Przetargi.pl
Zakup i dostawa drobnego sprzętu urologicznego

Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus ogłasza przetarg

  • Adres: 02005 Warszawa, ul. Lindleya
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 021 001 , fax. 225 022 136
  • Data zamieszczenia: 2018-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus
    ul. Lindleya 4
    02005 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225 021 001, fax. 225 022 136
    REGON: 28893000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.dzieciatkajezus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa drobnego sprzętu urologicznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa drobnego sprzętu urologicznego dla Szpitala Klinicznego Dzieciątka Jezus - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ (11 pakietów)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141620-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta cenowa – wzór załącznik nr 1 do SIWZ; Pełnomocnictwo dla osoby, która podpisała ofertę (jeśli dotyczy); Oświadczenie własne Wykonawcy - w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - wzór załącznik nr 2 do SIWZ; Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm Podwykonawców – wzór załącznik nr 2 do SIWZ (Część E); W celu ustalenia rankingu ofert wraz z ofertą należy złożyć:. próbki: • Pakiet nr 1 – poz. nr 1, 5, 6 po 2 szt., poz. nr 2, 3, 4 po 1 szt. (poz. nr 4 - rozmiar 9F) • Pakiet nr 2 – poz. nr 8 – 5 szt.(rozmiar: 18CH - 2 szt., 20CH - 2 szt., 22CH - 1 szt.) • Pakiet nr 3 – poz. nr 2 – 1 szt. (cewnik typu pig-tail 9 Fr) • Pakiet nr 4 – poz. nr 1 i 5 po 1 szt.(rozmiar 7/26) • Pakiet nr 5 – poz. nr 1 i 9 po 1 szt. (poz. nr 1 - rozmiar 10,7/12,7 dł. 35-36 cm) • Pakiet nr 8 – poz. nr 1 – 1 szt. • Pakiet nr 9 – poz. nr 1 – 2 szt. - na potrzeby oceny zgodności zaoferowanych dostaw z wymaganiami Zamawiającego oraz oceny jakości. Próbki, które muszą być przechowywane w temperaturze niższej niż pokojowa należy składać od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 13.30 ze względu na konieczność zapewnienia właściwych warunków przechowywania. Informację o sposobie przechowywania należy dołączyć do próbek w sposób umożliwiający zapoznanie się z nią bez potrzeby otwierania opakowania NALEŻY OZNACZYĆ, KTÓREGO PAKIETU/ POZYCJI DOTYCZY SKŁADANA PRÓBKA.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach