Przetargi.pl
Zakup i dostawa elementów do systemów alarmowych będących na ewidencji Jednostki Wojskowej Nr 2063.

Jednostka Wojskowa 2063 ogłasza przetarg

  • Adres: 02-097 Warszawa, ul. Banacha 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6824581, 6824375, 6824121 , fax. 022 6824108
  • Data zamieszczenia: 2009-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 2063
    ul. Banacha 2 2
    02-097 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6824581, 6824375, 6824121, fax. 022 6824108
    REGON: 01021033300014
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jw2063.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa elementów do systemów alarmowych będących na ewidencji Jednostki Wojskowej Nr 2063.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Ogólna charakterystyka zamówienia: przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa elementów do systemów alarmowych (CPV: 35121700-5) -systemy alarmowe. 2.Przedmiot zamówienia o określonych parametrach technicznych wykazano w formularzu cenowym/oferta Wykonawcy (zał. nr 2 do SIWZ). Wymaga się aby oferowane elementy do systemów alarmowych odpowiadały elementom pożądanym przez ZAMAWIAJĄCEGO i były określone w następujący sposób: nazwa wyrobu, typ wyrobu (jego symbol), nazwa producenta. 3.WYKONAWCA udziela gwarancji na dostarczany ZAMAWIAJĄCEMU przedmiot umowy na okres nie krótszy niż 24 miesiące lub zgodny z gwarancją producenta. 4.Wszystkie elementy stanowiące przedmiot zamówienia, muszą być wyprodukowane w roku dostawy, muszą być fabrycznie nowe, pakowane pojedynczo, dostarczone do ZAMAWIAJĄCEGO w oryginalnych opakowaniach producenta. Dostarczone elementy muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo, nazwę produktu i producenta, typ, opis zawartości. 5.Wykonawca zobowiązuje się do odbioru od ZAMAWIAJĄCEGO zużytych akumulatorów w ilości równej do akumulatorów nowych dostarczonych w terminie wskazanym przez ZAMAWIAJĄCEGO (tj. 90 szt). 6.Odbiór zużytych akumulatorów dokonany zostanie z magazynu znajdującego się w: Warszawa, ul. Banacha 2. 7.Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania akumulatorów, zgodnie z przepisami ustawy z dn. 27 czerwca o odpadach 1997 r. (Dz. U. z 1997 r. nr 96 poz. 592 z późn. zm), oraz ustawy z dn. 11 maja 2001 r. o obowiązkach przedsiębiorców w zakresie gospodarowania niektórymi odpadami oraz o opłacie produktowej i opłacie depozytowej (Dz. U. z 2001 nr 63 poz. 639 z późn. zm.) 7. Przed upływem terminu składania ofert ZAMAWIAJĄCY może zmodyfikować treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Każda wprowadzona zmiana stanie się częścią tej specyfikacji oraz przesłana zostanie wszystkim uczestnikom postępowania którym na ich wniosek dostarczono SIWZ oraz umieszczona na stronie internetowej www.jw2063.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 351217005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WYKONAWCY ubiegający się o niniejsze zamówienie muszą spełniać warunki wynikające z art. 22 ustawy Pzp. Potwierdzeniem spełnienia warunków zawartych w art. 22 ustawy Pzp., będzie złożenie ZAMAWIAJĄCEMU wraz z ofertą, potwierdzonego przez WYKONAWCĘ oświadczenia (zał. nr 3 do SIWZ), oraz następujących dokumentów i oświadczeń: 1)na potwierdzenie posiadanych uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego (KRS) lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, ( pkt 6 ppkt 1 SIWZ). upoważnienie/pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, podpisywania oferty i innych dokumentów ofertowych, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów, 2)na potwierdzenie posiadanej niezbędnej wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - wykaz wykonanych ważniejszych dostaw o podobnym charakterze w ilości oraz na wartość, określoną w (pkt 6 ppkt 6 SIWZ); 3) na potwierdzenie sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - aktualną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, określoną w (pkt 6 ppkt 7 SIWZ); 4) na potwierdzenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy): - zaświadczenie Zakładu Ubezpieczeń Zdrowotnych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o opłacanych składkach (pkt 6 ppkt 2 SIWZ), - zaświadczenie z Urzędu Skarbowego (pkt 6 ppkt 3 SIWZ), - informacja z Krajowego Rejestru Karnego (pkt 6 ppkt 4 SIWZ). Ponadto w przypadku gdy przedmiot zamówienia będzie realizowany we współpracy z innym WYKONAWCĄ powinien on posiadać umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie określającą jednoznacznie sposób reprezentowania wspólników. Oferta musi być zgodna ze wszystkimi wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz zasadami ustawy, co do sposobu jej przygotowania oraz warunków realizacji zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki WYKONAWCA spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert na wezwanie ZAMAWIAJĄCEGO, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków, po wezwaniu ZAMAWIAJĄCEGO, skutkować będzie wykluczeniem WYKONAWCY z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w pkt. 5 wszyscy WYKONAWCY muszą złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że WYKONAWCA nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3)zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że WYKONAWCA nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 oraz w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5)oświadczenie pisemne o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych na formularzu ofertowym określonym w (zał. nr 3 do SIWZ), 6)wykaz wykonanych co najmniej 2 ważniejszych dostaw za okres ostatnich 3 lat licząc do daty złożenia oferty przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie każda na kwotę nie mniejszą niż cena brutto składanej oferty z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie (na formularzu określonym w zał. nr 4 do SIWZ), 7)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że WYKONAWCA jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż cena brutto składanej oferty z aktualnym dowodem wpłaty należnej składki ubezpieczenia z aktualnym dowodem wpłaty należnej składki ubezpieczenia. 2.Wyżej wymienione dokumenty dostarcza się w oryginale lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez WYKONAWCĘ. 3.W przypadku nie złożenia zastrzeżenia, o którym mowa w art. 8 ust. 3 ustawy Pzp, ZAMAWIAJĄCY może udostępnić ofertę wraz z załącznikami zainteresowanym WYKONAWCOM.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jw2063.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach