Zakład Utylizacji Odpadów Spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Teatralna 49
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 095 7225385 w. 36 , fax. 095 7225385
- Data zamieszczenia: 2010-01-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Utylizacji Odpadów Spółka z o.o.
ul. Teatralna 49 49
66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
tel. 095 7225385 w. 36, fax. 095 7225385
REGON: 21052365200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Sp. z o.o.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa do zamawiającego środków ochrony roślin i nawozów mineralnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Lp. Asortyment Ilość Opakowania 1. Saletra amonowa 34% N 100 Mg Big bag 2. Stabilan 750 SL 650 litry ------ Miejsca realizacji zamówienia: Gospodarstwo Rolne w Stanowicach, transport do zamawiającego wraz z rozładunkiem nawozów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 240000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych w SIWZ dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4 - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1. FORMULARZ OFERTOWY (wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ). 2. OŚWIADCZENIE, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli działalność prowadzona jest w formie spółki cywilnej również umowa spółki cywilnej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuo-gorzow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa środków ochrony roślin i nawozów sztucznych w 2013 roku dla OŚRODKA TRANSPORTU LEŚNEGO w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2013-02-21 - Dostawa środków ochrony roślin i nawozów sztucznych w 2013 roku dla Ośrodka Transportu Leśnego w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2013-02-01 - Zakup i dostawa do zamawiającego nawozów mineralnych
Dodano: 2013-01-17 - DOSTAWA ŚRODKÓW OCHRONY ŚRODOWISKA
Dodano: 2012-09-26 - DOSTAWA WYROBÓW CHEMICZNYCH
Dodano: 2011-06-13 - Zakup środków do utrzymania czystości dla WAK-ów Spr. nr 152/PN/2010
Dodano: 2010-10-21 - Dostawa wyrobów chemicznych
Dodano: 2010-05-13