Przetargi.pl
Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z ładowaczem

Gmina Księżpol ogłasza przetarg

  • Adres: 23-415 Księżpol, ul. Biłgorajska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6877419 (20) , fax. 846 877 432
  • Data zamieszczenia: 2020-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Księżpol
    ul. Biłgorajska 12
    23-415 Księżpol, woj. lubelskie
    tel. 84 6877419 (20), fax. 846 877 432
    REGON: 95036909500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugksiezpol.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z ładowaczem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby zamawiającego fabrycznie nowego ciągnika rolniczego dla potrzeb Zakładu Gospodarki Komunalnej w Księżpolu. Ciągnik wyposażony dodatkowo w przedni TUZ oraz zamontowany ładowacz czołowy. 1 Minimalne parametry jakie musi spełnić ciągnik: 1) Napęd: na 4 koła 2) Silnik rodzaj: Wysokoprężny doładowany; Moc nie mniejsza niż 95 KM; Ilość cylindrów nie mniejsza niż 4 cylindry chłodzone cieczą; Pojemność silnika nie mniejsza niż 3300 cm3; Norma emisji spalin nie niższa niż EURO Stage IV Final / Euro IV; Moment obrotowy nie niższy niż 310 Nm 3) Skrzynia biegów: Zakresy główne nie mniej niż 3; Rewers elektrohydrauliczny Sprzęgło • wielotarczowe mokre; • sterowane elektrohydrauliczne; • dodatkowy przycisk sprzęgła w dźwigni zmiany biegów; Mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu 4) Hydraulika: Liczba zaworów hydrauliki zewnętrznej co najmniej 6 sekcji niezależnych w tym 2 z tyły i 4 między osiowo (m.in. obsługa ładowacza); Wydatek pompy dla TUZ i wyjść hydraulicznych nie mniej niż 60 l/min; Wyposażenie • ociekacze rozdzielaczy hydraulicznych; • sterowanie przepływu z kabiny zintegrowane z ciągnikiem 5) Wałek odbioru mocy: Obroty wałka odbioru mocy nie mniejszy niż 540/540 ECO obr./min; Wałek Niezależny włączany elektrohydraulicznie; 6) Tylny most napędowy: Blokada mechanizmu różnicowego Załączana elektrohydraulicznie; Hamulce • tarczowe mokre; • sterowane hydraulicznie 7) Tylny tuz: Dolne ramiona z szybkosprzęgami kat II; Układ zawieszenia 3- punktowy układ zawieszenia; udźwig min. 2000 kg; Sterowanie mechaniczne lub elektrohydrauliczne 8) Układ elektryczny: Napięcie 12 V; Wyposażenie • akumulator; • alternator; • wskaźnik obrotów silnika z licznikiem przepracowanych godzin; • wskaźnik poziomu paliwa, temperatury silnika/płynu chłodniczego oraz ciśnienia oleju z kontrolką 9) Oświetlenie: Światła • oświetlenie spełniające wymagania homologacyjne dopuszczenia pojazdu do ruchu ; • lampa błyskowa ostrzegawcza na dachu ciągnika; • co najmniej dwa reflektory robocze z przodu i z tyłu 10) Przednia oś napędowa: Załączanie napędu elektrohydrauliczne lub automatyczne z możliwością załączenia z obciążeniem; Mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu 11) Koła: Przednie nie mniejsze niż 360/70/R24, spawana felga; Tylne nie mniejsze niż 480/70/R34, spawana felga 12) Układ kierowniczy: Kierownica regulowana; Układ kierowniczy Ze wspomaganiem; 13) Kabina kierowcy: Wymagania • ogrzewana ; • klimatyzowana; • zamykana na klucz; • wzmocniona wg normy ROPS; • fotel kierowcy amortyzowany, pneumatyczny, rozkładany, wyposażony w pas bezpieczeństwa; • fotel pasażera wyposażony w pas bezpieczeństwa; • mechaniczna wycieraczka przednia i tylna ; • spryskiwacze przedniej i tylnej szyby; • radio USB; • przynajmniej tylna szyba uchylna; • uchylny szyber dach z przysłoną zaciemniającą. 14) Pozostałe wymagania • tylny zaczep górny, przesuwny, automatyczny; • tylny zaczep dolny; • instalacja hamulcowa pneumatyczna 1 i 2 obwodowa; • zbiornik paliwa min. 100 litrów; • zbiornik Ad blue min. 10 litrów o ile jest wymagany (w przypadku potrzeby stosowania dodatkowych środków wymaganych do zmniejszenia emisji spalin zamawiający wymaga instalacji Ad blue); • DPF - o ile jest wymagany; • błotniki przednie skrętne; • komplet obciążników na tylne koła; • trójkąt ostrzegawczy; • gaśnica; • instrukcja obsługi PL; 15) TUZ przedni – fabrycznie nowy: Kategoria podnośnika II; Uchwyt sprzęgu automatyczny kat II; Sterowanie TUZ z joysticka ładowacza bez konieczności przełączania zewnętrznych przewodów hydraulicznych; Wsporniki boczne wzdłuż ramy ciągnika; TUZ wyposażony w amortyzator wstrząsów, cięgno centralne instrukcja obsługi PL 16) Ładowacz czołowy do ciągnika rolniczego – fabrycznie nowy; Mocowanie łyżki Euro lub SMS; Ładowacz wyposażony • w amortyzator wstrząsów; • joystick wielofunkcyjny zintegrowany z ciągnikiem; • szybkozłącze hydrauliczne; Sterowanie bez linkowe; Udźwig minimum 1500 kg w punkcie obrotu; Wysokość minimalna w osi obrotu 375 cm; Łyżka do materiałów sypkich min. 2000 mm; Widły do palet udźwig min.1000 kg 17) Gwarancja na przedmiot zamówienia min. 12 miesięcy 2 Wykonawca zobowiązany jest również do bezpłatnego uruchomienia oraz przeprowadzenia szkolenia w zakresie poprawnej pracy, konserwacji i bezpiecznej obsługi sprzętu. 3 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt do siedziby Zamawiającego. 4 Dostarczony ciągnik musi być wyposażony w następujące dokumenty: a) Wszystkie wymagane dokumenty umożliwiające zarejestrowanie ciągnika b) Dokumenty gwarancyjne; c) Fabryczna instrukcja obsługi ciągnika w języku polskim; d) Komplety kluczy w liczbie dostarczonej przez producenta; e) Certyfikat znaku bezpieczeństwa, deklaracją zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą; f) Książka serwisowa w języku polskim. 5 Ciągnik musi być dostarczony z zamontowanym osprzętem wymaganym niniejszym postępowaniem. 4.2. Rozwiązania równoważne. W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zaproponować materiał, urządzenia, produkt równoważny, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały, produkty równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez zamawiającego. Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu, o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją projektową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc 00/100 złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Gminy Księżpol: Bank Spółdzielczym w Księżpolu nr rachunku: 71 9614 0008 2001 0000 0967 0001 z adnotacją „Wadium zakup ciągnika rolniczego wraz z ładowaczem – Znak sprawy: BGK.271.1.5.2020” 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 8. Warunki zwrotu i zatrzymania wadium są określone w art. 46 ustawy. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów , potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie. Wykonawca spełni ten warunek poprzez złożenie oświadczenia, o którym mowa w pkt 8.1 ppkt2 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy(informacji z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samejgrupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca możezłożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególnościprzedstawiając (WRAZ Z OFERTĄ) zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, do oferty należy załączyć wypełniony Załącznik nr 3 do SIWZ o spełnieniu minimalnych wymagań technicznych przedmiotu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach