Przetargi.pl
„Zakup i dostawa fabrycznie nowej jednej zamiatarki ciągnionej dla potrzeb targowiska miejskiego w Jabłonowie Pomorskim".

Miasto i Gmina Jabłonowo Pomorskie ogłasza przetarg

  • Adres: 87-330 Jabłonowo Pomorskie, ul. Główna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 6976800 , fax. 56 6979001
  • Data zamieszczenia: 2019-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Jabłonowo Pomorskie
    ul. Główna 28
    87-330 Jabłonowo Pomorskie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 6976800, fax. 56 6979001
    REGON: 87111843100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablonowopomorskie.pl ; http://jablonowo.biuletyn.net/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup i dostawa fabrycznie nowej jednej zamiatarki ciągnionej dla potrzeb targowiska miejskiego w Jabłonowie Pomorskim".
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I. ZAMÓWIENIE GWARANTOWANE (PODSTAWOWE): 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowej jednej zamiatarki ciągnionej podciśnieniowej dla potrzeb targowiska miejskiego przy ulicy Przemysłowej w Jabłonowie Pomorskim na działce nr 170/4, obręb Jabłonowo Pomorskie. 2. Zamiatarka będzie wykorzystywana do oczyszczania utwardzonych nawierzchni targowiska miejskiego, w tym parkingu wykonanego z kostki brukowej. 3. Wymaga się, aby zamiatarka była: 1) wyprodukowana nie wcześniej niż w roku 2018; 2) przystosowana do pracy z posiadanym przez Zamawiającego ciągnikiem rolniczym o mocy min. 60 KM, który jest wyposażony w wał odbioru mocy o prędkości 1000 obrotów na minutę; 3) skrętna, tj. umożliwiała bezproblemowe prowadzenie maszyny przy krawężnikach. 4. Wymaga się, aby zamiatarka spełniała następujące parametry: 1) wydajność co najmniej 13000 m2/h; 2) masa do 2500 kg; 3) koła pojedyncze; 4) prędkość robocza co najmniej 5 km/ h; 5) prędkość transportowa co najmniej 20 km/h; 6) sposób mocowania do nośnika (ciągnika) w postaci dolnego zaczepu transportowego; 7) elektryczne zasilanie oświetlenia zewnętrznego, zgodnego z wymogami ustawy Prawo o ruchu drogowym; 8) instalacja hamulcowa pneumatyczne; 9) szerokość zamiatania co najmniej 2000 mm; 10) filtr; 11) zespół zraszający składający się co najmniej z: pompy, dysz zraszających oraz zbiornika na wodę o pojemności minimum 200 litrów; 12) zbiornik na nieczystości umieszczony w tylnej części zamiatarki o pojemności co najmniej 2 m3; 13) zamiatarka powinna być wyposażona w zespół czyszczący składający się z co najmniej 2 szczotek talerzowych z bezstopniową regulacją; 14) preferuje się, aby otwieranie, zamykanie, unoszenie, a także opuszczanie zbiornika lub zbiorników odbywało się z pozycji operatora np. za pomocą dźwigni; 15) wymaga się, aby zamiatarka posiadała na wyposażeniu elektryczny element sterujący zdalnie lub inne przenośne urządzenie elektryczne sterujące np. konsolę, które będzie obsługiwało funkcje zamiatarki bezpośrednio z kabiny kierowcy ciągnika; 16) elementy podwozia zabezpieczone antykorozyjnie. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał nieodpłatnego przeszkolenia (instruktażu), wyznaczonych pracowników Zamawiającego, w zakresie: obsługi, eksploatacji i konserwacji zamiatarki. Termin przeszkolenia zostanie wyznaczony przez Zamawiającego, przy czym instruktaż powinien się odbyć w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach od 08.00 do 14.00. Miejsce przeszkolenia – siedziba Zamawiającego, tj. miasto Jabłonowo Pomorskie, ul. Główna 28, 87-330 Jabłonowo Pomorskie. 6. Zamawiający informuje, że wszelkie koszty transportu związane z realizacją przedmiotowego zamówienia oraz zawartej na tą okoliczność umowy, będzie ponosił Wykonawca. II. ZAMÓWIENIE OPCJONALNE (ROZSZERZONE): 1) Zamawiający dopuszcza zwiększenie podstawowego zakresu zamówienia, określonego w rozdziale III część I pn. Zamówienie gwarantowane (podstawowe), o zakup i dostawę przystawki bocznej do zbierania liści kompatybilnej z proponowaną przez Wykonawcę zamiatarką ciągnioną podciśnieniową. 2) Decyzja w sprawie skorzystania z prawa opcji, tj. zakupu wyposażenia dodatkowego w postaci przystawki bocznej do zbierania liści, będzie uzależniona od analizy ekonomicznej złożonych ofert i możliwości finansowych Zamawiającego. 3) W przypadku podjęcia decyzji o skorzystaniu przez Zamawiającego z zamówienia opcjonalnego, Wykonawca zobowiązuje się do jego wykonania. 4) Wykonawca musi uwzględnić w ofercie wykonanie zamówienia podstawowego wraz z opcją. 4) Przystawka boczna do zbierania liści musi być fabrycznie nowa, tj. wyprodukowana nie wcześniej niż w roku 2018. 5) Przystawka boczna do zbierania liści powinna się składać co najmniej z: rury ssącej, końcówki zasysającej, uchwytu i pokrywy. Przystawka musi umożliwiać montaż z prawej strony zamiatarki. 6) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał nieodpłatnego przeszkolenia (instruktażu), wyznaczonych pracowników Zamawiającego, w zakresie: obsługi, eksploatacji i konserwacji przystawki bocznej do zbierania liści. Termin przeszkolenia zostanie wyznaczony przez Zamawiającego, przy czym instruktaż powinien się odbyć w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach od 08.00 do 14.00. Miejsce przeszkolenia – siedziba Zamawiającego, tj. miasto Jabłonowo Pomorskie, ul. Główna 28, 87-330 Jabłonowo Pomorskie. 7) Zamawiający informuje, że wszelkie koszty transportu związane z realizacją zamówienia opcjonalnego oraz realizacją umowy w tym zakresie, będzie ponosił Wykonawca. Dalsze postanowienia dotyczące zarówno zamówienia gwarantowanego jak i zamówienia opcjonalnego: 7. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 34 14 44 31-8 zamiatarki zasysające, 34 92 11 00-0 zamiatarki drogowe. 8. Na realizację niniejszego zamówienia Zamawiający złożył wniosek w ramach dofinansowania objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 na operacje typu „Inwestycje w targowiska lub obiekty budowlane przeznaczone na cele promocji lokalnych produktów” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji w tworzenie, ulepszanie i rozwijanie podstawowych usług lokalnych dla ludności wiejskiej, w tym rekreacji, kultury i powiązanej infrastruktury”. 9. Do realizacji przedmiotowego zamówienia podstawowego i opcjonalnego Wykonawca zobowiązany jest: 1) dostarczyć przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego; 2) dostarczyć Zamawiającemu zamiatarkę lub zamiatarkę z przystawką boczną do zbierania liści nową, nieuszkodzoną, sprawną technicznie, o wymaganych parametrach; 3) dostarczyć zamiatarkę lub zamiatarkę z przystawką boczną do zbierania liści, która nie była: elementem powystawowym lub ekspozycyjnym lub testowym lub zamiennym. 10. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych poprzez wskazanie przez Wykonawcę np. nazw własnych, znaków towarowych, patentów, pochodzenia lub norm, o ile zaproponowane rozwiązania będą miały te same cechy funkcjonalne i których jakość nie będzie gorsza od wymaganej przez Zamawiającego. Możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych będzie uzależniona od ich zgodności z parametrami określonymi w SIWZ oraz akceptacji Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone w SIWZ. 11. Zamawiający informuje, że nie przewiduje zebrania Wykonawców, w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ. 12. Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga, aby w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1040), osoby sprzedające i dostarczające zamiatarkę, chyba że z odrębnych przepisów prawa wynika, że osoby te nie muszą być zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 13. Zgodnie z art. 143e ustawy, w celu weryfikacji zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego w ust. 12 czynności, w zakresie realizacji zamówienia, umowa będzie przewidywała możliwość żądania przez Zamawiającego m.in.: 1) oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę, 2) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika, 3) innych dokumentów – zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika. 14. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 12 czynności, Zamawiający przewiduje sankcję dla Wykonawcy w postaci kary umownej w wysokości określonej w umowie w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 15. Niezłożenie przez Wykonawcę, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, żądanych dowodów będzie traktowane jako niespełnienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 12 czynności. 16. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 17. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy. 18. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę nazw firm podwykonawców (o ile są znane). Wykonawca jest zobowiązany do zawiadomienia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, dotyczących podwykonawcy, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazania informacji na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację części zamówienia. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. W przypadku braku oświadczenia o Podwykonawcach, Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału Podwykonawcy. 19. Procentową wartość ostatniej części wynagrodzenia za wykonanie umowy w sprawie zamówienia na roboty budowlane, jeżeli zamawiający określa taką wartość, zgodnie z art. 143a ust. 3 – nie dotyczy. 20. Zamawiający nie określa standardów jakościowych, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy. 21. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 10a ust. 2 ustawy. 22. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. 23. Minimalny wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi - 24 miesiące licząc od daty podpisania protokołu przekazania – odbioru zamiatarki. Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji jakości niż 24 miesiące oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144431-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą, której wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert: 1) Wykonawcy: a) oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, dotyczące braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; b) pełnomocnictwo w sytuacji, gdy Wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty, składania oświadczeń i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy; c) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec tych podmiotów podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu: • zamieszcza informacje dotyczące tych podmiotów w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, • dołącza zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia. Zobowiązanie podpisuje osoba uprawniona, tj. wskazana w rejestrze lub pełnomocnictwie, do reprezentacji podmiotu, który udostępnia zasoby. d) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o Podwykonawcach w oświadczeniu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: a) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy, w przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. uczestników konsorcjum, spółki cywilne); b) oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, dotyczące braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; c) oświadczenie, o którym mowa w lit. b) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia od zamieszczenia na stronie internetowej http://jablonowo.biuletyn.net informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, tj. informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dopuszcza się złożenie oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej już na etapie składania ofert, jeśli Wykonawca nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej. 3. Inne dokumenty: 1) formularz ofertowy, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2) w przypadku, gdy ofertę składa konsorcjum, Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty odpowiednie pełnomocnictwo(a) udzielone przez uczestników konsorcjum, a w przypadku, gdy do realizacji przedmiotowego zamówienia zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców bądź stosowną umowę; 3) zaleca się dołączyć do oferty oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych, zgodne ze wzorem załącznika nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach