Przetargi.pl
Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika z kabiną, przyczepą, posypywarką piasku, pługiem skośnym do odśnieżania i przednim tuzem

Gmina Lipsk ogłasza przetarg

  • Adres: 16-315 Lipsk, ul. Żłobikowskiego
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 876 422 703 , fax. 876 422 705
  • Data zamieszczenia: 2020-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lipsk
    ul. Żłobikowskiego 4/2
    16-315 Lipsk, woj. podlaskie
    tel. 876 422 703, fax. 876 422 705
    REGON: 79067096400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.lipsk.wrotapodlasia.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika z kabiną, przyczepą, posypywarką piasku, pługiem skośnym do odśnieżania i przednim tuzem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika z kabiną, przyczepą, posypywarką piasku, pługiem skośnym do odśnieżania i przednim tuzem, spełniającego wymagania określone w ustawie z dnia 20.06.1997 Prawo o ruchu drogowym oraz spełniającego warunki dopuszczenia do ruchu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa - ciągnik z silnikiem czterocylindrowym o mocy 110-115 KM, ma być fabrycznie nowy. 2) Ciągnik oraz osprzęt powinien posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych oraz katalog części zamiennych i instrukcję obsługi w j. polskim. Ciągnik o mocy 110-115 KM z kabiną, przyczepą, posypywarką piasku, pługiem do odśnieżania i tuzem przednim muszą być ze sobą kompatybilne oraz fabrycznie nowe (rok produkcji 2020 r.). 3) Szczegółowe wymagania odnośnie parametrów ciągnika, przyczepy, posypywarki piasku oraz pługu do odśnieżania podane są w SIWZ. 4) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Lipsku przy ul. Stolarskiej 3. 5) Wykonawca zapewni bezpłatne uruchomienie, sprawdzenie (ewentualną regulację po uruchomieniu) oraz przeprowadzi instruktaż, dla maksymalnie czterech osób, wskazanych przez Zamawiającego, w zakresie poprawnej pracy, konserwacji i bezpiecznej obsługi sprzętu. 6) Wykonawca, który nie jest producentem winien być autoryzowanym przedstawicielem producenta ciągników i posiadać serwis zapewniający naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne. Serwis gwarancyjny, pogwarancyjny oraz oryginalne części zamienne max. 3 dni od daty zgłoszenia. 7) Wykonawca będzie wykonywał pełną, obsługę serwisową w okresie trwania gwarancji zgodnie z zaleceniami producenta i zakresem szczegółowo opisanym w karcie gwarancyjnej. Miejsce serwisowania w ramach udzielonej gwarancji - teren Zakładu Gospodarki Komunalnej w Lipsku. 8) W przypadku serwisowania pojazdu w punkcie serwisowym Wykonawcy, Wykonawca ponosi całkowity koszt związany z transportem pojazdu do punktu serwisowego i naprawy w trakcie trwania gwarancji. Serwis pogwarancyjny na terenie Polski. 9) Zgłoszenie wad i awarii przedmiotu zamówienia będzie dokonywane pisemnie (faksem, e-mail) przez osoby upoważnione przez Zamawiającego. Dopuszcza się zgłoszenie telefoniczne pod warunkiem jego potwierdzenia do 24 godzin faksem lub mailem. 10) Pojazd nie może posiadać napisów reklamowych czy też oznaczenia innej firmy, z wyłączeniem oznaczeń producenta pojazdu. 11) Dostarczony pojazd powinien być w pełni sprawny i powinien odpowiadać standardom jakościowym i technicznym wynikającym z funkcji i przeznaczenia, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz powinien być wolny od wad prawnych i fizycznych. 12) Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia oględzin zaoferowanego przez Wykonawcę pojazdu przed podpisaniem umowy. 13) Stan formalno-prawny: a) w pełni udokumentowane legalne pochodzenie, b) pojazd zarejestrowany na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w dniu odbioru pojazdu od Wykonawcy, c) pojazd oraz osprzęt w 100% przygotowany do pracy, kompletny, sprawny technicznie i dopuszczony do ruchu drogowego zgodnie z przeznaczeniem użytkowania, d) stan techniczny w pełni przygotowany do użytkowania (do pracy), e) gwarancja na cały pojazd i osprzęt minimum 24 miesiące, f) pojazd fabrycznie nowy bez cech używalności. 14) Dostarczony ciągnik musi być wyposażony w następujące dokumenty: a) świadectwo homologacji na terenie RP - Rzeczypospolitej Polskiej, b) dokumenty gwarancyjne, c) fabryczną instrukcja obsługi ciągnika w języku polskim, d) komplet kluczy w liczbie dostarczonej przez producenta, e) certyfikat znaku bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat, zgodności z Polską Normą, książka serwisowa w języku polskim. 15) Minimalny wymagany okres gwarancji jakości na dostarczony sprzęt wynosi 24 miesiące. Okres gwarancji stanowi jedno z kryterium wyboru oceny ofert. 16) W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostałyby znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. 17) W miejscu, gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 18) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do wypełnionego formularza ofertowego należy dołączyć: 1.wypełnioną kartę oferowanego sprzętu [wg załącznika nr 1.1. do SIWZ];.2.aktualne na dzień składania ofert, oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu [wg załącznika nr 2 do SIWZ]; 3.aktualne na dzień składania ofert, oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania określonych w art. 24 ust. 1 pkt 12-22 ustawy Pzp [wg załącznika nr 3 do SIWZ]; 4.pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego (dotyczy spółek cywilnych, konsorcjów); 5.pełnomocnictwo do podpisywania oferty lub poświadczania kserokopii dokumentów za zgodność z oryginałem (jeżeli dotyczy); 6.zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (dotyczy Wykonawców polegających na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na podstawie art. 22a ust. 2 ustawy Pzp) – [wg załącznika nr 7 do SIWZ]; Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp [wg załącznika nr 6 do SIWZ].

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach