Przetargi.pl
ZAKUP I DOSTAWA KAMIENIA ŁAMANEGO WRAZ Z JEGO TRANSPORTEM DO MIASTA PABIANIC

Zarząd Dróg i Zieleni Miejskiej w Pabianicach ogłasza przetarg

  • Adres: 95-200 Pabianice, ul. Warzywna 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2159772, 2159537 w. 23 , fax. 042 2159537
  • Data zamieszczenia: 2013-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni Miejskiej w Pabianicach
    ul. Warzywna 1 1
    95-200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 042 2159772, 2159537 w. 23, fax. 042 2159537
    REGON: 47293957900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdizm.bip.um.pabianice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP I DOSTAWA KAMIENIA ŁAMANEGO WRAZ Z JEGO TRANSPORTEM DO MIASTA PABIANIC
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa transportem własnym kamienia łamanego w ilościach i parametrach określonych w pkt. 2. Przedmiot zamówienia będzie wykorzystywany do modernizacji dróg publicznych i winien spełniać wymagania n/w norm: a. PN-B-11112 Kruszywa łamane do nawierzchni drogowych b. PN-EN-13242 Kruszywa do niezwiązanych i hydraulicznie związanych materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym Wykonawcę przedmiot zamówienia oprócz w/w norm winien również być o parametrach fizykochemicznych nie gorszych niż kamień łamany dolomitowy. 2. Ilości i parametry przedmiotu zamówienia: a. kamień łamany o frakcji 0 - 31,5 mm - 1000 Mg, b. kamień łamany o frakcji 4,0 - 31,5 mm - 500 Mg, c. kamień łamany o frakcji 8,0 - 16,0 mm - 100 Mg, d. kamień łamany o frakcji 0 - 63,0 mm - 500 Mg, e. kamień łamany o frakcji 31,5 - 63,0 mm - 500 Mg, 3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: miasto Pabianice 4. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie się odbywać od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15 z uwagi na godziny pracy placu składowego Zamawiającego. Poszczególne zapotrzebowania mogą być wielokrotnością tonażu samochodu, jakim będą się odbywały dostawy. 5. Realizacja zamówienia publicznego: sukcesywnie od momentu podpisania umowy do dnia 31.12.2013 roku, z zastrzeżeniem iż każdorazowa dostawa będzie odbywała się w terminie do 48 godzin od momentu telefonicznego powiadomienia. 6. Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 14.21.22.00-2- Kruszywo 7. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 12-miesięcznej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej ilości zamówionego przedmiotu zamówienia, co uzależnione jest od faktycznie przeprowadzanego zakresu prac. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania przesunięć ilościowych pomiędzy rodzajami określonego przedmiotu zamówienia, przy czym wartość zamówienia nie może przekroczyć kwoty brutto zawartej w formularzu ofertowym oraz w późniejszej umowie. 10. Warunki finansowe rozliczeń: a. podstawą wystawienia faktury będzie potwierdzony dowód dostawy lub pobrania przez Zamawiającego, b. wartość faktury będzie wynikała z ilości faktycznie dostarczonego przedmiotu zamówienia przemnożonego przez cenę jednostkową przedmiotu zamówienia, c. fakturowanie raz w miesiącu - stan na ostatni roboczy dzień każdego miesiąca, d. płatne przelewem w terminie 30 dni od daty otrzymania oryginału faktury. e. podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142122002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie ma obowiązku wnoszenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdizm.bip.um.pabianice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach