Przetargi.pl
Zakup i dostawa do zamawiającego mikroskopu odwróconego, badawczego z kontrastem fazowym i kontrastem interferencyjnym,

Instytut Genetyki i Hodowli Zwierząt PAN w Jastrzębcu ogłasza przetarg

  • Adres: 05-552 Wólka Kosowska, ul. Postępu 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7561409 , fax. 022 7561417
  • Data zamieszczenia: 2009-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Genetyki i Hodowli Zwierząt PAN w Jastrzębcu
    ul. Postępu 1 1
    05-552 Wólka Kosowska, woj. mazowieckie
    tel. 022 7561409, fax. 022 7561417
    REGON: 00032619600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ighz.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: placówka PAN

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa do zamawiającego mikroskopu odwróconego, badawczego z kontrastem fazowym i kontrastem interferencyjnym,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Mikroskop odwrócony, badawczy z kontrastem fazowym i kontrastem interferencyjnym,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 385131005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy odstępuje od pobierania wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone w art. 22 ust.1 i art. 24, ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych , tekst jednolity (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) 6.1 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tekst jednolity (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Spełnienie ww. warunku oceniane będzie na podstawie dokumentów wchodzących w skład oferty. 6.2 Spełniają i przyjmują warunki określone w niniejszej SIWZ oraz załączonym wzorze umowy. 6.3 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 6.4 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami do wykonania zamówienia lub przedłożą pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 6.5 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6.6 Zrealizowali w ostatnich trzech latach, tj. w okresie od 01.01.2006 r. do dnia ogłoszenia niniejszego przetargu (lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej 3 ukończone dostawy odpowiadające rodzajem przedmiot owi zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż składana oferta w zł brutto. Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt. 9.1.5 SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ zawierającego. 6.7 Do oferty należy złożyć 3 pisemne referencje oraz foldery do oferowanej dostawy (w języku polskim) z których wynikać będzie, że Wykonawca należycie zrealizował dostawę oraz, że oferowana dostawa spełnia wymagania zamawiającego określone w zał. nr 1 do SIWZ. 6.8 Ocena spełnienia opisanych w SIWZ warunków będzie w oparciu o dokumenty określone w SIWZ metoda warunku granicznego - spełnia/ nie spełnia. 6.9 Z postępowania wyklucza się Wykonawców niespełniających wymagań określonych przepisami art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 6.10 Zamawiający odrzuci ofertę jeśli spełnia ona przesłanki określone przepisami art. 89 Prawa zamówień publicznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1 Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oferta musi zawierać następujące dokumenty: 9.1.1 Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 3 do SIWZ. 9.1.2 Wypełnione i podpisane, oświadczenie o spełnianiu przez oferenta warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ. 9.1.3 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.1.4 Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeśli dotyczy wykonawcy). 9.1.5 Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat zadań odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, opracowany według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ 9.1.6 Informacja, iż zadania wymienione w wykazie określonym w poz. 9.1.5 zostały wykonane z należytą starannością . 9.1.7 Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej wniosek, o ile nie wynika to z przepisów prawa lub innych dokumentów. 9.1.8 Kosztorys ofertowy- załącznik nr 6 do SIWZ. 9.2 Dokumenty wymienione w pozycjach: 9.1.3, 9.1.5 , 9.1.6 można składać również w formie kserokopii potwierdzonych przez oferenta za zgodność z oryginałem (np. zapis: za zgodność z oryginałem opatrzony podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania oferenta). 9.3 W przypadku dokumentów wymienionych w poz. 9.1.3, 9.1.5. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy nie złożyli w ofercie ww. dokumentów do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, jeżeli ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. 9.4 W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 9.4.1 Dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane, wymagań określonych przez zamawiającego jeśli zostaną spełnione warunki art. 26, ust.3 Prawa zamówień publicznych. 9.5 Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę którego omyłka w ofercie została poprawiona. Omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny zostaną poprawione wg zasad określonych w art. 87 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oferta Wykonawcy, który w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie takiej omyłki, podlega odrzuceniu. 9.6 Zamawiający dopuszcza potwierdzone za zgodność dokumenty równoważne dla Wykonawców mających siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ighz.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach