Przetargi.pl
"Zakup i dostawa hali namiotowej eventowej w formie leasingu operacyjnego"

Środa XXI Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 63000 Środa Wielkopolska, ul. Daszyńskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 28 677 49 , fax. 61 278 54 24
  • Data zamieszczenia: 2018-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Środa XXI Sp. z o.o.
    ul. Daszyńskiego 5
    63000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie
    tel. 61 28 677 49, fax. 61 278 54 24
    REGON: 30171567700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://sroda21.eu/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Zakup i dostawa hali namiotowej eventowej w formie leasingu operacyjnego"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i montaż w formie leasingu operacyjnego dwóch hal namiotowych stanowiących jedną całość o łącznej powierzchni 800 m2. 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66114000-2 Usługi leasingu finansowego 3. Parametry techniczne jednej hali: - hala namiotowa dwuspadowa o wymiarach 25,00 m x 45,00 m x 3,00 m - szerokość: 25,00 m - długość: 45,00 m - wysokość ściany bocznej: 3,00 m - wysokość w szczycie 7,06 (pochylenie 18 stopni) - segmenty: co 5,00 m - 1/2 ścian z folii przezroczystej bez szprosów - 1/2 ścian pełnych rozpinanych, przesuwanych - drzwi aluminiowe całe przeszklone dwuskrzydłowe antypaniczne – 2 szt. - drzwi techniczne aluminiowe pełne o szerokości nie mniejszej niż 100 cm – 1 szt. - podłoga z płyty drewnianej impregnowana na stelażu alu – stal o wymiarach 25x35 m, dodatkowo lakierowana - dodatkowe stopy stalowe do montażu namiotu bez podłogi - poszycie: dach i ściany pokryte materiałem PCV o gramaturze min. 670g/m2 o gr. 0,55 mm, posiadającym atest ITB o niezapalności w kolorystyce RAL 9016 - konstrukcja: elementy aluminiowe, łączniki stalowe ocynkowane ogniowo, mocowanie hali do podłoża za pomocą szpilek stalowych z pręta zbrojonego fi 25 mm – stan surowy lub śrub. 4. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w SIWZ za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy, jeżeli pozwolą one uzyskać cechy lub parametry nie gorsze niż przywołane. Warunkiem stosowania rozwiązań równoważnych jest pisemne zatwierdzenie przez Zamawiającego. Różnice pomiędzy powołanymi normami a ich odpowiednikami muszą być dokładnie opisane przez Wykonawcę i przedłożone Zamawiającemu do zatwierdzenia. 5. Wykonawca powinien uwzględnić w wycenie koszty transportu i montażu na terenie miasta Środa Wielkopolska lub w okolicy oddalonej o ok. 20 km. 6. Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny: naprawa uszkodzonych elementów konstrukcyjnych, naprawa uszkodzonego materiału PCV, wymiana elementów uszkodzonych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66114000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości określonej poniżej: 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PKO BP nr rachunku: 51 1020 4160 0000 2002 0190 3616 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu „Zakup i dostawa hali namiotowej eventowej w formie leasingu operacyjnego”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. 5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone: a) w oryginale w osobnej kopercie dołączonej do oryginału oferty oraz b) w kopii dołączonej do oryginału oferty Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b) PZP Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy, jeżeli zamawiający żądał wniesienia wadium. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać co najmniej następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) termin ważności gwarancji/ poręczenia (który nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożona przez niego ofertą), e) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; 2. pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach