Przetargi.pl
Zakup i dostawa jaj kurzych świeżych, produktów garmażeryjnych chłodzonych, produktów głęboko mrożonych przygotowanych metodą sous-vide i karmy suchej dla psów dla 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu oraz jednostek będących na jego zaopatrzeniu

26 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 05-131 Zegrze, Juzistek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261883896 , fax. 261883868
  • Data zamieszczenia: 2021-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Juzistek 2
    05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
    tel. 261883896, fax. 261883868
    REGON: 14291704000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.26wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa jaj kurzych świeżych, produktów garmażeryjnych chłodzonych, produktów głęboko mrożonych przygotowanych metodą sous-vide i karmy suchej dla psów dla 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu oraz jednostek będących na jego zaopatrzeniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa jaj kurzych świeżych, produktów garmażeryjnych chłodzonych, produktów głęboko mrożonych przygotowanych metodą sous-vide i karmy suchej dla psów dla 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu oraz jednostek będących na jego zaopatrzeniu 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na 4 części tj.: CZĘŚĆ I – zakup i dostawa jaj kurzych świeżych,CZĘŚĆ II – zakup i dostawa produktów garmażeryjnych chłodzonych, CZĘŚĆ III – zakup i dostawa produktów głęboko mrożonych przygotowanych metodą sous-vide, CZĘŚĆ IV – zakup i dostawa karmy suchej dla psów 3. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia określonego w zamówieniu podstawowym (załącznik nr 2A, 2B, 2C, 2D) oraz przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji do pełnej wysokości zamówienia podstawowego. Zamówienie określone w zamówieniu opcjonalnym realizowane będzie przez Wykonawcę, z którym zostanie zawarta umowa na zamówienie podstawowe według cen jednostkowych i na zasadach określonych w zamówieniu podstawowym. 4. Szczegółowy wykaz ilości przedmiotu zamówienia określa Formularz cenowy – załącznik nr 2A, 2B, 2C, 2D do SIWZ. 5. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy – załącznik nr 5A, 5B, 5C, 5D do SIWZ. 6. Wymogi, termin przydatności do spożycia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały określone załączniku nr 3 do projektu umowy - Opis przedmiotu zamówienia, stanowiącej załącznik nr 5A, 5B, 5C, 5D do SIWZ. 7. Zamawiający w związku z „Opisem przedmiotu zamówienia” za pomocą norm – dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do projektów umów - Opis przedmiotu zamówienia, stanowiących załącznik nr 5A, 5B, 5C, 5D do SIWZ przedkładając na żądanie Zamawiającego: - wykaz produktów, których równoważność dotyczy - opis każdego produktu równoważnego np. szczegółowa karta produktu, deklaracja zgodności, protokół z badań laboratoryjnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach