Przetargi.pl
ZAKUP I DOSTAWA FILTRÓW DO POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH I AGREGATÓW DLA 26 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W ZEGRZU ORAZ JEDNOSTEK WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA JEGO ZAOPATRZENIU.

26 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 05-131 Zegrze, Juzistek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261883896 , fax. 261883868
  • Data zamieszczenia: 2017-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Juzistek 2
    05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
    tel. 261883896, fax. 261883868
    REGON: 142917040
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.26wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP I DOSTAWA FILTRÓW DO POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH I AGREGATÓW DLA 26 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W ZEGRZU ORAZ JEDNOSTEK WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA JEGO ZAOPATRZENIU.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa filtrów do pojazdów służbowych i agregatów dla 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu oraz jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach nr 2, 2a, 2b do SIWZ – formularzach cenowych. 3.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na warunkach i zasadach określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 4 - 4b do SIWZ ( odpowiednio do części). 4.Zamawiający dopuszcza składanie ofert w podziale na 3 części. Część 1 – zakup i dostawa filtrów do agregatów prądotwórczych zasilających sprzęt łączności. Część 2 – zakup i dostawa filtrów Część 3 – zakup i dostawa filtrów do pojazdów służbowych oraz agregatów. 5.Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części, przy czym tylko jedną ofertę w danej części. 6.Okres gwarancji Wymagany przez Zamawiającego na cały przedmiot umowy wynosi: dla części 1: 12 miesięcy i liczony jest od daty odbioru towaru, tj. od daty podpisania protokołu odbioru – bez uwag, dla części 2: 24 miesiące i liczony jest od daty odbioru towaru, tj. od daty podpisania protokołu odbioru – bez uwag, dla części 3: 12 miesięcy i liczony jest od daty odbioru towaru, tj. od daty podpisania protokołu odbioru – bez uwag, 7.W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wad fizycznych towaru lub do dostarczenia rzeczy wolnej od wad, na swój koszt. 8.Oferty składane w zakresie poszczególnych części zamówienia muszą obejmować całość zawartego w nich przedmiotu zamówienia. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotuzamówienia w wybranej części zamówienia zostaną odrzucone. 9.W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający będzie rozpatrywał każdą część oddzielnie. 10.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień Wykonawcy, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp w związku z art.36 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42913300-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną