Przetargi.pl
Zakup i dostawa fabrycznie nowej równiarki samojezdnej drogowej w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu dla Gminy Miasta Głowno

Gmina Miasta Głowno ogłasza przetarg

  • Adres: 95-015 Głowno, Młynarska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 427 191 151 , fax. 427 191 151
  • Data zamieszczenia: 2018-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Głowno
    Młynarska 15
    95-015 Głowno, woj. łódzkie
    tel. 427 191 151, fax. 427 191 151
    REGON: 472057684
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glowno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa fabrycznie nowej równiarki samojezdnej drogowej w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu dla Gminy Miasta Głowno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowej równiarki samojezdnej drogowej w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu. 3.1. Wymagania dla równiarki: L.p Parametry techniczne - Parametry Wymagane 1 Rok produkcji : 2018 / fabrycznie nowa 2 Rodzaj : Samojezdna Równiarka Drogowa 3 Moc i rodzaj silnika :Silnik wysokoprężny o mocy od 100 KW do 160 KW chłodzony płynem 4 Masa eksploatacyjna : Nie większa niż 15.000,00kg 5 Długość całkowita : Od 6,0 m do 10,0 m 6 Szerokość całkowita : Od 2,0 do 2,6 m 7 Łamana rama z możliwością przechyłu : wymagane 8 Lemiesz przedni : wymagane 9 Lemiesz środkowy pełno obrotowy z funkcją wysuwu bocznego,oraz wymiennymi ostrzami : O szerokości od 3,0 do 3,80 m 10 Wspomaganie układu kierowniczego : wymagane 11 Napęd : Co najmniej 6 x 4 12 Skrzynia biegów : Co najmniej 5 biegów w przód,3 w tył 13 Kabina operatora : ogrzewana w pełni przeszklona z regulowanym fotelem wyposażona w zestaw wskaźników umożliwiających odczytywanie parametrów pracy silnika wymagane 14 Drzwi po obu stronach kabiny : wymagane 15 Regulowana kolumna kierownicy : wymagane 16 Oświetlenie ostrzegawcze, robocze i drogowe : wymagane 17 Lusterka zewnętrzne po obydwu stronach kabiny : wymagane 18 Klimatyzacja kabiny : wymagane 19 Wycieraczka i spryskiwacz przedniej i tylnej szyby : wymagane 20 Radio z głośnikami i anteną : opcjonalne 21 Katalog części zamiennych w języku polskim : wymagane 22 Instrukcja obsługi w języku polskim : wymagane 23 Certyfikat zgodności oferowanej równiarki : wymagane najpóźniej w dniu odbioru maszyny 24 równiarka musi być przystosowana i dopuszczona do ruchu po drogach publicznych jako pojazd wolnobieżny, nie wymaga rejestracji : wymagane 25 Zrywak : wymagane Dokumentacja: 1) Książka serwisowa, 2) Książka gwarancyjna, 3) Deklaracja zgodności CE, 4) Instrukcja obsługi z charakterystyką techniczno-eksploatacyjną w języku polskim, 5) Katalog części zamiennych w języku polskim lub formie obrazkowo-numenrycznej, 6) Dokumenty określające warunki serwisowania gwarancyjnego i pogwarancyjnego, wraz z wykazem punktów serwisowych. 3.2. Wymagania odnośnie leasingu: 1) Umowa leasingu operacyjnego zostanie zawarta na 60 miesięcy - okres spłaty rat leasingowych; 2) Raty leasingowe ustalone ze zmiennym oprocentowaniem, opartym na wskaźniku WIBOR 1M; 3) Raty leasingowe: 59 równych rat leasingowych; 4) Oplata wstępna: do 50% wartości netto przedmiotu leasingu z zastrzeżeniem, że nie może ona przekroczyć kwoty 248.697,54zł brutto; 5) Opłata końcowa (wykup): 1% wartości netto przedmiotu leasingu; 6) Nie przewiduje się wystąpienia innych dodatkowych kosztów; 7) Możliwość wykupu przedmiotu leasingu z prawem do pierwokupu; 8) Waluta leasingu: PLN, 9) Ubezpieczenia przedmiotu leasingu dokona Zamawiający 10) Pozostałe warunki leasingu regulowane będą przez wewnętrzny regulamin Leasingodawcy oraz postanowienia kodeksu cywilnego. 3.3. Wymagania dotyczące gwarancji i serwisu: 1) Wykonawca udziela gwarancji na przedmiot zamówienia (równiarkę) na okres co najmniej 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu wykonania dostawy bez uwag. 2) Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania przeglądów gwarancyjnych w terminach zgodnych z zaleceniami producenta równiarki 3) Serwis będzie wykonywany na terenie Miejskiego Zakładu Komunalnego w Głownie (zwanego dalej MZK), który będzie użytkownikiem równiarki 4) W razie awarii Wykonawca zareaguje na wezwanie do usunięcia awarii w ciągu 24 godzin od zgłoszenia. Jeśli ten okres przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, to termin reakcji przesuwa się na następny dzień roboczy. Ustala się nastepujący tryb reakcji na zgłoszenie awarii: - zgłoszenie telefoniczne lub faksem lub pocztą elektroniczną przez uzytkownika, - konsultacja telefoniczna serwisanta Wykonawcy - przyjazd serwisanta i naprawa na terenie MZK - jeśli awarii nie da się usunąć na terenie MZK - przewiezienie równiarki przez Wykonawcę do właściwego serwisu w celu dokonania naprawy. 5) Jeśli usuwanie awarii będzie trwać powyżej 7 dni, Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia zastępczej równiarki lub pokrycia kosztów wynajęcia równiarki przez okres naprawy. 6) Czynności, o których mowa w pkt 4 i 5 realizowane będą na koszt Wykonawcy za wyjątkiem sytuacji, gdy do powstania awarii doszło z przyczyn zawinionych przez użytkownika. 7) Wykonawca zobowiązny jest do zapewnienia serwisu pogwarancyjnego na terenie RP. 3.4. Pozostałe wymagania: Przeszkolenie operatora w nie później niż w dniu podpisania protokołu wykonania dostawy bez uwag.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43220000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku, w tym przypadku wystarczające będzie przedłożenie wraz ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 8.2.2 siwz
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale 8 pkt od 8.3.1. do 8.3.3. SIWZ składa informacje lub dokumenty określone w § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. (Dz. U. z 2016r. poz. 1126) zwanego dalej Rozporządzeniem: 2.1. zamiast dokumentów określonych w pkt 8.3.1, 8.3.2 i 8.3.3. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych nalezności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa w pkt 2.1. lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt 2.1. lit. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt od 8.3.1. do 8.3.3. SIWZ dokumenty te wymagane będą wyłącznie w sytuacji określonej w pkt 8.3. SIWZ 4. Zamawiający nie żąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt od 8.3.1. do 8.3.3. SIWZ dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy. 5. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014r. poz. 1114 oraz z 2016r. poz. 352).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną