, f) każda karta powinna zostać dostarczona do Zamawiającego w oddzielnej kopercie, każda karta oraz koperta do niej muszą zawierać informację o wartości zasilenia na danej karcie, g) aktywacji kart płatniczych dokonują sami użytkownicy kart poprzez kod PIN dołączony do karty, zgodnie z instrukcją dołączoną do kart (do każdej karty musi być dołączona instrukcja aktywacji karty), h) Zamawiający nie dopuszcza pobierania opłat z tytułu użytkowania kart przez użytkowników – tj. opłata za kartę przez cały okres jej ważności – 0 pln, opłata za dowolną transakcję – 0 pln, opłata za zastrzeżenie karty – 0 pln, i) możliwość reklamacji w razie stwierdzenia nieprawidłowej kwoty karty albo innych nieprawidłowości w poszczególnych kopertach, rozpatrzenie i załatwienie reklamacji przez Wykonawcę w terminie 5 dni roboczych, od momentu zgłoszenia pocztą elektroniczną, j) możliwość wydania nowej karty w przypadku kradzieży lub zagubienia (opłata za wydanie karty określona przez Wykonawcę – maksymalna dopuszczalna opłata za wydanie duplikatu 20,00 pln) k) możliwość odzyskania kodu PIN (bez opłat), l) ilość i wartość zasilenia kart w złotych: 229 szt. po 1200,00 zł, 8 szt. po 600,00 zł, 2 szt. po 900,00 zł, 1 szt po 720,00 zł. RAZEM: 240 szt. na kwotę 282 120,00 zł
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30163000-9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach