Przetargi.pl
Zakup i dostawa doposażenia Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w miejscowości Podkomorzyce – IV postępowanie

Gmina Czarna Dąbrówka ogłasza przetarg

  • Adres: 77-116 Czarna Dąbrówka, Gdańska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 212 643 , fax. 59 811 26 44
  • Data zamieszczenia: 2020-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarna Dąbrówka
    Gdańska 5
    77-116 Czarna Dąbrówka, woj. pomorskie
    tel. 598 212 643, fax. 59 811 26 44
    REGON: 77097950700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.czarnadabrowka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa doposażenia Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w miejscowości Podkomorzyce – IV postępowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa doposażenia Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w miejscowości Podkomorzyce. Przedmiot zamówienia stanowi część realizacji zadania pn.: „Rozbudowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Podkomorzyce, na terenie działek o nr ewidencyjnych 7/9 i 7/10 obręb geodezyjny Podkomorzyce, Gmina Czarna Dąbrówka”. Zakup i dostawa doposażenia obejmuje: 1.Ciągnik, 2.Ładowacz czołowy, 3.Pług odśnieżny, 4.Przyczepa jednoosiowa, 5.Rozdrabniacz do drewna - rębak. Wymagania funkcjonalne i techniczne w zakresie dostaw urządzeń z wyposażeniem (wszystkie wskazane urządzenia powinny być fabrycznie nowe): 1. Ciągnik: - z całkowicie przeszkloną kabiną, - układ kierowniczy ze wspomaganiem, - podnośnik tylny hydrauliczny o udźwigu min. 900 kg, - wydajność pompy hydraulicznej min. 50l/min., - rozdzielacz hydrauliczny dwu sekcyjny z min. 2 złączami na tył ciągnika, - tylny wałek odbioru mocy z prędkością obrotową min. 500 obr./min., - TUZ przedni o udźwigu min. 500 kg z zestawem przedniej hydrauliki sterowany dźwigniami, - system hamulcowy mokry - sterowany mechanicznie, - rok produkcji: nie wcześniej niż 2019 r. Ciągnik oraz przyczepa muszą spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 110) oraz być dopuszczone do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z rozporządzeniami wydanymi na podstawie ww. ustawy – celem rejestracji na terenie kraju. Jednostka napędowa: - silnik min. 3 cylindrowy wysokoprężny zasilany ON, chłodzony cieczą, spełniający wymagania normy emisji spalin min. EURO III – STAGE III turbodoładowany, - maksymalny moment obrotowy min. 116 Nm, - pojemność silnika min. 1400 dm 3, - moc silnika min. 37 KM (27kW), Układ przeniesienia napędu: - skrzynia biegowa hydrostatyczna sekwencyjna min. 3 zakresowa, - napęd na cztery koła, - blokada mechanizmu różnicowego osi tylnej 2. Ładowacz czołowy: - kompatybilny z ciągnikiem z możliwością szybkiego demontażu, - udźwig na sworzniach min. 600 kg., - maksymalna wysokość podnoszenia na sworzniu obrotowym 2500 mm, - łyżka szybkiego ładowacza o szerokości min. 1500 mm. - rok produkcji: nie wcześniej niż 2019 r. 3. Pług odśnieżny: - kompatybilny z ciągnikiem, czteropozycyjny sterowany rozdzielaczem elektrohydraulicznym (łamany w osi na środku), - szerokość robocza w przedziale 1800 – 2000 mm, - montowany do ciągnika na przednim TUZ-ie, - gumowe listwy zgarniające ze sprężynami amortyzującymi, - masa własna max. 270 kg, - sterowane z kabiny operatora ciągnika, - rok produkcji: nie wcześniej niż 2019 r. 4. Przyczepa: - przyczepa jednoosiowa z trójstronnym wywrotem, - pojemność min. 1,8 m 3, - ładowność min. 2000 kg, - rodzaj mechanizmu wyładunkowego – hydrauliczny, - system hamowania przyczepą – hamulec najazdowy, - rok produkcji: nie wcześniej niż 2019 r. 5. Rębak gałęzi (rozdrabniacz do drewna): - kompatybilny z ciągnikiem z możliwością szybkiego demontażu, - maksymalna średnica gałęzi rozdrabnianych 15 cm, - rok produkcji: nie wcześniej niż 2019 r. Zamówienie realizowane jest ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 11 Środowisko, Działania 11.2. Gospodarka odpadami współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Umowa nr.: RPPM.11.02.00-22-0003/17-00. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w/w opisie. Zgodnie z art. 30 ust.4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust 3 ustawy Pzp. Wymogi ogólne Wykonawcy dotyczące całego przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt, do siedziby PSZOK (Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych), zlokalizowanego w miejscowości Podkomorzyce w Gminie Czarna Dąbrówka. 2. Wykonawca zapewni bezpłatne uruchomienie, sprawdzenie (ewentualną regulację po uruchomieniu) oraz przeprowadzi instruktaż dla osób wskazanych przez Zamawiającego, w zakresie poprawnej pracy, konserwacji i bezpiecznej obsługi sprzętu. 3. Wykonawca, który nie jest producentem winien być autoryzowanym przedstawicielem producenta sprzętu oraz posiadać serwis, zapewniający bezpłatne przeglądy okresowe, naprawy gwarancyjne oraz oryginalne części zamienne. Bezpłatne przeglądy okresowe, naprawy gwarancyjne, o których mowa powyżej, obejmują koszty robocizny, części zamiennych oraz materiałów eksploatacyjnych (filtrów, olejów itp.) 4. Serwis pogwarancyjny świadczony przez okres minimum 12 miesięcy od upływu gwarancji. Serwis pogwarancyjny musi być realizowany na terenie województwa pomorskiego Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wszystkich wad fizycznych i usterek przedmiotu zamówienia, jeśli wady/usterki te ujawnią się w trakcie trwania okresu pogwarancyjnego oraz do usunięcia wszystkich wad/usterek powstałych w związku z działalnością i wykonaniem niniejszego zamówienia przez Wykonawcę. Koszty napraw w czasie trwania okresu pogwarancyjnego leżą po stronie Zamawiającego. 5. W przypadku serwisowania pojazdu w punkcie serwisowym Wykonawcy w czasie trwania gwarancji, Wykonawca ponosi całkowity koszt związany z transportem pojazdu do punktu serwisowego. 6. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia - bez ponoszenia przez Zamawiającego jakichkolwiek kosztów - wszystkich wad fizycznych i usterek przedmiotu zamówienia, jeśli wady/usterki te ujawnią się w trakcie trwania udzielonej gwarancji, oraz do usunięcia wszystkich wad/usterek powstałych w związku z działalnością i wykonaniem niniejszego zamówienia przez Wykonawcę. Naprawa następuje w siedzibie PSZOK, zlokalizowanego w miejscowości Podkomorzyce w Gminie Czarna Dąbrówka, a w przypadku konieczności transportu do warsztatu lub producenta Wykonawca zapewnia transport w obie strony i ponosi jego koszt, zapewniony czas reakcji musi wynosić maksymalnie 48 godzin od zgłoszenia – liczone w dni robocze. 7. Zgłoszenie wad i awarii przedmiotu zamówienia będzie dokonywane pisemnie przez osoby upoważnione przez Zamawiającego. 8. Termin do usunięcia wad i usterek przedmiotu zamówienia w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym wynosi maksymalnie 10 dni od daty zgłoszenia. W przypadku gdy termin ten okaże się dłuższy, Wykonawca w trakcie trwania okresu gwarancyjnego jest zobowiązany dostarczyć zastępczy sprzęt o identycznych parametrach nieodpłatnie na czas usuwania usterki. 9. Dostarczony sprzęt (urządzenia i wyposażenie) nie może posiadać napisów reklamowych czy też oznaczenia innej firmy, z wyłączeniem oznaczeń jego producenta. 10. Dostarczony sprzęt powinien być w pełni sprawny, odpowiadać standardom jakościowym i technicznym wynikającym z jego funkcji i przeznaczenia, zgodnie ze SIWZ oraz powinien być wolny od wad prawnych i fizycznych. 11. Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu w dniu wydania przedmiotu zamówienia wszelkie związane z nim dokumenty techniczne i certyfikaty zgodności, oraz gwarancyjne i serwisowe, instrukcję obsługi w języku polskim, oraz katalog części zamiennych, wymienionych w karcie gwarancyjnej, tak aby możliwa była prawidłowa rejestracja i eksploatacja wszystkich elementów przedmiotu zamówienia. 12. Wykonawca oświadcza, że przedmiot zamówienia nie jest obciążony prawami osób trzecich. 13. Wymagany stan formalno-prawny i techniczny sprzętu: a. w pełni udokumentowane legalne pochodzenie, b. sprzęt w pełni przygotowany do pracy zgodnie z przeznaczeniem jego użytkowania, tj. kompletny, sprawny technicznie i w przypadku pojazdów - dopuszczony do ruchu drogowego, c. sprzęt musi być wyposażony w następujące dokumenty (wszystkie dokumenty w języku polskim): świadectwo homologacji na terenie RP, dokumenty gwarancyjne, książkę serwisową, instrukcję obsługi, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą, w przypadku pojazdów – odpowiednie dokumenty, zgodne z obowiązującymi przepisami, dopuszczające pojazd do ruchu drogowego na terenie RP oraz komplet kluczy w liczbie dostarczonej przez producenta. Okres gwarancji: 1. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące i zostanie określony zgodnie z ofertą wykonawcy (kryterium oceny ofert). Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady całego przedmiotu umowy. Wymagany minimalny okres rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące. Okres gwarancji i okres rękojmi winny być równe. Gwarancja jakości stanowi kryterium oceny ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1. Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2. oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 3. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania określonych w art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 ustawy Pzp, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ 4. w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie; 5. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia, zgodnie z pkt. 12.2. SIWZ, jeżeli dotyczy; 6. zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 11.3. SIWZ, jeżeli dotyczy. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 11.2 SIWZ w zakresie przesłanek wykluczenia z postępowania określonych w art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 ustawy PZP. Dodatkowo do oferty Wykonawca załącza zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy PZP, potwierdzający, że określony potencjał dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu został Wykonawcy faktycznie udostępniony. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP stanowi załącznik nr 6 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach