Przetargi.pl
Zakup i dostawa instrumentów muzycznych do Państwowej Szkoły Muzycznej I i II st. w Słupsku

Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, Szczecińska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 8432861, 8432109, , fax. 598 432 199
  • Data zamieszczenia: 2019-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia
    Szczecińska 106
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 59 8432861, 8432109, , fax. 598 432 199
    REGON: 28423300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psmslupsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Szkoła publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa instrumentów muzycznych do Państwowej Szkoły Muzycznej I i II st. w Słupsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa instrumentów muzycznych do Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. I.J. Paderewskiego w Słupsku” Zamówienie zostało podzielone na 2 zadania częściowe: Zadanie częściowe nr 1: Zakup i dostawa fortepianu do Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. I.J. Paderewskiego w Słupsku Zadanie częściowe nr 2: Zakup i dostawa instrumentów muzycznych do Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. I.J. Paderewskiego w Słupsku Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę: 1) Zadanie częściowe nr 1 a) Fortepian wraz z ławą – 1 sztuka Zadanie częściowe nr 2 a) Klarnet wraz z pokrowcem – 2 sztuki b) Gitara wraz z pokrowcem – 3 sztuki c) Wiolonczela wraz ze smyczkiem i pokrowcem – 3 sztuki Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z transportem nowego i fabrycznie zapakowanego towaru (tzn. sprzętu, urządzeń, instrumentów) pochodzącego z bieżącej produkcji (nie starszy niż 2018), wraz z jego rozładunkiem i wniesieniem w miejscach wskazanych w siedzibie Zamawiającego. Dostarczony sprzęt powinien posiadać karty gwarancyjne i instrukcje obsługi w języku polskim oraz dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca zobowiązany jest udzielić zamawiającemu minimum 60 miesięcznego okresu rękojmi i gwarancji na instrumenty muzyczne dla zadania częściowego nr 1 oraz minimum 24 miesięcznego okresu rękojmi i gwarancji na instrumenty muzyczne dla zadania częściowego nr 2 od daty dostawy i sporządzenia bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. Minimalny wymagany okres gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące. Okres gwarancji stanowi jedno z kryterium wyboru oferty dla zadania częściowego nr 2. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny gwarancyjny serwis techniczny w okresie gwarancji na zasadach określonych w załączniku nr 4. do SIWZ - Wzorze umowy. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostałyby znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. W miejscu, gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37310000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1. Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Formularz cenowy przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2. do SIWZ w zależności od numeru części, na realizację której Wykonawca składa swoją ofertę; 3. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 4. w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie; 5. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia, zgodnie z pkt. 12.2. SIWZ, jeżeli dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach