Przetargi.pl
Zakup i dostawa gazów technicznych i medycznych dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi wraz z dzierżawą butli.

Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera ogłasza przetarg

  • Adres: 91-348 Łódź, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6314 872; 871 , fax. 42 6314573
  • Data zamieszczenia: 2020-04-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera
    ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8
    91-348 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6314 872; 871, fax. 42 6314573
    REGON: 00028853800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imp.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut Badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa gazów technicznych i medycznych dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi wraz z dzierżawą butli.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie zostało podzielone na 2 części opisane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1) oraz formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym Załącznik Nr 2A (dla części nr 1) i 2B (dla części nr 2) do Specyfikacji. Wykonawcy mogą złożyć oferty na wszystkie części zamówienia lub na poszczególne z nich. Przedmiotem zamówienia jest: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa gazów technicznych i medycznych dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi wraz z dzierżawą butli do siedziby Zamawiającego (do miejsca wskazanego przez Zamawiającego) a wiązki gazów na jej stanowisko wraz z ich prawidłowym ustawieniem i zabezpieczeniem w miejscu docelowego składowania). Szczegółowy wykaz zamówienia określony jest w załączniku nr 1 i 2A (dla części 1) oraz załączniku nr n1 i 2 B (dla części nr 2) , które stanowią załączniki do umowy i tworzą integralną cześć umowy. 2. Gazy będą dostarczane w butlach będących własnością Wykonawcy, jak również wypełniane będą butle stanowiące własność Zamawiającego. 3. Zamawiający wymaga, aby koszty dzierżawy butli stanowiących własność Wykonawcy zostały wliczone w ceny gazów. 4. Butle dzierżawione muszą posiadać aktualne przeglądy techniczne, aktualne legalizacje i powinny być odpowiednio konserwowane przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na wezwanie Zamawiającego dokumenty potwierdzające przestrzeganie obowiązujących przepisów prawnych w zakresie posiadania wymaganych pozwoleń na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszą umową, a także w zakresie posiadania, przechowywania, legalizacji oraz konserwacji butli zawierających gazy będące przedmiotem niniejszej umowy. 5. Napełnione butle będące własnością Zamawiającego powinny wracać nieuszkodzone, w takim stanie, w jakim były od Zamawiającego odebrane. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad butli/uszkodzeń, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie o nich poinformować Zamawiającego. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za stan butli będących własnością Zamawiającego i w przypadku ich uszkodzenia zobowiązany jest do pokrycia szkody (Wykonawca odpowiada również za szkody wyrządzone przez osoby którymi posłużył się do wykonania zamówienia). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia butli bez wad/usterek. 6. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobligowany do dostarczenia karty charakterystyki produktu. Na każdej butli powinna znajdować się naklejka z numerem serii oraz terminem przydatności do użycia zawartego w niej gazu . 7. Przedmiot zamówienia winien być dostarczony w butlach z kołpakiem i plombą termokurczliwą, a odbiór dostarczonych butli winien być potwierdzony na dokumencie dostawy. 8. Butle wymienne z mieszankami gazowymi muszą posiadać atest po kalibracji, który będzie dołączony do butli z gazem. 9. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru na postawie sukcesywnych zamówień składanych przez Zamawiającego faxem, MAIL’EM lub telefonicznie. Otrzymanie zamówienia winno być każdorazowo potwierdzone przez Wykonawcę. 10. Dostawy w dni robocze w godzinach od 7:00 do 10:00 11. Dostawy odbywają się na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby Zamawiającego, transportem dostosowanym do warunków komunikacyjnych istniejących na terenie Zamawiającego . 12. Dostawy będące przedmiotem zamówienia będą dostarczane do Magazynu Zamawiającego (Łódź, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus nr 8 ) wraz z ustawieniem (posadowieniem) butli na rampie na koszt Wykonawcy, transportem dostosowanym do warunków komunikacyjnych na terenie Zamawiającego. Z uwagi na usytuowanie i konstrukcję rampy (stałe zadaszenie) Zamawiający wyklucza rozładunek i załadunek butli przy pomocy dźwigu samochodowego (np. HDS). Przeładunek butli z samochodu na rampę lub z rampy na samochód może być wykonywany ręcznie lub przy pomocy samochodowego wózka widłowego, o ile Wykonawca dysponuje takim sprzętem. 13. Rozładunku gazów i ich prawidłowego zabezpieczenia będzie dokonywał pracownik Wykonawcy w obecności pracownika Zamawiającego. 14. W przypadku zakończenia obowiązywania umowy, butle pozostające w dyspozycji Zamawiającego zostaną u niego do czasu ich opróżnienia, bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów. 15. Wykonawca ponosi koszty dostaw - transportu i ubezpieczenia oraz odpowiedzialność za dostawę przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wraz z ustawieniem (posadowieniem) butli na rampie. 16. Wraz z pierwsza dostawą należy dostarczyć karty charakterystyki substancji zgodnie z ustawą z dnia 25 lutego 2011 roku o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz. U. Nr 63, poz. 322 z późn. zm.) w formie papierowej lub elektronicznej (CD). 17. Wszystkie dostarczane butle gazowe muszą być oznakowane etykietą produktu wraz z nalepkami ostrzegawczymi oraz za pomocą barw rozpoznawczych zgodnie z normą PN – EN 1089 – 3 lub równoważną, oraz oznaczeniem lub logo Wykonawcy. 18. Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków bezpieczeństwa dostarczanych butli. Butle muszą być sprawne technicznie i posiadać aktualną legalizację. Legalizacja butli ważna co najmniej 90 dni od daty ich dzierżawy. 19. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania okresu niezmienności cen jednostkowych umownych przez cały okres obowiązywania umowy. 20. Zakres ilościowy i asortymentowy będzie uzależniony od bieżących potrzeb Zamawiającego. Podane ilości mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie (zwiększyć lub zmniejszyć się). Zamawiającemu przysługuje prawo wyboru ilości zamawianych artykułów w granicach określonych wartością umowy. 21. Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone potrzeby Zamawiającego w stosunku do danego asortymentu w granicach wartości przedmiotu zamówienia. 22. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, zgodnie z potrzebami Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszych ilości produktów niż podane w załączniku nr 2A i 2B do SIWZ w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego. Zmniejszenie ilości przedmiotu umowy nie spowoduje dla Zamawiającego żadnych konsekwencji i ograniczeń prawno – finansowych poza tymi przewidzianymi umową. Z doświadczenia Zamawiającego wynika, że średnio dziennie Zamawiający dzierżawi około 146 sztuk butli, a średniomiesięczna ilość dostaw to około 4 kursy. 23. Zamawiający dokona każdorazowego odbioru ilościowego i jakościowego zamówienia w siedzibie Zamawiającego w miejscu określonym w pkt,11,12 w dniu każdorazowej dostawy zamówienia. 24. Z odbioru ilościowego i jakościowego sporządza się protokół odbioru. 25. Protokół odbioru bez uwag, podpisany przez Zamawiającego, stanowi podstawę do wystawienia faktury. Za datę odbioru zamówienia uważa się datę podpisania protokołu odbioru tego zamówienia bez uwag przez Zamawiającego. 26. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych. 27. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 28. Zamawiający informuje, że wszystkie występujące w dokumentacji wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć jako określenie wymaganych przez Zamawiającego parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. tekst jedn. Dz. U. z 2019r. poz. 1843 z późn. zm.), wskazaniom tym towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany „ z nazwy” przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia) pod warunkiem, że oferowane urządzenia i materiały będą o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do urządzeń i materiałów określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy oferowane przez wykonawcę materiały lub urządzenia będą inne niż opisane w dokumentacji, obowiązek udowodnienia, że odpowiadają one wymaganiom, określonym przez Zamawiającego w dokumentacji, spoczywa na Wykonawcy. 29. Wykonawca oświadcza, że przedmiot zamówienia z pakietu 1- spełnia wymagania ustawy z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (tekst jedn. Dz. U. 2008 r., Nr 45, poz. 271 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. 2015 r, poz. 876).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24100000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów • Dla części nr 1: Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że posiada dokumenty potwierdzające posiadanie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, tj. koncesję, zezwolenie lub licencję na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej w zakresie obrotu produktami leczniczymi lub w przypadku wykonawcy prowadzącego skład konsygnacyjny - zezwolenie na prowadzenie składu konsygnacyjnego - dotyczy tlenów medycznych. Jeżeli Wykonawca nie ma obowiązku posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji składa oświadczenie, że nie ma obowiązku posiadania w/w dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach