Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej ogłasza przetarg
- Adres: 21-500 Biała Podlaska, ul. Sidorska
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 833 431 909 , fax. 833 437 975
- Data zamieszczenia: 2019-09-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej
ul. Sidorska
21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie
tel. 833 431 909, fax. 833 437 975
REGON: 30238741000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpbp.lubelskie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa do Obwodów Drogowych w Białej Podlaskiej, Międzyrzecu Podlaskim, Terespolu i Sławatyczach soli drogowej do sporządzania mieszanek dla potrzeb zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2019/2020 w ilości 650 ton - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do Obwodów Drogowych w Białej Podlaskiej, Międzyrzecu Podlaskim, Terespolu i Sławatyczach soli drogowej do sporządzania mieszanek dla potrzeb zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2019/2020 w ilości 650 ton – wymienionych i opisanych w „Formularzu cenowym Załącznik Nr 2”. 2. Dostarczana sól powinna spełniać określone normy i posiadać parametry jakościowe: a) jakość soli drogowej powinna spełniać warunki wg normy PN-86/C-84081/02, b) sól drogowa powinna odpowiadać podstawowym warunkom higienicznym (Atest Higieniczny PZH) – wymagane jest dołączenie do oferty Atestu Higienicznego – Państwowego Zakładu Higieny, c) sól powinna posiadać pozytywną opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów – wymagane jest załączenie do oferty pozytywnej opinii Instytutu Badawczego Dróg i Mostów dla dostarczanej soli drogowej. 3. Oznaczenie według wspólnego słownika CPV: 34.92.71.00-2 – sól drogowa 4. Oferowana cena będzie uwzględniać cenę zakupu soli drogowej wraz z jej załadunkiem na samochód i kosztem transportu na poszczególne Obwody Drogowe. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia wielkości dostaw na poszczególne Obwody Drogowe. 6. Okres realizacji dostaw ustalony jest od dnia podpisania umowy do dnia 15.01.2020 r. wg poniższego podziału na ilości i terminy dostaw do Obwodów Drogowych: 1) do dnia 10.11.2019 r. – 325 ton 100 t – Obwód Drogowy Nr 1 w Białej Podlaskiej, 75 t – Obwód Drogowy Nr 2 w Międzyrzecu Podlaskim, 50 t – Obwód Drogowy Nr 3 w Sławatyczach, 100 t – Obwód Drogowy Nr 4 w Terespolu 2) do dnia 15.01.2020 r. – 325 ton 100 t – Obwód Drogowy Nr 1 w Białej Podlaskiej, 75 t – Obwód Drogowy Nr 2 w Międzyrzecu Podlaskim, 50 t – Obwód Drogowy Nr 3 w Sławatyczach, 100 t – Obwód Drogowy Nr 4 w Terespolu 7. Dostawy soli, o których mowa w ust. 6 odbywać się będą na podstawie zamówienia telefonicznego lub pisemnego zgłoszenia przez Zamawiającego, co najmniej na 3 dni przed planowaną dostawą do Obwodów Drogowych w Białej Podlaskiej, Międzyrzecu Podlaskim, Terespolu i Sławatyczach. 8. Wynagrodzenie z tytułu realizowania umowy będzie regulowane po każdorazowym odbiorze soli. 9. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa projekt umowy załącznik Nr 4 do SIWZ. 10. Przed podpisaniem umowy wykonawca dostarczy zamawiającemu aktualny dokument podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzający zgodność z normą PN-86/C-84081/02 „Sól (Chlorek sodu) -- Sól spożywcza”. 11. Podwykonawstwo: Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. a) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. b) Zamawiający żąda, wskazania przez Wykonawcę w ofercie („Formularzu Oferta” ) - załącznik Nr 1 do SIWZ części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców. c) pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone we wzorze umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34927100-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa soli drogowej przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg.
Dodano: 2024-03-17 - Sukcesywna dostawa soli drogowej dla Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Zamościu
Dodano: 2023-12-04 - Dostawa soli drogowej niezbrylającej - DR do mieszanki piaskowo- solnej loco Baza Zimowego Utrzymania Dróg w m. Łęczna w 2023 r.
Dodano: 2023-11-21 - Dostawa 400 ton soli drogowej do zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie 2023/2024
Dodano: 2023-07-11 - Zakup wraz z dostawą na plac bazy sprzętowo-materiałowej przy ul. Warsztatowej w Świdniku soli drogowej luzem z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg – w ilości do 150 ton
Dodano: 2022-10-24 - „Sukcesywna dostawa materiału do zwalczania śliskości zimowej na drogach”.
Dodano: 2022-10-12 - Zakup wraz z dostawą na plac bazy sprzętowo-materiałowej przy ul. Warsztatowej w Świdniku soli drogowej luzem z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg – w ilości około 700 ton
Dodano: 2022-08-29 - „Sukcesywne dostawy soli drogowej do zimowego utrzymania dróg powiatowych Powiatu Ryckiego”
Dodano: 2021-01-25 - „Sukcesywne dostawy soli drogowej do zimowego utrzymania dróg powiatowych Powiatu Ryckiego”
Dodano: 2020-12-01 - SUKCESYWNA DOSTAWA SOLI DROGOWEJ PRZEZNACZONEJ DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG
Dodano: 2020-11-17