Przetargi.pl
Zakup i dostawa fabrycznie nowego kompaktora

Zakład Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Jarocinie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-200 Witaszyczki, Witaszyczki 1A
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7472456 , fax. 062 7472456
  • Data zamieszczenia: 2009-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Jarocinie
    Witaszyczki 1A 1A
    63-200 Witaszyczki, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7472456, fax. 062 7472456
    REGON: 25158093900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgo-jarocin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa fabrycznie nowego kompaktora
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego kompaktora na składowisko odpadów komunalnych z rocznika 2009. Kompaktor ma być wyposażony w stalowe walce bębnowe, przystosowane do zagęszczania i utwardzania podłoża wysypisk komunalnych oraz posiadać emisję spalin zgodną z normami EU ( w tym TiER3). Maszyna powinna być urządzeniem wielozadaniowym, tzn. powinna mieć możliwość zamiany kół stalowych na gumowe a co za tym idzie zmiany jej funkcji na ładowarkę. PARAMETRY TECHNICZNE - Moc silnika - min 220 KM - Masa eksploatacyjna - min 24500 kg - Stopień zagęszczenia - min 1 : 3,5 - Zbiornik paliwa - min 300 l UKŁAD SKRĘTU: -Rama przegubowa. UKŁAD HAMULCOWY: -Hamulec główny - działający na wszystkie koła/walce. -Hamulec postojowy - zwalniany pneumatycznie. WYPOSAŻENIE STANDARDOWE: -Fotel operatora amortyzowany z regulacją wysokości, nachylenia, przesuwem przód/tył i pasem bezpieczeństwa (SAE J 386) -Kabina wyposażona w klimatyzację i ogrzewanie, lusterka zewnętrzne i wewnętrzne, osłonę przeciwsłoneczną, wycieraczki ze spryskiwaczami, lampę ostrzegawczą na dachu (ROPS/FOPS SAE J 1040) -Łyżka z kratą o pojemności min 3m3 z zębami -Nadwozie wyciszone (spełnia wymogi norm CE) -Sygnał dźwiękowy -Sygnał cofania -Zaczep holowniczy -Smarownica, apteczka, gaśnica, zestaw narzędzi -Osłony podwozia, mostów i wałów napędowych -Osłony świateł -Radioodtwarzacz CD -Kabina z urządzeniem filtro - wentylacyjnym -Koła/walce zaopatrzone w zgarniacze odpadów Wymagane dokumenty dostarczone z maszyną: -Instrukcja obsługi w języku polskim, -Katalog części zamiennych -Deklaracja WE spełniająca wymagania dyrektyw jednostek notyfikowanych w Polsce -Gwarancja min 2 lata
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 433150004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 12.200,00 (słownie: dwanaście tysięcy dwieście złotych 00/100 zł) w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych na rachunek bankowy nr: 55 1090 1131 0000 0001 0086 4802 W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Sekretariat do dnia 09.06.2009r. do godz. 9:00. Ksero potwierdzone za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne: Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o którym mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymaganych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli oferta jest składana przez podmiot działający w formie spółki cywilnej, dokumenty rejestrowe należy załączyć dla każdego ze wspólników. 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 5) koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwoleń lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 6) oświadczenie - załącznik 2, 7) oświadczenie - załącznik 3. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca przedstawia: Zamawiający nie wymaga dokumentów potwierdzających w/w warunek. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca przedstawia: Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgo-jarocin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach