Przetargi.pl
Zakup i dostawa infrastruktury sprzętowej w ramach projektu „Cyfrowe usługi publiczne w Gminie Spytkowice”

Gmina Spytkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 34116 Spytkowice, ul. Zamkowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 338 791 820 , fax. 338 791 560
  • Data zamieszczenia: 2017-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Spytkowice
    ul. Zamkowa 12
    34116 Spytkowice, woj. małopolskie
    tel. 338 791 820, fax. 338 791 560
    REGON: 7218209000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spytkowice.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa infrastruktury sprzętowej w ramach projektu „Cyfrowe usługi publiczne w Gminie Spytkowice”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i zakup infrastruktury sprzętowej dla potrzeb Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje: - Serwer baz danych, - Serwer aplikacji/Kontroler domeny, - System Backup, - Centralny UPS, - Przełączniki sieciowe - Zabezpieczenie granic sieci - UTM, - Komputery stacjonarne z monitorem, systemem operacyjnym i pakietem biurowym - Skaner dokumentów A4, - Drukarka kodów kreskowych, - Kolektor danych z czytnikiem kodów kreskowych, - Licencje dostępowe - Stanowisko Profilu Zaufanego, - Prace instalacyjno-konfiguracyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 8 SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48820000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału Wykonawcy w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 4.000,00 zł ( słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach: - w pieniądzu - winno być wpłacone na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Brzeźnicy - nr rachunku 57 8112 0008 0030 0214 2000 0040 (niedopuszczalne jest wniesienie wadium w kasie Zamawiającego); - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2014 roku poz. oraz z 2015, poz. 978 i 1240) 3. Wadium w postaci dokumentu (gwarancji, poręczenia) należy złożyć w formie oryginału w Urzędzie Gminy w Spytkowicach pok. nr 21 za potwierdzeniem przyjęcia, przed upływem terminu składania ofert lub załączone do oferty 4. Wadium wniesione w pieniądzu musi być na koncie Zamawiającego przed terminem składania ofert (dniem wniesienia jest dzień uznania na rachunku Zamawiającego). 5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, to gwarancja winna być bezwarunkowa, nieodwołalna i sporządzona zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 6. Oferta nie zabezpieczona w formie wadium zostanie odrzucona bez rozpatrzenia. 7. Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 PZP, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 PZP, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy zgodnie z Załącznikiem nr 7 SIWZ; 2. Dokument potwierdzający wniesienie wadium; 3. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający upoważnienie do podpisania oferty – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z załączonego do oferty dokumentu (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza); 4. Pełnomocnictwo udzielone reprezentantowi wykonawców do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust.1 Ustawy PZP w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 5. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP. 6. Zestawienie oferowanego sprzętu – sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 6 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach