Przetargi.pl
Zakup i dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych, wyprodukowanych w 2019 r. samochodów dla II Oddziału ZUS w Poznaniu w podziale na dwie części: Część nr 1 – zakup samochodu osobowego, Część nr 2 – zakup samochodu osobowo-ciężarowego 5+1

Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-361 Poznań, ul. Starołęcka
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 745 400 , fax. 618 772 850
  • Data zamieszczenia: 2019-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu
    ul. Starołęcka 31
    61-361 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 745 400, fax. 618 772 850
    REGON: 17756004740000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych, wyprodukowanych w 2019 r. samochodów dla II Oddziału ZUS w Poznaniu w podziale na dwie części: Część nr 1 – zakup samochodu osobowego, Część nr 2 – zakup samochodu osobowo-ciężarowego 5+1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych, wyprodukowanych w 2019 r. samochodów dla II Oddziału ZUS w Poznaniu w podziale na dwie części: Część nr 1 – zakup samochodu osobowego - 1 szt, Część nr 2 – zakup samochodu osobowo-ciężarowego 5+1 - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposób jego realizacji został określony w Załączniku nr 1 i 2 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia, Załączniku nr 8 i 9 do SIWZ – Wzór umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty; 2. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo, określające zakres umocowania pełnomocnika. W ofercie należy złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub jego notarialnie potwierdzoną kopię. 3 Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – w przypadku gdy Wykonawca przekazuje dane osobowe inne niż bezpośrednio jego dotyczących;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach