Państwowa Szkoła Muzyczna I i II Stopnia im. Ignacego Paderewskiego w Cieszynie ogłasza przetarg
- Adres: 43400 Cieszyn, ul. Zamkowa
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 338 512 877 , fax. 338 520 138
- Data zamieszczenia: 2018-11-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II Stopnia im. Ignacego Paderewskiego w Cieszynie
ul. Zamkowa 3
43400 Cieszyn, woj. śląskie
tel. 338 512 877, fax. 338 520 138
REGON: 28056000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.psmcieszyn.ox.pl (https://bip.e-cea.pl/0902)
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP I DOSTAWA INSTRUMENTÓW MUZYCZNYCH - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przez Wykonawcę, do siedziby Zamawiającego (43-400 Cieszyn, ul. Zamkowa 3), transportem własnym (własnym staraniem) instrumentów muzycznych. Przedmiot zamówienia został podzielony na części i obejmuje: a) Część I: - fortepiany salonowe, sztuk 4, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2018 roku, nie będące nigdy przedmiotem ekspozycji, umowy kupna-sprzedaży, posiadające pełną gwarancję producenta. b) Część II: - fortepiany gabinetowe, sztuk 2, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2018 roku, nie będące nigdy przedmiotem ekspozycji, umowy kupna-sprzedaży, posiadające pełną gwarancję producenta. c) Część III: - instrument perkusyjny marimbafon 5-oktawowy, sztuk 1, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2018 roku, nie będący nigdy przedmiotem ekspozycji, umowy kupna-sprzedaży, posiadający pełną gwarancję producenta. - tom-tomy koncertowe ze statywami, 1 zestaw, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2018 roku, nie będący nigdy przedmiotem ekspozycji, umowy kupna-sprzedaży, posiadający pełną gwarancję producenta. - Gran casa marszowa z nosidłem, 1 sztuka, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2018 roku, nie będący nigdy przedmiotem ekspozycji, umowy kupna-sprzedaży, posiadający pełną gwarancję producenta. - Werbel marszowy z nosidłem, 1 sztuka, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2018 roku, nie będący nigdy przedmiotem ekspozycji, umowy kupna-sprzedaży, posiadający pełną gwarancję producenta. c) Część IV: - Obój z menzurą dziecięcą, druga klapa F, strój 442-443 Hz, 1 sztuka, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2018 roku, nie będący nigdy przedmiotem ekspozycji, umowy kupna-sprzedaży, posiadający pełną gwarancję producenta. Wykonawcy mogą złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie Części I, II, III, IV - grupy instrumentów objęte przetargiem. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę dla każdej części, w której musi być zaoferowana tylko jedna cena, sporządzoną zgodnie z wymogami niniejszej SIWZ. Złożenie większej liczby ofert, lub oferty wariantowej skutkować będzie odrzuceniem oferty dla tej części. Wybór oferty najkorzystniejszej nastąpi oddzielnie dla każdej części zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37311000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje specjalnych wymagań dla potwierdzenia spełnienia tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty (złożonej według wzoru zamieszczonego w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia) każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia i dokumenty: a) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - w zakresie wskazanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (wzór w SIWZ), b) Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek do wykluczenia z postępowania, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych - w zakresie wskazanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (wzór w SIWZ), c) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega, o którym mowa w Rozdziale V punkt 1.6 podpunkt a) niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (jeśli dotyczy), d) Formularz cenowy (wzór w SIWZ). Informacje zawarte w oświadczeniach z punktów a) i b) j.w. będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VI punkt 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wskazane oświadczenia mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3. Zamawiający żąda aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w punkcie 1, podpunkt b) niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w punkcie 1, podpunkt b) niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia według wzoru wskazanego w SIWZ, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. Zamawiający, w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 oraz informacji zawartych w Oświadczeniu będzie żądał (od Wykonawców, podwykonawców, podmiotów trzecich) złożenia następujących aktualnych dokumentów: - Wykaz (według wzoru zawartego w SIWZ) wykonanych w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia głównych dostaw, według wymagań Zamawiającego określonych w Rozdziale V pkt 1.2. ppkt. c SIWZ, z podaniem przedmiotu, miejsca i daty wykonania, wartości i odbiorców wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa przynajmniej jeden z nich. 7. W przypadku podpisywania dokumentów ofertowych przez pełnomocnika, wymagane jest złożenie stosownego pełnomocnictwa. 8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ponadto ustanawiają oni Pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców winno być załączone do oferty. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum, należy pamiętać o następujących zasadach: a) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem (Liderem). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani dostarczy Zamawiającemu stosowne porozumienie (umowę) zawierające w swojej treści minimum następujące postanowienia: - określenie celu gospodarczego i zasad reprezentacji oraz odpowiedzialności w sposób czytelny, nie budzący żadnej wątpliwości - określenie, który z podmiotów jest upoważniony do występowania w imieniu pozostałych przy realizacji zamówienia; - oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego minimum okres realizacji przedmiotu zamówienia oraz rękojmi i gwarancji; - zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa fortepianów dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. Stanisława Moniuszki w Raciborzu”
Dodano: 2024-07-01 - Dostawa fortepianu dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
Dodano: 2024-07-01 - Dostawa fortepianów dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
Dodano: 2024-04-25 - Dostawa fortepianu solistycznego
Dodano: 2021-02-05 - „Dostawa fortepianu solistycznego ”
Dodano: 2020-11-05 - ZAKUP I DOSTAWA – PROFESJONALNY FORTEPIAN PÓŁKONCERTOWY
Dodano: 2019-12-09 - Dostawa pianina dla Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach
Dodano: 2019-11-28 - DOSTAWA FORTEPIANU w ramach programu „Rozwój infrastruktury kultury. Infrastruktura szkolnictwa artystycznego.”
Dodano: 2019-10-14 - Dostawa fortepianu dla Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach
Dodano: 2019-09-13 - Dostawa fortepianu koncertowego klasy mistrzowskiej dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im Stanisława Moniuszki w Raciborzu
Dodano: 2018-12-17