Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg
- Adres: 22-300 Krasnystaw, ul. Borowa 6
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 082 576-36-68 , fax. 082 576-22-34
- Data zamieszczenia: 2009-06-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Borowa 6 6
22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
tel. 082 576-36-68, fax. 082 576-22-34
REGON: 11019917200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-krasnystaw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa emulsji asfaltowej K1- 65 do remontów cząstkowych nawierzchni w ilości szacunkowej do 45 Mg partiami nie większymi niż 20 Mg - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup i dostawa emulsji asfaltowej K1- 65 do remontów cząstkowych nawierzchni w ilości szacunkowej do 45 Mg partiami nie większymi niż 20 Mg, na bazę Zarządu Dróg Powiatowych w Krasnymstawie przy ul. Borowej 6, w ciągu 3 dni od daty złożonego zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441136207
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Oferentów zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia ważności oferty, oferent załączy do oferty oświadczenia (zgodnie z art. 22. 1.; wzór - zał. nr 2), że: 1) jest uprawniony do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, B. W celu potwierdzenia spełnienia warunków podmiotowych oferent załączy do oferty następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, 3) zaakceptowany wzór umowy stanowiący (zał. nr 1).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa emulsji asfaltowej C65 B3 PU/RC w ilości do 70 Mg na bazę Zamawiającego.
Dodano: 2016-05-25 - Zakup wraz z dostawą do bazy sprzętowo - magazynowej Starostwa Powiatowego w Świdniku przy ul. Warsztatowej emulsji asfaltowej K 1-70
Dodano: 2016-04-04 - Sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego 180 ton drogowej kationowej emulsji modyfikowanej szybkorozpadowej C65 BP3 PU/RC do remontu dróg
Dodano: 2016-03-16 - Dostawa emulsji asfaltowej kationowej C65 B3 PU/RC w ilości 120 ton
Dodano: 2016-03-08 - Zakup wraz z dostawą do bazy sprzętowo - magazynowej Starostwa Powiatowego w Świdniku przy ul. Warsztatowej emulsji asfaltowej K 1-70
Dodano: 2016-03-08 - Zakup i dostawa emulsji asfaltowej C65 B3 PU/RC w ilości do 110 Mg na bazę Zamawiającego
Dodano: 2016-03-08 - Zakup asfaltu lanego
Dodano: 2016-02-19 - Zakup asfaltu lanego
Dodano: 2016-02-11 - Zakup i dostawa emulsji asfaltowej C65 B3 PU/RC w ilości do 10 Mg na bazę Zamawiającego.
Dodano: 2015-08-03 - Zakup i dostawa emulsji asfaltowej C65 B3 PU/RC w ilości do 12 Mg na bazę Zamawiającego
Dodano: 2015-07-02