Przetargi.pl
Zakup i dostawa dwóch respiratorów dla dzieci i dorosłych z wyposażeniem do SPZOZ w Słupcy

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupcy ogłasza przetarg

  • Adres: 62400 Słupca, ul. Traugutta
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 632 752 300 , fax. 632 752 116
  • Data zamieszczenia: 2018-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupcy
    ul. Traugutta 7
    62400 Słupca, woj. wielkopolskie
    tel. 632 752 300, fax. 632 752 116
    REGON: 30662100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.slupca.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa dwóch respiratorów dla dzieci i dorosłych z wyposażeniem do SPZOZ w Słupcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest zakup i dostawa dwóch respiratorów dla dzieci i dorosłych z wyposażeniem do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. Rok produkcji sprzętu 2018. Sprzęt musi posiadać atesty i certyfikaty dopuszczające do obrotu na rynku polskim, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych. W ramach realizacja zamówienia Wykonawca dostarczy urządzenie, dokona montażu, instalacji oraz przeszkolenia personelu Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany przekazać przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego w terminie do 5 tygodni od daty podpisania umowy. Warunkiem odbioru sprzętu będzie szkolenie personelu, potwierdzenie kompletności dostawy, montaż, uruchomienie oraz poprawność działania. Kompletność dostawy zostanie obustronnie potwierdzona podpisanym protokołem przekazania przedmiotu umowy do eksploatacji u Zamawiającego. Data protokolarnego przekazania rozpoczyna bieg gwarancji. Okres udzielonej gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące. Wykonawca zapewni dostęp do części eksploatacyjnych i zamiennych w czasie gwarancji i w okresie min. 10 lat po gwarancji. Zamawiający wymaga dostępu do dokumentacji technicznej oraz współpracy serwisu Wykonawcy z osobą odpowiedzialną za stan techniczny sprzętu w SPZOZ w Słupcy w zakresie udostępniania informacji niezbędnych do obsługi i napraw sprzętu. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Oferta Wykonawcy nie spełniająca powyższych wymagań podlega odrzuceniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach