Przetargi.pl
Zakup i dostawa fabryczie nowego ciągnika roliczego z osprzętem

Zarząd Budynków Komunalnych i Zieleni Miejskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 37-400 Nisko, Kwiatkowskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 158 412 228 , fax. 158 412 228
  • Data zamieszczenia: 2020-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Komunalnych i Zieleni Miejskiej
    Kwiatkowskiego 17
    37-400 Nisko, woj. podkarpackie
    tel. 158 412 228, fax. 158 412 228
    REGON: 18079980000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbkizm-nisko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa fabryczie nowego ciągnika roliczego z osprzętem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika wraz z osprzętem, spełniającego warunki dopuszczenia do ruchu na drogach publicznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Osprzęt stanowiący przedmiot zamówienia to kosiarka bijakowa na wysięgniku o szerokości roboczej min. 1300 mm, pług do odśnieżania o szerokości min. 2700 mm max 3000 mm, posypywarka podwieszana o pojemności min. 1 m3, zamiatarka uliczna o szerokości roboczej min. 180 cm wyposażona w szczotkę boczną, kosz na odpadki, system zraszania wraz z zbiornikiem na wodę min. 180 l. Oferowany przez Wykonawcę pojazd powinien być w pełni sprawny i spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe szczegółowo określone w Załączniku Nr 5 SIWZ- „Zestawienie oferowanych granicznych parametrów techniczno – użytkowych” oraz w Załączniku nr 6 do SIWZ – „Wzór umowy”. Wszystkie urządzenia powinny być kompatybilne z ciągnikiem. Pojazd i osprzęt powinny posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych oraz katalog części zamiennych i instrukcje w języku polskim, powinien byc również fabrycznie nowy i nieużywany, rok produkcji nie starszy niż 2019. Dostawa odbędzie się na koszt Wykonawcy pod adres Zamawiającego tj. Zarząd Budynków Komunalnych i Zieleni Miejskiej, ul. Eugeniusza Kwiatkowskiego 17, 37 - 400 Nisko
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty – Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika to z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. 3. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji na potrzeby realizacji zamówienia niezbędnych zasobów na potwierdzenie spełnienia wymagań Zamawiającego odnośnie zdolności technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej - jeżeli dotyczy. 4. Pełnomocnictwo udzielone przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach