Przetargi.pl
Zakup i dostawa fabrycznie nowego, średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego na podwoziu 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Bierzwniku

Gmina Bierzwnik ogłasza przetarg

  • Adres: 73-240 Bierzwnik, ul. Kopernika 2
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 95 768 01 30 , fax. 95 768 01 11
  • Data zamieszczenia: 2014-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bierzwnik
    ul. Kopernika 2 2
    73-240 Bierzwnik, woj. zachodniopomorskie
    tel. 95 768 01 30, fax. 95 768 01 11
    REGON: 21096703000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bierzwnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa fabrycznie nowego, średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego na podwoziu 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Bierzwniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Bierzwniku, położonej przy ul. Kopernika 3 w Bierzwniku. 1.2 Dostarczony pojazd musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad materiałowych i prawnych, nadający się do użytku, zgodnie z jego przeznaczeniem rok produkcji 2013 lub 2014 z możliwością rejestracji w 2014r. 1.3 Sprzęt i wyposażenie pojazdu musi być: fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad materiałowych i prawnych, nadające się do użytku zgodnie z przeznaczeniem, wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed ich dostarczeniem, spełniać wymagania wynikające z przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, zużycia energii wymagane przepisami obowiązującymi prawa oraz wymagania i normy określone w specyfikacji. 1.4 Sprzęt i wyposażenie /jeżeli wymaga to przepis prawa / musi spełniać wymagania określone w załączniku do rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania /Dz. U. z 2007, Nr 143, poz. 1002/ oraz uszczegółowienie tych wymogów podane poniżej w tabeli minimalne wymagania techniczno-użytkowe /Świadectwo ważne na dzień odbioru technicznego pojazdu/. 1.5 Sprzęt i wyposażenie (jeżeli wymaga to przepis prawa) musi posiadać świadectwo dopuszczenia do użytkowania w ochronie przeciwpożarowej na terenie Polski, a w przypadku pojazdu i wyposażenia wyprodukowanego lub dopuszczonego do obrotu w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej albo w Republice Turcji, jak również wyprodukowanych w innym państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), dopuszczenie wydane po ustaleniu przez jednostkę dopuszczającą, że wyrób zapewnia bezpieczeństwo publiczne. Aktualne świadectwa dopuszczenia wydane przez uprawnioną jednostkę certyfikującą, potwierdzone za zgodność z oryginałem należy dostarczyć w trakcie odbioru przedmiotu umowy. 1.6 Podwozie pojazdu musi posiadać aktualne świadectwo homologacji zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym /Dz.U. z 2012 r., poz.1137 z późn. zm./. Wykonywanie zmian i przeróbek w konstrukcji podwozia/kabiny bez zgody producenta lub niezgodnie z jego wytycznymi jest zabronione. W przypadku, gdy przekroczone zostaną warunki zabudowy określone przez producenta podwozia, wymagane jest świadectwo homologacji typu pojazdu kompletnego oraz zgoda producenta podwozia na wykonanie zabudowy. 1.7 Pojazd powinien być zabudowany i wyposażony zgodnie z wymaganiami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia /Dz. U. z 2013r. poz. 951 z późn. zm./. 1.8 Urządzenia, podzespoły oraz sprzęt zamontowany w pojeździe powinny spełniać wymagania odrębnych przepisów krajowych i/lub międzynarodowych oraz stosownych norm technicznych. 1.9 W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca jest obowiązany wykonać: a. oznaczenie pożarnicze pojazdu zgodnie z zarządzeniem Nr 8/2008 z dnia 10 kwietnia 2008r. Komendanta Głównego PSP w sprawie gospodarki transportowej w jednostkach organizacyjnych PSP, oznaczenie operacyjne zostanie ustalone z wykonawcą w trakcie realizacji zamówienia, b. oznaczenie - herb miejscowości i napisy zawierające nazwę jednostki lub godło jednostki oraz napis /STRAŻ/ zgodnie z ustaleniami z zamawiającym. 1.10 Wykonawca obowiązany jest dostarczyć pojazd wraz z wyposażeniem z pełnymi zbiornikami /po korek / zatankowanym paliwem oraz z pełnym zbiornikiem środka pianotwórczego zatankowanym syntetycznym środkiem pianotwórczym. 1.11 Wykonawca obowiązany jest dostarczyć zamawiającemu: a. instrukcję obsługi pojazdu w języku polskim, zawierające dokładną informację o płynach i materiałach eksploatacyjnych, wraz ze schematami instalacji w tym instalacji elektrycznej i rysunkami, które będą tak szczegółowe, że umożliwią UŻYTKOWNIKOWI obsługę, konserwację i podstawowe czynności konserwacyjno-naprawcze, w dwóch egzemplarzach pisemnych oraz wersji elektronicznej na CD lub DVD. b. komplet dokumentacji niezbędnej do zarejestrowania pojazdu. c. książkę gwarancyjną ze wskazaniem serwisów uprawnionych do napraw pojazdu i jego wyposażenia. 1.12 W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca obowiązany jest do przeszkolenia z obsługi pojazdu będącego przedmiotem zamówienia, przedstawicieli ze strony zamawiającego min 4 osób. 1.13 Minimalne wymagania techniczno-użytkowe dla pojazdu oraz jego wyposażenia przedstawia tabela MINIMALNE WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO ujęta w Rozdziale XV SIWZ pkt 1.13
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 10 000,00 zł /słownie dziesięć tysięcy złotych/ w terminie do dnia 14.07.2014 do godziny 10:00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1/ w pieniądzu - przelewem na konto zamawiającego w Gospodarczym Banku Spółdzielczym w Barlinku o.Bierzwnik, nr konta 16 8355 0009 0019 3584 2000 0005 2/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej /z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym/, 3/ gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - w kasie Urzędu Gminy Bierzwnik, pokój nr , od poniedziałku do czwartku do 8.00 - 15.00, piątek 8:00 - 13.00 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 4. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1/ zobowiązanie gwaranta /banku, zakładu ubezpieczeń/ do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego /beneficjenta gwarancji/ zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 7 bez potwierdzania tych okoliczności, 2/ termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 3/ miejsce i termin zwrotu gwarancji. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 6. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony a jego oferta odrzucona. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy: 1/ wykonawca, którego oferta została wybrana: a/ odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b/ nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c/ spowodował, że zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie, 2/ wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w Rozdziale V pkt 8 niniejszej siwz, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw. Zamawiający zwróci wadium jeśli wykonawca udowodni, że nastąpiło to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 7 ppkt 2. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Na wniosek wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 14. W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bierzwnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach