Jednostka Budżetowa "Zieleń Miejska" ogłasza przetarg
- Adres: 99100 Łęczyca, ul. M. Konopnickiej
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 247 210 347 , fax. 247 210 347
- Data zamieszczenia: 2017-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Budżetowa "Zieleń Miejska"
ul. M. Konopnickiej 14
99100 Łęczyca, woj. łódzkie
tel. 247 210 347, fax. 247 210 347
REGON: 47326841400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.leczyca.info.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: 1. Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z osprzętem, spełniającego warunki dopuszczenia do ruchu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 2. Oferowany przez Wykonawcę pojazd powinien być w pełni sprawny i spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – zał. Nr 5. 3. Ciągnik powinien byś wyposażony w ładowacz czołowy dostosowany do mocy i parametrów ciągnika. 4. Ciągnik powinien posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych oraz katalog części zamiennych i instrukcję obsługi w j. polskim, 5. Ciągnik musi być fabrycznie nowy, rok produkcji 2016 lub 2017. Zamawiający dopuszcza ciągnik nowy powystawowy zarejestrowany z przebiegiem nie większym niż 50Mg. 6. Dostawa na koszt Wykonawcy pod adres Zamawiającego tj. ul. Pocztowa 12,99-100 Łęczyca z pełni zatankowanym zbiornikiem paliwa 7. Szczegółowy zakres przedmiotu dostawy został określony w zał. nr 5 do SIWZ. 2. Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia; b) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy; c) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy; d) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia; e) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 3. Gwarancja i reklamacje Szczegółowe postanowienia dotyczące wykonania zobowiązań wynikających z niniejszego zamówienia publicznego, w tym m. in. odnoszący się do gwarancji i reklamacji, procedury odbioru zawarto we wzorze umowy, która stanowi integralną część niniejszej SIWZ. Minimalny termin gwarancji wynosi 12 miesięcy. Gwarancja jest pozacenowym kryterium oceny ofert. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16700000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 1 do SIWZ. Ofertę należy złożyć wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności, podpisaną własnoręcznym podpisem (Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym). 1.1.Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, którego każdego z nich dotyczą. 1.2. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej. 1.3. Oferta wraz ze wszystkimi załącznikami (dokumentami i oświadczeniami) stanowi jedną całość. Zaleca się, aby wszystkie strony były ze sobą połączone w sposób uniemożliwiający ich samoczynną dekompletację (np. zszyte, spięte, zbindowane itp.). 2 Do oferty należy dołączyć: 2.1.Oświadczenia zgodne z załącznikiem nr 2 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy Pzp) 2.2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonymi załącznikami, w tym szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia ( załącznik nr 5 do siwz) i wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2.3 Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu rolniczego II
Dodano: 2024-07-03 - Zakup ciągnika rolniczego oraz przyczepy rolniczej w ramach realizacji inwestycji pn.: „Rozbudowa i doposażenie infrastruktury wodociągowej i zagospodarowania ścieków w Gminie Burzenin”
Dodano: 2024-05-07 - Zakup sprzętu komunalnego na potrzeby Gminy Przedbórz
Dodano: 2024-03-04 - Zakup sprzętu komunalnego na potrzeby Gminy Przedbórz
Dodano: 2023-12-28 - Zakup i dostawa ładowarki teleskopowej dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Dobryszycach
Dodano: 2023-12-04 - Zakup i dostawa ciągnika rolniczego dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Dobryszycach
Dodano: 2023-12-04 - DOSTAWA CIĄGNIKA ROLNICZEGO PRZYSTOSOWANEGO DO NAUKI JAZDY KATEGORII „T” DLA POTRZEB Zespołu Szkół CKR w Widzewie
Dodano: 2023-11-13 - DOSTAWA CIĄGNIKA ROLNICZEGO PRZYSTOSOWANEGO DO NAUKI JAZDY KATEGORII „T” DLA POTRZEB Zespołu Szkół CKR w Widzewie
Dodano: 2023-11-13 - DOSTAWA CIĄGNIKA ROLNICZEGO PRZYSTOSOWANEGO DO NAUKI JAZDY KATEGORII „T” DLA POTRZEB Zespołu Szkół CKR w Widzewie
Dodano: 2023-10-27 - „Zakup sprzętu do utrzymania dróg na terenie gminy Dalików”
Dodano: 2023-07-20