Przetargi.pl
Zakup i dostawa do zamawiającego laboratoryjnej aparatury badawczej

Instytut Genetyki i Hodowli Zwierząt PAN w Jastrzębcu ogłasza przetarg

  • Adres: 05-552 Wólka Kosowska, ul. Postępu 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7561409 , fax. 022 7561417
  • Data zamieszczenia: 2009-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Genetyki i Hodowli Zwierząt PAN w Jastrzębcu
    ul. Postępu 1 1
    05-552 Wólka Kosowska, woj. mazowieckie
    tel. 022 7561409, fax. 022 7561417
    REGON: 00032619600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: placówka terenowa PAN

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa do zamawiającego laboratoryjnej aparatury badawczej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Urządzenie do uzdatniania wody System do dokumentacji żeli Analizator DNA Termocykler Zestaw do przygotowywania preperetów histologicznych Aparat do elektroforezy Zamrażarki Zestaw pipet automatycznych Moduły grzewcze Wirówki laboratoryjne Recylkulator grzejno-chłodzący Waga laboratoryjna
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 382960006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone w art. 22 ust.1 i art. 24, ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych , tekst jednolity (t.j. Dz. U. z 2008 r. Nr 171, poz. 1058.) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tekst jednolity (t.j. Dz. U. z 2008 r. Nr 171, poz. 1058). Spełnienie ww. warunku oceniane będzie na podstawie dokumentów wchodzących w skład oferty. Spełniają i przyjmują warunki określone w niniejszej SIWZ oraz załączonym wzorze umowy. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami do wykonania zamówienia lub przedłożą pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zrealizowali w ostatnich trzech latach, tj. w okresie od 01.01.2006 r. do dnia ogłoszenia niniejszego przetargu (lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej 3 ukończone dostawy odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż składana oferta w zł brutto. Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt. 9.1.5 SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ zawierającego. Do oferty należy złożyć 3 pisemne referencje oraz foldery do oferowanej dostawy (w języku polskim) z których wynikać będzie, że oferowana dostawa spełnia wymagania zamawiającego określone w zał. nr 1 do SIWZ. 6.8 Ocena spełnienia opisanych w SIWZ warunków będzie w oparciu o dokumenty określone w SIWZ metoda warunku granicznego - spełnia/ nie spełnia. Z postępowania wyklucza się Wykonawców nie spełniających wymagań określonych przepisami art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Zamawiający odrzuci ofertę jeśli spełnia ona przesłanki określone przepisami art. 89 Prawa zamówień publicznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oferta musi zawierać następujące dokumenty: Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 3 do SIWZ. Wypełnione i podpisane, oświadczenie o spełnianiu przez oferenta warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeśli dotyczy wykonawcy). Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat zadań odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, opracowany według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ Informacja, iż zadania wymienione w wykazie określonym w poz. 9.1.5 zostały wykonane z należytą starannością . Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej wniosek, o ile nie wynika to z przepisów prawa lub innych dokumentów. Kosztorys ofertowy- załącznik nr 6 do SIWZ. Dokumenty wymienione w pozycjach: 9.1.3, 9.1.5, można składać również w formie kserokopii potwierdzonych przez oferenta za zgodność z oryginałem (np. zapis: za zgodność z oryginałem opatrzony podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania oferenta). W przypadku dokumentów wymienionych w poz. 9.1.3, 9.1.5. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy nie złożyli w ofercie ww. dokumentów do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, jeżeli ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Dotyczących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego jeśli zostaną spełnione warunki art. 26, ust.3 Prawa zamówień publicznych. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę którego omyłka w ofercie została poprawiona. Omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny zostaną poprawione wg zasad określonych w art. 87 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oferta Wykonawcy, który w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie takiej omyłki, podlega odrzuceniu. Zamawiający dopuszcza potwierdzone za zgodność dokumenty równoważne dla Wykonawców mających siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ighz.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach