Przetargi.pl
Zakup i dostawa fabrycznie nowej zabudowy posypywarko-piaskarki do siedziby Zamawiającego

Zakład Gospodarki Komunalnej ogłasza przetarg

  • Adres: 72-300 Gryfice, ul. Zielona 5
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3842047 , fax. 091 3842214
  • Data zamieszczenia: 2009-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej
    ul. Zielona 5 5
    72-300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3842047, fax. 091 3842214
    REGON: 81050789300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zgk.gryfice.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa fabrycznie nowej zabudowy posypywarko-piaskarki do siedziby Zamawiającego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa następującej jednostki sprzętowej: I. Zabudowa posypywarko-piaskarki 1. Fabrycznie nowa, rok produkcji - co najmniej 2008 2. Zasobnik oraz wszystkie części stalowe zabezpieczone powłoką antykorozyjną 3. Rynna zsypowa oraz talerz rozsypujący wykonany ze stali nierdzewnej 4. Pojemność zasobnika minimum 5 m3 5. Układ solankowy o pojemności minimum 1800 dm3 6. Zbiorniki na solankę wykonane z materiału odpornego na działanie wodnego roztworu chlorku sodu 7. Układ napędowy niezależny od nośnika, silnik dwucylindrowy wysokoprężny o mocy minimum 10 KM, wystarczającej do zasilania poprzez pompę wszystkich układów hydraulicznych piaskarko-solarki 8. Regulowana wysokość urządzenia rozsypującego w zależności od rodzaju nośnika 9. Podawanie materiałów do zwalczania śliskości przenośnikiem taśmowym profilowanym 10. Mechanizm rozbijający ewentualne bryły soli i materiałów uszorstniających 11. Krata zabezpieczająca zasobnik przed przedostawaniem się dużych brył soli, kamieni i innych zanieczyszczeń 12. Szerokość posypywania od 2 m do minimum 10 m 13. Możliwość zmiany asymetrii rozsypywanego materiału 14. Możliwość posypywania solą, piaskiem, mieszanką poiasku z solą lub innymi materiałami uszorstniającymi 15. Możliwość włączania i wyłączania wszystkich funkcji oraz regulacji piaskarko-solarki z kabiny kierowcy 16. Podpory demontażowe z mechanizmem korbowym 17. Elementy do mocowania piaskarko-solarki na pojeździe 18. Wodoodporny pokrowiec ochronny na zasobnik 19. Możliwość zamontowania piaskarko-solarki na skrzyni ładunkowej samochodów ciężarowych marki: Jelcz, Kamaz, Liaz itp. 20. Pulsująca lampa ostrzegawcza w kolorze żółtym oraz światło robocze zamontowane z tyłu piaskarko-solarki II. Minimalne warunki gwarancji na oferowaną jednostkę sprzętową, spełniającą parametry techniczne podane w pkt I w ramach ceny oferty: 1. Okres gwarancji 24 miesiące, licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. 2. Wszystkie koszty związane z wykonywaniem napraw gwarancyjnych razem z kosztami przejazdu do i z miejsca użytkowania sprzętu ponosi Wykonawca. 3. Czas naprawy sprzętu w okresie gwarancyjnym nie przekroczy 5 dni roboczych od daty zgłoszenia. W przypadku przekroczenia tego terminu, Wykonawca na swój koszt zobowiązany jest podstawić sprawny sprzęt zastępczy, odpowiadający co najmniej parametrom sprzętu naprawianego. 4. Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na sprzęt zakupiony przez Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341444404
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 1.800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu wpłaconym na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym O/Gryfice nr 30 9376 0001 0000 0433 2001 0013; b) poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: - nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, - określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, - kwotę gwarancji, - termin ważności gwarancji, - zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert. 4. Zamawiający uzna za skuteczne wniesienie wadium przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajduje się na rachunku Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu potwierdzającego wpłatę wadium. 6. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium, zostanie wykluczony z postępowania. 9. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium, jeżeli: a) upłynie termin związania ofertą; b) zostanie zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego i wniesione zabezpieczenie należytego wykonania umowy; c) zamawiający unieważni postępowanie, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wnoszenia. 10. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium po złożeniu pisemnego wniosku przez Wykonawcę: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert; b) który został wykluczony z postępowania; c) którego oferta została odrzucona. 11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podst. art. 46 ust. 2 pkt 2 i 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wniosą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca pomimo wezwania do uzupełnienia dokumentów, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o spełnianiu przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ. 14. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadku gdy: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy prowadzili zarejestrowaną działalność gospodarczą. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą dostarczyć: 1.1. Wypełniony i podpisany druk formularza oferty (wzór załącznik nr 1 do SIWZ). 1.2. Na potwierdzenie warunku, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 2.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2.2. Oświadczenie w zakresie pkt 14. w druku oferty (wzór załącznik nr 1 do SIWZ) i dokument wskazany w pkt 1.2., powinien być złożony przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zgk.gryfice.com.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach