Przetargi.pl
zakup i dostawa druków na rok 2010 dla potrzeb Delegatury Łódź-Bałuty UMŁ, ul. Zachodnia 47

Urząd Miasta Łodzi Delegatura Łodź-Bałuty ogłasza przetarg

  • Adres: 91-065 Łódź, ul. Zachodnia 47
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6385107 , fax. 042 6385106
  • Data zamieszczenia: 2009-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Łodzi Delegatura Łodź-Bałuty
    ul. Zachodnia 47 47
    91-065 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6385107, fax. 042 6385106
    REGON: 00051418200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup i dostawa druków na rok 2010 dla potrzeb Delegatury Łódź-Bałuty UMŁ, ul. Zachodnia 47
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    7101/C zawiadomienie dowód księgowy, bloczek 100 kartkowy Pu-K 167 PK - polecenie księgowania, bloczek 100 kartkowy 7100 nota księgowa (przychodowa- rozchodowa), bloczek 100 kartkowy polecenie przelewu/wpłata gotówkowa - 4 odcinkowe, bloczek 100 kartkowy, druk samokopiujący Rn-84 potwierdzenie odbioru dla przesyłki- ordynacja podatkowa, papier ofsetowy BD 140-200 g/m2, wymiar: 90x140 mm lub 105x148 mm, z tolerancją 2 mm, listwy po obu stronach, perforacja pionowa pozwalająca na wyrwanie środkowej części druku bez jego uszkodzenia, co najmniej 5 mm pasek kleju gwarantujący przyczepność do różnego rodzaju podłoża w zróżnicowanym zakresie temperatur- zabezpieczony osłoną. potwierdzenie odbioru dla przesyłki- postępowanie administracyjne, papier ofsetowy BD 140-200 g/m2, wymiar: 90x140 mm lub 105x148 mm, z tolerancją 2 mm, listwy po obu stronach, perforacja pionowa pozwalająca na wyrwanie środkowej części druku bez jego uszkodzenia, co najmniej 5 mm pasek kleju gwarantujący przyczepność do różnego rodzaju podłoża w zróżnicowanym zakresie temperatur- zabezpieczony osłoną. PU-KPA-16 wezwanie na podstawie art. 50 kpa D-7 koperta dowodowa D-1 wniosek o wydanie dowodu osobistego D-2 wniosek o przesłanie koperty osobowej, druk jednostronny, bloczek 100 kartkowy, format A-6 D-20 unieważnienie dowodu osobistego, druk jednostronny, bloczek 100 kartkowy, format A-6 PuE-1 zgłoszenie pobytu stałego, bloczek 100 kartkowy PuE-2 zgłoszenie wymeldowania z pobytu stałego, bloczek 100 kartkowy PuE-3 zgłoszenie pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące, bloczek 100 kartkowy PuE-4 zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące, bloczek 100 kartkowy PuE-17 zawiadomienie o zameldowaniu na pobyt stały (wezwanie o przesłanie karty osobowej) bloczek 100 kartkowy PuE-12 karta osobowa mieszkańca PuE-16 zawiadomienie o zgłoszeniu zmiany do WKU, bloczek 100 kartkowy EDG-1 wniosek o wpis do ewidencji działalności gospodarczej, druk dwustronny, format A4 EDG-MW dodatkowe miejsca wykonywania działalności gospodarczej, format A4 EDG-RB informacja o rachunkach bankowych, format A4 EDG-RD wykonywana działalność gospodarcza, format A4 EDG POPR formularz do wykonywania korekt w przypadku pomyłek przy wypełnianiu części wniosku o wpis do ewidencji działalności gospodarczej, format A4 EDG-1 instrukcja wypełniania wniosku EDG-1, druk trzystronicowy, format A4 książka-rejestr ewidencji działalności gospodarczej, egz. 100 kartkowy, format A4 M-5 odpis zupełny aktu małżeństwa 200 M-13 odpis skrócony aktu małżeństwa 4 000 formularz B druki wielojęzyczne małżeństwa 200 M-201 zaświadczenie konkordatowe 3 000 M-200 zaświadczenie zdolności prawnej małżeństwa 300 M-13a ewidencja małżeństwa 4 000 M-17 zapewnienie małżeństwa 2 000 PU M-52 przypiski małżeństwa 3 000 M-4 odpis zupełny urodzenia 200 M-8 odpis skrócony urodzenia 2 000 M-8a ewidencja urodzenia 1 000 druki wielojęzyczne urodzenia 200 M-6 odpis zupełny aktu zgonu 200 M-15 odpis skrócony aktu zgonu 6 000 M-15a ewidencja zgonu 7 000 PU M-52 przypiski zgon 100 wniosek o nadanie medalu za długoletnie pożycie małżeńskiego 100 uroczysty dyplom zaślubin 20 podanie o wydanie odpisu aktu 500
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 228220008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć wyłącznie udział Wykonawcy spełniający następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tzn.: ich działalność gospodarcza obejmuje przedmiot zamówienia i jest zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym lub rejestrze ewidencji działalności gospodarczej, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują niezbędnym potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1i 2 ustawy. 2. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą - spełnia/ nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił ww. warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy winni załączyć do Oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa do podpisania oferty wraz z załącznikami osobie innej niż upoważniona, może to być też osoba, dla której zamieszczono w ofercie pełnomocnictwo w oryginale podpisane przez umocowanych przedstawicieli Wykonawcy. 4. Wykaz wykonanych (bądź wykonywanych) usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością (łączna wartość realizowanych usług na kwotę nie mniejszą niż 20 000,00 zł) usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia potwierdzeń, że usługi te zostały wykonane należycie. 5. W przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom- wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacją na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności. 6. Parafowany i opieczętowany pieczątką imienną przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela wzór umowy. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 8. Dokument, o którym mowa w pkt. 3 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 10. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 11. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Dokumenty i oświadczenia wymienione w punkcie 2 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem podpisem i imienną pieczątką osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną