Wielkopolskie Centrum Onkologii ogłasza przetarg
- Adres: 61-866 Poznań, ul. Garbary 15
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8540500 , fax. 061 8521948
- Data zamieszczenia: 2009-04-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wielkopolskie Centrum Onkologii
ul. Garbary 15 15
61-866 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8540500, fax. 061 8521948
REGON: 00029120400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wco.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa druków medycznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup i dostawa druków medycznych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798100005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mianowicie: 1. - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2). Spełnią wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w pkt VI specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawcy będącego spółką cywilną wymagane jest załączenie do oferty: a) zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego wspólników; b) pełnomocnictwa wspólników do występowania w imieniu spółki lub złożenia dokumentów przetargowych podpisanych przez wszystkich wspólników, jeżeli umowa spółki nie stanowi inaczej. 1.2. Pełnomocnictwo osób sporządzających ofertę, jeżeli ich kompetencja nie wynika wprost z dokumentacji określonych w podpunkcie 1.1 lub 1. 2 punktu specyfikacji. 1.3. Wypełniony formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym Wykonawca określi całkowitą wartość przedmiotu zamówienia w PLN (netto i brutto), - będącą sumą wartości, tak brutto jak i netto - podpisany przez osoby upoważnione do podejmowania czynności prawnych, w tym do zaciągania zobowiązań skutkujących finansowo. 1.4. Formularz cenowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji. 1.5. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 1.6. Oświadczenie o przekazaniu/nie przekazaniu zamówienia podwykonawcom - załącznik nr 5.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wco.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przygotowanie do druku oraz druk materiałów edukacyjnych dotyczących ochrony środowiska
Dodano: 2016-07-20 - Przygotowanie do druku oraz druk materiałów edukacyjnych dotyczących ochrony środowiska
Dodano: 2016-06-30 - Wykonanie projektu, skład i produkcja książki =Kolekcja Wrzesińska 2015 - Adam Lach=
Dodano: 2016-03-09 - Wykonanie usługi poligraficznej związanej z drukiem i składem Biuletynu Informacyjnego Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni =Wieści z Ratusza=
Dodano: 2016-03-09 - Wykonanie i dostarczenie druków
Dodano: 2016-02-11 - usługi poligraficzne dla Wydawnictwa Naukowego UAM: Druk cyfrowy, oprawa twarda i broszurowa
Dodano: 2015-12-16 - Sukcesywne wykonywanie form graficznych (wydruków) oraz napisów na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
Dodano: 2015-12-03 - Świadczenie usług drukarskich dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2016 roku
Dodano: 2015-12-01 - Skład i druk biuletynu pt. Nowotwory złośliwe w Wielkopolsce
Dodano: 2015-11-24 - Sukcesywne wykonywanie form graficznych (wydruków) oraz napisów na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
Dodano: 2015-11-23