Centrum Edukacji Artystycznej - Filharmonia Gorzowska ogłasza przetarg
- Adres: 66-400 Gorzów Wlkp., ul. Dziewięciu Muz 10
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 95 7392 700 , fax. 95 7392 747
- Data zamieszczenia: 2014-07-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Edukacji Artystycznej - Filharmonia Gorzowska
ul. Dziewięciu Muz 10 10
66-400 Gorzów Wlkp., woj. lubuskie
tel. 95 7392 700, fax. 95 7392 747
REGON: 08045529600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.filharmoniagorzowska.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja Kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa instrumentów muzycznych dla Centrum Edukacji Artystycznej - Filharmonia Gorzowska - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przez Wykonawcę (do siedziby Zamawiającego - Gorzów Wlkp., ul. Dziewięciu Muz 10) transportem własnym fabrycznie nowych, nie będących przedmiotem ekspozycji, nieużywanych, pochodzących z bieżącej produkcji instrumentów muzycznych wraz z akcesoriami według podanej przez Zamawiającego specyfikacji. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych według poniższego podziału: 1) Część I zamówienia - KLARNETY WRAZ Z AKCESORIAMI Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przez Wykonawcę (do siedziby Zamawiającego - Gorzów Wlkp., ul. Dziewięciu Muz 10) transportem własnym fabrycznie nowych, nie będących przedmiotem ekspozycji, nieużywanych, pochodzących z bieżącej produkcji instrumentów muzycznych 2 zestawów Klarnetów (w skład zestawu wchodzi Klarnet A oraz Klarnet B) oraz akcesoriów do klarnetów, według specyfikacji podanej przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ, który będzie stanowił załącznik do umowy. 2) Część II zamówienia - INSTRUMENTY I AKCESORIA PERKUSYJNE Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przez Wykonawcę (do siedziby Zamawiającego - Gorzów Wlkp., ul. Dziewięciu Muz 10) transportem własnym fabrycznie nowych, nie będących przedmiotem ekspozycji, nieużywanych, pochodzących z bieżącej produkcji instrumentów i akcesoriów perkusyjnych według specyfikacji podanej przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ, który będzie stanowił załącznik do umowy. 2. Za równoważne instrumenty w stosunku do wskazanych instrumentów/akcesoriów instrumentów muzycznych Zamawiający uzna takie oferowane przez Wykonawców instrumenty/akcesoria, które pod względem artystycznym, wykonawczym technicznym oraz funkcjonalnym i użytkowym będą równoważne do opisanych w przedmiocie zamówienia. Za równoważne pod względem: 1) artystycznym i wykonawczym i funkcjonalnym - Zamawiający rozumie takie wykonanie instrumentu, które umożliwi na etapie jego eksploatacji osiągnięcie zakładanych walorów artystycznych w trakcie wykonywania utworów muzycznych, 2) technicznym i użytkowym - Zamawiający rozumie takie wykonanie instrumentu/akcesoria, który posiada równoważną pod względem technicznym budowę i wyposażenie co zawarty w opisie przedmiotu zamówienia instrument/akcesoria. 3. Uwagi: 1) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach techniczno - użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia - podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych, udowodnienie ich funkcjonalnej i użytkowej równoważności z systemami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. W przypadku, gdy WYKONAWCA składa tzw. ofertę równoważną obowiązany jest załączyć do oferty odpowiednie dokumenty potwierdzające równoważność między zamiennikiem i wzorcem tj. np. specyfikację techniczną itp. 4. W ramach przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest również do udzielenia min. 2 letniej gwarancji. W okresie gwarancji, Wykonawca zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, zobowiązany będzie: 1) w przypadku wystąpienia usterki jakiegokolwiek elementu przedmiotu zamówienia do jego naprawy w terminie nie dłuższym niż 7 dni od zgłoszenia usterki. Reakcja Wykonawcy na dokonane przez Zamawiającego zgłoszenie - 24 godziny. 2) W przypadkach, o których mowa w punkcie 1), okres gwarancji ulegnie przedłużeniu odpowiednio: a) w przypadku naprawy - o okres wykonywania naprawy, b) w przypadku dokonania wymiany - o okres gwarancji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 373100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.filharmoniagorzowska.com
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną