Przetargi.pl
"ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEHO (ROK PRODUKCJI 2019) RĘBAKA-PRZETARG POWTÓRZONY

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Golub-Dobrzyń ogłasza przetarg

  • Adres: 87-400 Golub-Dobrzyń, Konstancjewo
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6832212, 6832640 , fax. 566 832 465
  • Data zamieszczenia: 2019-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Golub-Dobrzyń
    Konstancjewo
    87-400 Golub-Dobrzyń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6832212, 6832640, fax. 566 832 465
    REGON: 87053002328001
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_torun/nadl_golub_dobrzyn/zamowienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Jednostka Organizacyjna nieposiadajaca osobowości prawnej PGL Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEHO (ROK PRODUKCJI 2019) RĘBAKA-PRZETARG POWTÓRZONY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa do siedziby zamawiającego na swój koszt fabrycznie nowego (rok produkcji 2019) rębaka do gałęzi posadowionego na przyczepie jednoosiowej umożliwiającej jego transport za pomocą ciągnika lub samochodu. Charakterystyka techniczna rębaka: Masa do 2300 kg Zbiornik paliwa: min. 90 litrów Silnik napędzany olejem napędowym w przedziale mocy min. 70 KM chłodzony płynem Jednoosiowa przyczepa z hamulcem najazdowym System tnący bębnowy, prędkość obrotowa bębna min 2000 obrotów/min Dwustronne noże Maszyna wyposażona w samoczynny system antyprzeciążeniowy Maszyna wyposażona w mechanizm umożliwiający rozłączenie napędu i sekcji tnącej Sekcja załadowcza: podawanie materiału za pomocą rolki podawczej, wymiary gardzieli podawczej min 40x30 cm Średnica rozdrabnianego materiału min 20 cm Ze względu na wymagające warunki w jakich będzie pracowała maszyna, wymaga się aby pokrywa ochronna silnika oraz urządzenia wykonana była ze stali (plastikowa z tworzywa jest podatna na uszkodzenia mechaniczne gałęziami) Układ wylotowy umożliwiający podanie rozdrobnionego materiału na min. wysokość 2.50 m i umożliwiający jego obrót w płaszczyźnie poziomej o kąt min. 260 stopni. Obrót komina z wyłączeniem strefy załadunku maszyny przez operatora (dla jego bezpieczeństwa) Informacje diagnostyczne wyświetlające się na panelu/wyświetlaczu operatora: - obroty silnika - ciśnienie paliwa - temperatura paliwa - liczba godzin pracy silnika - napięcie akumulatora - doładowanie silnika - ciśnienie oleju silnikowego - temperatura płynu chłodzącego - poziom płynu chłodzącego INFORMACJE DODATKOWE Maszyna musi posiadać Deklarację Zgodności i znak CE Urządzenie musi być fabrycznie nowe Do urządzenia musi być załączona kompletna dokumentacja techniczna określająca parametry i warunki pracy urządzenia Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia stanu technicznego maszyny oraz kontroli sprawności urządzeń w nim zamontowanych przed podpisaniem protokołu zdawczo- odbiorczego. W przypadku stwierdzenia złego stanu technicznego maszyny lub niezgodności parametrów technicznych i wyposażenia urządzenia z wytycznymi określonymi w SIWZ oraz w ofercie Wykonawcy, Zamawiający odstąpi od zakupu przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuję przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi, bezpieczeństwa i konserwacji maszyny. Szkolenie będzie podzielone na część teoretyczną i praktyczną WYMAGANE DOKUMENTY Deklaracja zgodności z dyrektywą UE Homologacja wymagana do uzyskania rejestracji przyczepy Faktura VAT Instrukcja obsługi (w języku polskim) Katalog części zamiennych (w języku polskim) Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. Parametry techniczne i wyposażenie zamawianej maszyny mają charakter wymogów minimalnych. Wpisanie parametrów alternatywnych nie jest jednoznaczne z ich przyjęciem przez Zamawiającego. Wszelkie zmiany parametrów alternatywnych będą rozpatrywane na etapie pytań i odpowiedzi do momentu wygaśnięcia terminu składania ofert – pytania należy zadawać zgodnie z zapisami niniejszej SIWZ. Charakterystyka pracy: Deklaracja zgodności z dyrektywą UE Homologacja wymagana do uzyskania rejestracji przyczepy POZOSTAŁE WYMAGANIA A)Wykonawca udziela minimum 12 miesięcznej gwarancji na dostarczony przedmiot umowy B)Okres gwarancji i rękojmi rozpoczyna się od dnia następnego po dniu podpisania przez Zamawiającego bezusterkowego protokołu zdawczo-odbiorczego oraz przekazania do użytkowania Zamawiającemu . C)Zgłoszenie wszelkich usterek w ramach gwarancji następuje telefonicznie lub mailowo Wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo do usunięcia wda fizycznych , jeżeli wady te ujawnią się w ciągu określonego terminu gwarancji. Wykonawca w okresie gwarancji zapewni dostęp do autoryzowanego punktu serwisowego. D)Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego (w terminie określonym w umowie na realizacje przedmiotu zamówienia oraz SIWZ. E)Wykonawca w okresie gwarancji usunie na własny koszt i we własnym zakresie zgłoszone przez Zamawiającego wady i usterki F)Udzielona gwarancja obejmuje wszelkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi przedmiotu zamówienia a w szczególności: a)koszt dojazdu, b)robocizny, c)pobytu serwisantów, d)transportu maszyny do serwisu, e)fabrycznie nowych części i materiałów dopuszczonych przez producenta. G)Czas reakcji autoryzowanego punktu serwisowego -2 dni robocze po zgłoszeniu. H)Wykonawca zobowiązany jest do dostawy rębaka do siedziby Nadleśnictwa Golub-Dobrzyń. I)Dostawa obejmuje transport oraz rozładunek. J) Wykonawca przeprowadzi szkolenie dla 3 pracowników Nadleśnictwa w zakresie obsługi, bezpieczeństwa pracy i konserwacji. K) Szkolenie będzie podzielone na część teoretyczną i praktyczną. L)Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, w tym także z istotnymi postanowieniami treści umowy w sprawie zamówienia publicznego i uzyskania wszelkich informacji niezbędnych do przygotowania oferty. M) Wszystkie znaki i komunikaty ostrzegawcze oraz informacyjne na maszynie muszą być w języku polskim
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16600000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Ustala się wadium w wysokości: 4.000,00 zł złotych (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r., poz. 310). Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BGŻ BNP PARIBAS SPOŁKA AKCYJNA.A. nr rachunku: 55 2030 0045 1110 0000 0231 7900 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Dostawa fabrycznie nowego (rok 2019) rębaka.” -przetarg powtórzony Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 10 - Kasa) bądź dołączone do oferty. Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.). Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP .
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej ww. informacji przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z takich wykonawców. Wzór w/w oświadczenia zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach