Przetargi.pl
Zakup i dostawa druków ścisłego zarachowania dla jednostek garnizonu mazowieckiego - nr postępowania 24/2013

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. 11 Listopada 37/59
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 3453103 , fax. 48 3452002
  • Data zamieszczenia: 2013-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
    ul. 11 Listopada 37/59 37/59
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 48 3453103, fax. 48 3452002
    REGON: 67089737900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa druków ścisłego zarachowania dla jednostek garnizonu mazowieckiego - nr postępowania 24/2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa druków ścisłego zarachowania do KWP zs. w Radomiu. Opis przedmiotu zamówienia jego wielkość i zakres określa załącznik nr 1i 2 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści we wzorach druków w trakcie trwania umowy na obowiązujące, zgodnie z regulującymi je w tej mierze przepisami. Dostarczenie formularzy nastąpi transportem własnym Wykonawcy na jego koszt, zgodnie ze złożonym zamówieniem do KWP zs. w Radomiu, ul. 11 Listopada 37/59. Formularze dostarczone będą w standardowych opakowaniach, odpowiadającym właściwości towaru i użytego środka transportu z zaznaczeniem symboli i ilości zawartych formularzy. Wykonawca dopuszcza możliwość zmniejszenia przez Zamawiającego ilości przedmiotu zamówienia z odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia, zmniejszenie nie przekroczy jednak 20% ilości określonej w załączniku nr 1. Wykonawcy nie będą z tego tytułu przysługiwały wobec Zamawiającego żadne roszczenia. Formularze będą musiały być dostarczone przez Wykonawcę w terminie 30 dni roboczych od daty złożenia zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 229000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.mazowiecka.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach