Przetargi.pl
Zakup i dostawa instrumentów muzycznych dla ZPSM w Dębicy

Zespół Państwowych Szkół Muzycznych w Dębicy ogłasza przetarg

  • Adres: 39-200 Dębica, Kościuszki
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 14 670 20 80, , fax. 14 670 20 80
  • Data zamieszczenia: 2019-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Państwowych Szkół Muzycznych w Dębicy
    Kościuszki 8
    39-200 Dębica, woj. podkarpackie
    tel. 14 670 20 80, , fax. 14 670 20 80
    REGON: 36769138500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zpsmdebica.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zespół Państwowych Szkół Muzycznych w Dębicy - szkoła artystyczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa instrumentów muzycznych dla ZPSM w Dębicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu muzycznego dla Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych w Dębicy, w skład której wchodzi: • Akordeon guzikowy - z konwerterem 1 szt. – instrument fabrycznie nowy • Akordeon guzikowy z konwerterem – instrument fabrycznie nowy •Flet - 2 szt. •Pianino klasyczne – 2 szt. •Pianino klasyczne – 2 szt. •Fortepian – 1 szt. •Fortepian – 1 szt. Sprzęt powinien zostać wyprodukowany nie wcześniej niż 2018 2019 Roku, nie będący nigdy przedmiotem ekspozycji, umowy kupna-sprzedaży, posiadający pełną gwarancję producenta. Szczegółowy opis dostawy znajduje się w III części SIWZ-OPZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37311200-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 UPzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 3. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2017 poz. 570 z późn. zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną