Gmina Władysławowo ogłasza przetarg
- Adres: 84120 Władysławowo, ul. gen. J. Hallera
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 674-07-21 , fax. 58 674 54 36
- Data zamieszczenia: 2018-06-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Władysławowo
ul. gen. J. Hallera 19
84120 Władysławowo, woj. pomorskie
tel. 58 674-07-21, fax. 58 674 54 36
REGON: 19167541600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.wladyslawowo.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa kamery termowizyjnej oraz odzieży specjalnej dla Ochotniczej Straży Pożarnej we Władysławowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa jednej kamery termowizyjnej, 14 kompletów odzieży ochronnej specjalnej oraz 14 kompletów rękawic strażackich dla Ochotniczej Straży Pożarnej we Władysławowie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35000000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIA SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ O BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA WYKONAWCY: 1. W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, z powodów określonych w Rozdziale VI SIWZ Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia Wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. WW. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, potwierdzające brak podstaw wykluczenia. 3. Oświadczenie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia, podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania każdego z tych Wykonawców. 4. Oświadczenie - wykaz podwykonawców, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawca, który nie przewiduje powierzenia wykonania części zamówienia przez podwykonawców nie składa oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. WW. wykaz należy złożyć w oryginale. 5. Odpowiednie pełnomocnictwa w sytuacji, gdy oferta będzie podpisana przez osoby upoważnione do składania woli w imieniu wykonawcy oraz w przypadku składania oferty wspólnej; WW. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. 6. Szczegółowy opisy techniczny i/lub funkcjonalny oferowanego sprzętu oraz elementów pozwalający na ocenę zgodności oferowanych elementów oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ zgodnie ze wzorem Załącznika nr 1A do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej, wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. dokument.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa 1 (słownie: jednej) sztuki fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo gaśniczego (specjalnego z modułem proszkowym) dla potrzeb Portowej Straży Pożarnej Zarządu Morskiego Portu Gdynia S.A.
Dodano: 2020-09-18 - Zakup sprzętu i wyposażenia CBRN II
Dodano: 2019-07-10 - Zakup sprzętu i wyposażenia CBRN (Chemical, Biological, Radiological, Nuclear)
Dodano: 2019-05-07 - Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego w ramach projektu: Bezpieczne Żuławy – podniesienie poziomu bezpieczeństwa powodziowego Żuław poprzez rozbudowę systemu alarmowania i powiadamiania oraz dostawę specjalistycznego wyposażenia ratowniczego
Dodano: 2019-02-20 - Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego w ramach projektu: Bezpieczne Żuławy – podniesienie poziomu bezpieczeństwa powodziowego Żuław poprzez rozbudowę systemu alarmowania i powiadamiania oraz dostawę specjalistycznego wyposażenia ratowniczego
Dodano: 2018-12-21 - Sprzedaż i dostawa sprzętu specjalistycznego
Dodano: 2018-11-06 - Zakup i dostawa motopomp w ramach projektu: Bezpieczne Żuławy – podniesienie poziomu bezpieczeństwa powodziowego Żuław poprzez rozbudowę systemu alarmowania i powiadamiania oraz dostawę specjalistycznego wyposażenia ratowniczego.
Dodano: 2018-09-24 - Zakup i dostawa zapór przeciwpowodziowych oraz agregatu prądotwórczego w ramach projektu: Bezpieczne Żuławy – podniesienie poziomu bezpieczeństwa powodziowego Żuław poprzez rozbudowę systemu alarmowania i powiadamiania oraz dostawę specjalistycznego wyposażenia ratowniczego.
Dodano: 2018-09-17 - Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego w ramach projektu: Bezpieczne Żuławy – podniesienie poziomu bezpieczeństwa powodziowego Żuław poprzez rozbudowę systemu alarmowania i powiadamiania oraz dostawę specjalistycznego wyposażenia ratowniczego
Dodano: 2018-08-21 - Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego w ramach projektu: Bezpieczne Żuławy – podniesienie poziomu bezpieczeństwa powodziowego Żuław poprzez rozbudowę systemu alarmowania i powiadamiania oraz dostawę specjalistycznego wyposażenia ratowniczego.
Dodano: 2018-08-03