Przetargi.pl
Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu do utrzymania dróg na terenie Gminy Grabica, powiat piotrkowski, woj. łódzkie

Urząd Gminy Grabica ogłasza przetarg

  • Adres: 97-306 Grabica, Grabica
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 6161188 , fax. 44 6161188
  • Data zamieszczenia:
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Grabica
    Grabica 66
    97-306 Grabica, woj. łódzkie
    tel. 44 6161188, fax. 44 6161188
    REGON: 53542200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: grabica.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu do utrzymania dróg na terenie Gminy Grabica, powiat piotrkowski, woj. łódzkie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu do utrzymania dróg na terenie Gminy Grabica, powiat piotrkowski, woj. łódzkie, spełniającego niżej wymienione wymagania techniczne z podziałem na sześć części zamówienia: 1.1 Część I: Zakup i dostawa ciągnika rolniczego: a) Fabrycznie nowy, rok produkcji nie starszy niż 2019; b) przystosowany do poruszania się po drogach publicznych i posiadający wszystkie, wymagane prawem dokumenty niezbędne do dokonania rejestracji; c) Silnik:  Moc – 115 - 120 KM,  Norma emisji spalin min. Tier 4 B,  Liczba cylindrów min. 4,  Liczba zaworów min. 16,  Pojemność silnika 3200 – 3500 cm3 , d) Układ napędowy:  Sprzęgło mokre wielotarczowe,  Skrzynia biegów w pełni synchronizowana z rewersem elektrohydraulicznym,  Ilość przełożeń skrzyni min. 16 biegów do przodu 16 biegów do tyłu z automatyczną zmianą biegów,  Maksymalna prędkość nie mniejsza niż 40 km/h, e) Układ hamulcowy:  Hamulec roboczy: Tarczowy, mokry sterowany mechaniczno-hydraulicznie nogą,  Hamulec postojowy: Tarczowy mokry sterowany ręcznie dźwignią z mechanizmem zapadkowym działający na elementy cierne hamulca roboczego,  Hamulec przyczepy jednoobwodowy i dwuobwodowy hamulec pneumatyczny, f) Wałek odbioru mocy tylnego WOM min. 540/540E/1000 obr/min, g) Układ hydrauliczny:  Trójpunktowy układ zawieszenia kat II,  Tylny TUZ sterowany elektrohydraulicznie,  Udźwig tylnego podnośnika min 5400 kg,  Przedni podnośnik TUZ - udźwig min. 2200 kg,  Wydajność pompy hydrauliki min. 80-90 l/min,  Ilość wyjść hydrauliki: tył: min. 6+1, przód: min. 4,  Min. górny zaczep przesuwny automatyczny,  Listwa do przyczep jednoosiowych, h) Klimatyzacja kabiny, i) Amortyzacja kabiny, j) Przednia oś amortyzowana, k) Homologacja na min.2 osoby, l) Siedzenie operatora: minimum grammer m) Siedzenie pasażera, n) Masa ciągnika nominalna min 4500 kg, o) Dopuszczalna masa całkowita nie mniejsza niż 7500 kg, p) Zewnętrzne sterowanie podnośnikiem i tylnym WOM przyciskiem na błotniku, q) Lampa ostrzegawcza, r) Obciążniki kół tylnych min. 6 szt. x 65 kg, s) Ogumienie:  Koła przód min. 440 R28,  Koła tył min. 540 R38, t) Gwarancja min. 12 miesięcy i okres rękojmi za wady fizyczne min. 24 miesiące; 1.2 Część II: Zakup i dostawa kosiarki bijakowej tylno-bocznej: a) współpracującej z ciągnikiem rolniczym o parametrach opisanych w Części I; b) fabrycznie nowa i nie starsza jak 2019r., c) trzypunktowy układ zawieszenia minimum II kategorii d) Przekładnia min. 540 obr./min e) Zapotrzebowanie mocy na WOM max 80 KM f) Szerokość robocza min. 1,6m. g) Wał kopiujący średnica min 160 mm. h) Głowica z nożami młotkowymi min. 24 szt. i) Napęd pasowy głowicy min. 3 pasy napędzające j) Masa maszyny z wyposażeniem 460-490 kg. k) Gwarancja min. 12 miesięcy i okres rękojmi za wady fizyczne min. 24 miesiące; 1.3 Część III: Zakup i dostawa pługu do odśnieżania: a) współpracującego z ciągnikiem rolniczym o parametrach opisanych w Części I; b) fabrycznie nowy i nie starszy jak 2018rok c) Sposób mocowania TUZ kategorii II; d) Szerokość robocza w zależności od pozycji roboczych od 2600 do 2710 mm; e) Ilość pozycji roboczych min. 5 (regulowane elektrohydraulicznie); f) Listwa zgarniająca gumowa; g) Koła podporowe; h) Masa 750-860 kg; i) Zapotrzebowanie mocy od 100 do 200 KM; j) Gwarancja min. 12 miesięcy i okres rękojmi za wady fizyczne min. 24 miesiące; 1.4 Część IV: Zakup i dostawa przyczepy rolniczej dwuosiowej a) współpracującej z ciągnikiem rolniczym o parametrach opisanych w Części I; b) przystosowanej do poruszania się po drogach publicznych i posiadający wszystkie, wymagane prawem dokumenty niezbędne do dokonania rejestracji; c) fabrycznie nowa i nie starsza jak 2019 rok; d) Ładowność min 10 000 kg; e) Długość skrzyni ładunkowej min 5000 mm; f) Szerokość skrzyni ładunkowej min. 2420 mm; g) Wysokość skrzyni ładunkowej min. 600+600 mm; h) Podłoga o grubości min 4 mm; i) Uszczelka na całym obwodzie skrzyni; j) Ogumienie nowe o wymiarach min. 385/65 R22,5; k) Plandeka rolowana ze stelażem; l) Balkon do obsługi plandeki; m) Hamulce pneumatyczne; n) rama ocynkowana, burty malowane; o) Wywrot min. 3 stronny; p) Tylny zaczep + media na drugą przyczepę; q) Gwarancja min. 12 miesięcy i okres rękojmi za wady fizyczne min. 24 miesiące; 1.5 Część V: Zakup i dostawa posypywarki ciągnionej a) współpracującej z ciągnikiem rolniczym o parametrach opisanych w Części I; b) przystosowanej do poruszania się po drogach publicznych i posiadający wszystkie, wymagane prawem dokumenty niezbędne do dokonania rejestracji; c) fabrycznie nowa i nie starsza jak 2019 rok; d) ładowność 5400- 6000 kg; e) Pojemność ładunkowa min 4 m3; f) Prędkość konstrukcyjna min. 40 km/h; g) min. 2 tarcze wysiewające napędzane hydraulicznie; h) Przenośnik taśmowy napędzany hydraulicznie; i) Hamulce pneumatyczne; j) Ogumienie o wymiarach min. 15/70-18; k) Plandeka; l) Sito skrzyni; m) Gwarancja min. 12 miesięcy i okres rękojmi za wady fizyczne min. 24 miesiące; 1.6 Część VI: Zakup i dostawa rozdrabniacza do gałęzi napędzanego od WOM ciągnika a) współpracującego z ciągnikiem rolniczym o parametrach opisanych w Części I; b) fabrycznie nowy i nie starszy jak 2020 rok; c) sposób mocowania TUZ kategorii II; d) napęd od WOM-u; e) średnica rozdrabnianych gałęzi od 50 do 70 mm; f) zrębki do 50 mm; g) liczba noży tnących min. 2 szt. ze stali HS; h) wyłącznik bezpieczeństwa; i) masa 220-250 kg; j) rynna kierunkowa regulowana; k) wałek przekaźnika mocy z zabezpieczeniem; l) Gwarancja min. 12 miesięcy i okres rękojmi za wady fizyczne min. 24 miesiące; 2. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymaganiom wynikającym z obowiązujących przepisów prawa, w tym wymaganiom w zakresie umożliwiającym rejestrację i dopuszczenie do ruchu drogowego określonych w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020r. poz. 110 z późn. zm.) oraz rozporządzeniach wykonawczych do tej ustawy, w szczególności Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2013r. poz. 951 z późn. zm.), rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 marca 2013 r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części (Dz. U. z 2015r. poz. 1475 z późn. zm.)- w zakresie jakim w/w przepisy mają zastosowanie do przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca w ramach wykonywanej dostawy zobowiązany jest w szczególności do: a) sprzedaży i dostarczenia w.w. sprzętu do siedziby Zamawiającego tj. Urzędu Gminy w Grabicy; b) dostarczenie przedmiotu Umowy do siedziby Zamawiającego na wyłączny koszty i ryzyko Wykonawcy. Wykonawcy z powyższego tytułu nie należy się żadne odrębne wynagrodzenie, a także nie przysługuje mu jakiekolwiek roszczenie wobec Zamawiającego. c) dostarczenia sprzętu wolnego od wad, fabrycznie nowego, nieużywanego, sprawnego technicznie, kompletnego i gotowego do pracy bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji po stronie Zamawiającego, w szczególności dostarczony sprzęt tj. ciągnik rolniczy musi działać z wszystkimi pozostałymi sprzętami opisanymi w pkt. III.1.2-1.6 SIWZ bez ponoszenia przez Zamawiającego jakichkolwiek kosztów związanych z dostosowaniem ciągnika bądź pozostałego sprzętu do użytkowania, jak również dostarczony sprzęt musi być kompatybilny z ciągnikiem opisanym w pkt. III.1.1 SIWZ. d) przeprowadzenia bezpłatnego szkolenia dla 2 osób wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie podstawowej obsługi i eksploatacji sprzętu, e) przekazania Zamawiającemu następujących dokumentów:  dokumenty gwarancyjne na dostarczony sprzęt,  pełną dokumentację techniczną, w tym instrukcję obsługi w języku polskim;  niezbędne dokumenty do rejestracji, w tym świadectwa, homologacje lub inne dokumenty dopuszczenia do ruchu drogowego wynikające ustawy Prawo o ruchu drogowym z dnia 20 czerwca 1997 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 110 z zm.) ciągnika*/przyczepy*/posypywarki ciągnionej*;  wszelkie niezbędne certyfikaty wymagane przepisami prawa. f) naprawy (usunięcie wad fizycznych) przedmiotu umowy w ramach odpowiedzialności gwarancyjnej lub odpowiedzialności z tytułu rękojmi w siedzibie Zamawiającego w terminie do 3 dni roboczych od dnia dokonania telefonicznego zgłoszenia potwierdzonego pisemnie lub faksem na wskazany w ofercie numer Wykonawcy. Realizacja czynności gwarancyjnych lub z tytułu rękojmi, w szczególności dojazd Wykonawcy do siedziby Zamawiającego, następować będzie na jego wyłączny koszt. W wyjątkowych sytuacjach, w których dokonanie naprawy nie będzie możliwe w siedzibie Zamawiającego, Wykonawca na własny koszt i ryzyko odbierze niesprawny sprzęt i dokona naprawy w autoryzowanej stacji obsługi marki sprzętu. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Każda z części została opisana w ppkt. 1, jako CZĘŚCI od 1 – 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na wykonanie poszczególnych części zamówienia, jednej, dwóch, trzech, czterech, pięciu lub wszystkich z nich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: Dla Części I – 3400,00zł (słownie: trzy tysiące czterysta złotych zero groszy). Dla Części II – 400,00 zł (słownie: czterysta złotych zero groszy). Dla Części III– 200,00 zł (słownie: dwieście złotych zero groszy). Dla Części IV – 800,00 zł (słownie: osiemset złotych zero groszy). Dla Części V – 600,00 zł (słownie: sześćset złotych zero groszy). Dla Części VI – 100,00 zł (słownie: sto złotych zero groszy). W przypadku wniesienia wadium w innej walucie niż PLN należy stosować średni kurs NBP dla danej waluty, obowiązujący w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 03.08.2020 r. do godz. 10:00 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach (art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.): a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 4. Wadium w wysokości określonej w ppkt. 1 należy wnieść: a) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Ziemi Piotrkowskiej o/Grabica Nr r-ku: 81 89730003 0090 0090 0068 0006. tytułem: WADIUM w postępowaniu znak ZP.271.1.5.2020 Części I /Część II/Część III/Część IV/ Część V /Część VI*. b) W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty wadium na rachunku Zamawiającego. c) w formie innej niż pieniądz (poręczeniach lub gwarancjach) oryginał dokumentu należy umieścić w ofercie bez zszywania jej z pozostałymi dokumentacji oferty, a do oferty załączyć kserokopię. W przypadku braku możliwości uzyskania niniejszych dokumentów w oryginale w formie papierowej wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może zostać złożone w postaci elektronicznej. Dokument podpisany kwalifikowalnym podpisem wystawcy dokumentu musi zostać złożony na adres poczty elektronicznej Zamawiającego: urzadgminy@grabica.pl przed terminem składania ofert. Należy pamiętać, że wniesienie dokumentu wadium w postaci elektronicznej powinno obejmować przekazanie tego dokumentu w takiej formie w jakiej został on ustanowiony przez gwaranta, tj. oryginału dokumentu. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ (tj. we właściwej formie, terminie i kwocie) zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b Pzp. 6. Wadium wnoszone w formach wskazanych w pkt. 3 lit. b) – e) musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Oferta, która nie będzie zabezpieczona przez cały okres związania ofertą nie będzie rozpatrywana, zostanie odrzucona. Z treści gwarancji/poręczenia musi wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta/Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 7. UWAGA! a) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej (art. 46 ust.4a ustawy Pzp). b) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach